Gå til innhold

Er dette vanlig ved renselse? (Obs detaljer)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sluttet å blø for ca 1,5 uke siden (litt spotting nå og da) men nå har det gått over til slim som er rødlig/brunlig. Det er ikke mye, stort sett bare på papiret når jeg tørker meg på do, men er det vanlig? Trodde man blødde og så var man ferdig med det liksom 😅

Anonymkode: 00bb5...dba

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja veit ikkje. Men eg blødde i 4 veker, så gjekk det 2 veker og det starta litt igjen. Ikkje mykje da. Men søstera mi sa at det kunne vere skorper frå der morkaka var som løsner og at det ikkje er farllig. Føler du deg ellers frisk?

Du kan sikkert ringa helsestasjonen. Dei skal vite ting om tida etter ein graviditet og fødsel.

Anonymkode: 8a4ee...da7

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tja veit ikkje. Men eg blødde i 4 veker, så gjekk det 2 veker og det starta litt igjen. Ikkje mykje da. Men søstera mi sa at det kunne vere skorper frå der morkaka var som løsner og at det ikkje er farllig. Føler du deg ellers frisk?

Du kan sikkert ringa helsestasjonen. Dei skal vite ting om tida etter ein graviditet og fødsel.

Anonymkode: 8a4ee...da7

Skorpa løsner jo etter ca 10 dager, så det er ikke det. Er helt frisk ellers, å det er ikke noen spesiell lukt, så er egentlig ikke bekymret. Skal til helsestasjonen på onsdag så får evt høre med de da. 

Skrevet

Jeg følte det var blod, slim og gørr i ulike farger og fasonger :P 

Anonymkode: a6b0d...ea6

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.1.2023 den 11.47):

Skorpa løsner jo etter ca 10 dager, så det er ikke det. Er helt frisk ellers, å det er ikke noen spesiell lukt, så er egentlig ikke bekymret. Skal til helsestasjonen på onsdag så får evt høre med de da. 

Skorpen her løsnet etter typ 3 uker tror jeg.. 

Høres normalt ut ellers! Her varierte blødningene mellom mye til lite, litt utflod og mye slim, til å blø mer igjen typ 3-4 ganger. Når jeg endelig begynte å gå uten innlegg kom mensen 😭😂

Anonymkode: 90a9d...47f

• Liker 1
Skrevet

Ja er vanlig!

Anonymkode: 20bf5...a41

• Liker 1
Skrevet

Jeg fødte for snart 5 uker siden. Første 2 ukene var det blod, og etter det og frem til nå enda har jeg det samme som deg. Jeg bruker bind da da det er akkurat for mye til å ikke bruke bind. Har ikke tenkt at det ikke var normalt

Anonymkode: 779fd...cc1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...