Gå til innhold

Får ikke sove, har realistiske mareritt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så utrolig tydelige drømmer. Jeg husker alt som er i drømmen, og "våkner" på samme sted av høye lyder, og bilder i hodet av skumle fjes i hodet.

Drømmen starter med at jeg hører masse høye lyder på soverommet, jeg prøver å se meg rundt, og prøver å se om det er mobilen. Jeg prøver å få mobilen til å funke, men det går ikke, jeg hører noen bryter seg inn i huset. Jeg klarer ikke gjøre annet enn å løpe ut i gangen og lage masse lyd for å vise at jeg bor her.

Jeg drømte til og med i drømmen at jeg overdrev, og naboene hadde bare prosjekt ute klokken 2-3 på natten. Men da hørte jeg en nøkkel og dør åpne seg på badet.. jeg har raynauds/likfingre hvor tærne blir numne, så jeg drømte og kan huske til og med hvilke tær som sovnet!

Herlighet jeg vil bare sove, ikke ha uendelige drømmer med at noen bryter seg inn i huset. Jeg gir opp, drømte også jeg var på telefonen, kanskje jeg drømmer nå? Neida 😂 men det er forferdelig.

Anonymkode: f6b26...374

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Søvnparalyse? 

Skrevet
Motelvibes skrev (2 minutter siden):

Søvnparalyse? 

Kan godt hende, har hatt dette tidligere.

Jeg har hatt en svær krangel med mine foreldre/ jeg er gift og bor med min mann. Desverre var det en ganske heta krangel fra dems side mot meg, hvor jeg satt å hørte på drittprat i over 20 minutter om hvor grusom jeg var og at de skulle kutte kontakten. 

Jeg måtte bare bli hjemme fra jobb pga stresset på kroppen gjorde at jeg fikk sykhetsfølelse da jeg våknet, ryddet og styrt på hele dagen med vasking, middag og bretting. Holdt på å sovne i stua, og når jeg la meg på soverommet var jeg lys våken, prøvde å legge meg men da fikk jeg bare mareritt etter mareritt..

Anonymkode: f6b26...374

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...