Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som har prøvd noe fra dette nye merke ( de har det b.la på esthetique ) mange fristende produkter der; selvbruningssprayer, lipgloss med forstørrende effekt.. Mange modeller som bruker dette merke vet jeg, men hva med oss " vanlige " folk? noen som har prøvd??? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjøpte den lipglossen som forstørrer da jeg bodde i australia. Kasta den etter en stund. Svir på leppa (er vel meninga!) og lukta kjipt. Men hadde kanskje noe med varmen å gjøre, orket ikke brennende lepper da! ellers har jeg en mascara-ting som skal forsterke og forlenge vippene.som en slags kur. sjelden jeg husker på å bruke den! (Ikke ment so underlag for andre mascaraer tror jeg. mer en natte-ting)

Skrevet

har selvbrunings-sprayen, utrolig fin farge, ser nesten ut som man har solt seg i syden, men vanskelig å få jevnt og blir fort sånn prikkete på et vis.. i huden.. vet ikke åssen det skal forklares, hehe..så har ikke brukt den mer enn en gang..

Skrevet

skjønner hva du mener, men henger ikke det sammen med hva du gjør med huden før påføring? peeling, body lotion osv???

Skrevet
skjønner hva du mener, men henger ikke det sammen med hva du gjør med huden før påføring? peeling, body lotion osv???

jo helt sikkert... jeg smørte meg nok ikke godt nok med bodylotion etterpå...men uansett fikk jeg litt avsmak.. syns uansett at d er vanskelig med selvbruning, på hender å sånn...håpløst..:(

Skrevet

hendene får jeg bra til, men smører de godt inn med body lotion før jeg påfører selvbruningskremen... i tillegg smører jeg meg med body lotion jevnlig hver dag for at fargen skal holde så lenge som mulig...

Skrevet

nå har jeg køpt lipblumper - en gloss som "stimulerer produkksjonene av collagen, og intensivererer blodsirkulasjonen i leppene for å skape en naturlig fyldigere munn.."

det prikker litt i leppene i fem min ca, men så går det over - er superfornøyd!!! denne levde opp til forventningene ihvertfall....

neste på listen min er shimmerspray til ansikt og kropp ( brukes over makeup krem )

Alle modelco produktene er testet på modeller, og er såvidt jeg vet veldig populær blant modeller og kjendiser i usa :)

Gjest Isabellas
Skrevet

Men jeg har aldri hørt om en modell som har brukt de produktene, og selv har jeg fått dårlig inntrykk av produktet.

Skrevet

hvordan dårlig inntrykk da? nysgjerrig....

kate moss og elle macpherson er de mest kjente som sier de bruker det ihvertfall..

Skrevet

prøvde denne lip plumbern og den prikka ihvertfall i leppene men syns det at leppene er litt mere fyldigere?????

Skrevet
prøvde denne lip plumbern og den prikka ihvertfall i leppene men syns det at leppene er litt mere fyldigere?????

ja, det gjør faktisk det...

Skrevet

Den irriterer ikke leppene da, har litt lett for å få munnsår hvis jeg ikke er forsiktig.

Gjest gjesttttt
Skrevet

vet nå ikke helt om jeg så noe virkning jeg da :sur:

Skrevet

jeg har ihvertfall ikke merket at den irriterer leppene, man må bare huske på å smøre et godt lag med leppepomade først...

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg og synes produktene ser skikkelig fristende ut, spesielt den bronze-kremen som ikke var selvbruner, men som man tar på for en kvelds bruk for litt mer farge, feks når man skal ut på byen. Er det noen som har prøvd denne, lurer sånn på om den holder seg?

Brukte et lignende produkt tidligere, bare at det var skum, ikke krem, og det var et utrolig bra produkt for oss litt vinterbleke. Men jeg finner det ikke lengre, noen som har sett andre slike produkter eller prøvd noe lignende?

Skrevet

Jeg har prøvd den make up basen, fikk prøve på den nå nylig. Har geleaktig konsistens. Det føltes som om jeg hadde maske i ansiktet, den var litt fet og ekkel konsistens syns jeg. Foundation holdt ikke lengre på grunn av den, og jeg så egentlig ingen forskjell. Tok det på fire ganger, bare for å være sikker på at den ikke var noe særlig :)

Skrevet

jeg kjøpte den øyevippekrølleren. Den funka ganske bra, men både jeg og søstera mi synes den bruker opp batteriet veldig fort og at den ikke bli like varm etter de par første gangen du bytter batteri. Kjøpte min i november og har byttet to ganger, og bruker den heller ikke hver dag. Men mascaraen som fulgte med var veldig bra, tynne fine lange vipper, ikke mye volum, men de ble godt spredt.

Skrevet

Ble ikke imponert over selvbruningssprayen. Var utrolig vanskelig å legge jemt!

Skrevet

og fargen fikk grønnskjær om en var så uheldig å komme for nært innpå huden...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...