Lilletrille Skrevet 16. desember 2005 #1 Skrevet 16. desember 2005 Legger spørsmålet mitt her også...for tre dager siden fikk jeg lagt inn silikonproteser under brystmuskelen. Dette fordi jeg ikke hadde noe brystvev nok til å ha de over muskelen. Jeg la inn 300 ml. Tenkte først på 260 ml, men fordi alle sier man bør ta mer enn hva man først tenker og fordi noe "forsvinner" fordi protesene blir lagt under muskel, så gikk jeg for 300 ml, og ender vel opp på en full B/liten C. Dette er nå 3 dager siden og jeg synes selv at jeg ser helt for jævlig stor ut...føles som om puppene sitter under haka, og da spesielt den ene puppen. Den er også størst. Vil slike silikonpupper under brystmuskelen krympe litt med tiden (håpe håpe håpe...) og vil de falle mer ned med litt heng etterhvert, eller vil protesene sitte så godt under muskelen at jeg rett og slett har fått pupper under haka for alltid? Jeg har alltid hatt fryktelige komplekser for manglende bryster, og ville gjøre noe med det....håper jeg ikke nå har fått puppefakelook som alle kan se....for da vet jeg ikke hva som er værst, å ikke ha bryster eller ha to store meloner under haka... huff...håper noen har litt erfaring fra liknende situasjon? Og kan si at etter en stund ble de sååå fornøyde...pliiiis...
Gjest Gjest Skrevet 17. desember 2005 #2 Skrevet 17. desember 2005 De er mer hovne med en gang, men har de ikke gått ned innen en uke etter operasjonen, blir de nok værende slik. 300 ml er ganske mye, hvis du er tynn ellers. Jeg tok 260, og så lenge jeg ikke er for tynn, ser de naturlige ut. Blir jeg for tynn, synes jeg det ser fake ut. Beklager å si det, men de kommer heller ikke til å begynne å henge. Silikonpupper henger ikke (men hvis du tok dråpeformede innlegg, vil de henge litt mer når hevelsen gikk ned). Veiledningen fra kirurgene er ofte ikke helt bra, og det er vitkig å fortelle nøyaktig hva du ønsker og hvordan du ønsker å se ut etterpå...
Cyndi Skrevet 18. desember 2005 #3 Skrevet 18. desember 2005 Heihei! Fikk lagt protesene undwer muskelen jeg også. Og hevlsene gikk ganske mye ned (litt for mye egentlig), og ifølge legen min så er ikke hevlsene helt over enda (ett år etter)..Så du må nok bare ta tida til hjelp, men kan nesten 100% garantere deg at de kommer til å gå ned mer. Men de trenger mye lengere enn en uke, som ble nevnt her. Lykke til videre, og gratulerer med de nye puppene:) Du skal nok se at de snart bllir ett med deg. Alltid litt rart i begynnelsen. trenger litt tilvenningstid;)
Lilletrille Skrevet 18. desember 2005 Forfatter #4 Skrevet 18. desember 2005 Tusen takk for svar! Jeg tar tiden til hjelp og håper på det beste!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå