Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når vises man egentlig som aktiv på messenger? 
når man åpner appen? Hva hvis man går ut av appen uten å «lukke» den helt? Sammenheng m den og facebookappen?

Anonymkode: 21ea4...616

Skrevet

Jeg lurer også. En arbeidskollega av meg spurte meg om hvorfor jeg alltid var online på Messenger, noe som jeg ble forundret over for jeg bruker ikke Messenger mye, men jeg er ofte innom Facebook. Hadde vært interessant å vite om aktivitet på Facebook gjør at man står online på Messenger også.

Skrevet

Går det ikke an å skjule dette? Gjorde det før hvertfall.. før det ble to forskjellige greier på en måte.. 

Skrevet
Just now, svartkatt said:

Går det ikke an å skjule dette? Gjorde det før hvertfall.. før det ble to forskjellige greier på en måte.. 

Joda, det går an. Da ser man imidlertid heller ikke hvem andre som er online. Det var i all fall slik sist jeg skjulte det. 

Skrevet

Jeg vises ikke som aktiv. Helt latterlig at det skal være en funksjon, med mindre man synes det er en fordel overfor enkelte venner. Jeg ble konfrontert med at jeg stod som aktiv og da måtte jeg bare slå det av.

Skrevet
Vixella skrev (5 minutter siden):

Joda, det går an. Da ser man imidlertid heller ikke hvem andre som er online. Det var i all fall slik sist jeg skjulte det. 

Ja, det var vel kanskje sånn.. Det var egentlig like greit for min del. Deprimerende å se alle som var pålogget og som aldri tok kontakt. 

Skrevet
svartkatt skrev (3 timer siden):

går an ja.

men lurer på hva som styrer at man vises som aktiv. Om det holder å åpne appen, og eller om det vises som aktiv så lenge man bare har «minimert» appen eller om man må lukke den helt eller logge av? Osv

Skrevet

Men det virker ikke som det stemmer helt uansett. Av og til ser jeg at det ser ut som en person ikke har vært pålogget på mange timer, selv om jeg driver og chatter med personen der og da.

Anonymkode: d734a...60f

Skrevet

Man står iallefall som aktiv når man er på Facebook. Jeg slår alltid av å stå som aktiv,men allikevel så står det hvis noen går inn på samtalen vi har sammen, så føler at det er vanskelig å skjule det helt.

Anonymkode: d53cc...b22

Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Man står iallefall som aktiv når man er på Facebook. Jeg slår alltid av å stå som aktiv,men allikevel så står det hvis noen går inn på samtalen vi har sammen, så føler at det er vanskelig å skjule det helt.

Er ikke ute etter å Skjule det. Bare nysgjerrig på hva som styrer aktiv status og når det går over til sånn «aktiv for… minutter siden»

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Er ikke ute etter å Skjule det. Bare nysgjerrig på hva som styrer aktiv status og når det går over til sånn «aktiv for… minutter siden»

Står akkurat nå om dette på dagbladet faktisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...