Gå til innhold

Daten min spiste noe så hinsides…

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har truffet en mann i 5-6 måneder nå. Litt sånn til og fra pga avstand. De siste ukene har han spurt om vi kan være eksklusive. Jeg har holdt litt igjen fordi jeg ikke har vært helt sikker.

Jeg var hos han forrige helg, og for første gang overnatta jeg. Han var så fornøyd og glad og sa at «nå kan jeg ikke lenger si at jeg er singel». Fin kveld med nydelig mat, drikke og vi prata om alt. Det føltes virkelig herlig den kvelden, men… 

Jeg våkna søndagen i 9-tia av at han ikke var i senga. Han hadde stått opp tidlig. Greit nok. Fant han på sofaen i bare bokseren der han så på serie. Jeg skulle ikke ta buss før på kvelden i 18-tia. Han satt kun i bokseren hele dagen. Fram til jeg dro så spiste han: 1 svær pose ostepop, 1 pose potetgull med salt&pepper, en 2 liters boks med skumnisser, 2 poser Smash, 4 ostesmørbrød, middagen fra lørdagen, 1 skål med smågodt og drakk 11 (!) bokser med julebrus og cola uten sukker. 
Han liksom grynter når han spiser, tygger med munnen igjen men klarer likevel å puste og pese, rape og fiser noe sinnsykt. Peller seg i nesen. Når jeg plutselig så han sånn der: I lotusstilling i sofaen med svær mage… sukk. 

Jeg satt der ganske sjokkert egentlig. Har sett han spise før (ute), samt middagen kvelden før -  og har ikke sett han sånn. I tillegg så spurte han ikke en eneste gang om jeg ville ha noe. Følte meg ikke komfortabel med å forsyne meg, så det jeg fikk i meg fram til bussen gikk, var vann, kaffe og en banan jeg hadde i veska. Et øyeblikk tenkte jeg at han gjorde det med vilje for å ha meg unna vei. Men i ettertid har han tatt kontakt og lager planer for neste gang… 

Vi er godt voksne, i 40-årene. Og jeg er ikke en sånn som liker å såre noen. Men tror ikke jeg klarer å involvere meg med en som spiser på seg diabetes og hjerteinfarkt. Hvorfor måtte det ta 6 måneder før jeg så dette??! 😂 

Anonymkode: c8e4f...0e6

• Liker 17
  • Hjerte 8
  • Nyttig 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jesus Kristus 

Anonymkode: 35920...600

• Liker 24
  • Nyttig 2
Skrevet

It would be a ‘no’ from me, lol 🤣🤣🤣

Anonymkode: 93aaf...940

• Liker 26
  • Nyttig 6
Skrevet
Vixella skrev (1 minutt siden):

Vet ikke om jeg skal være imponert eller skremt over at noen faktisk klarer å spise en tolitersboks med skumnisser. 

Tro meg. Den gikk ned. Og han rakk å åpne en ny før jeg dro.. Ikke kjørte han meg til bussholdeplassen heller så måtte ta taxi 🙈

TS

• Liker 17
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg har truffet en mann i 5-6 måneder nå. Litt sånn til og fra pga avstand. De siste ukene har han spurt om vi kan være eksklusive. Jeg har holdt litt igjen fordi jeg ikke har vært helt sikker.

Jeg var hos han forrige helg, og for første gang overnatta jeg. Han var så fornøyd og glad og sa at «nå kan jeg ikke lenger si at jeg er singel». Fin kveld med nydelig mat, drikke og vi prata om alt. Det føltes virkelig herlig den kvelden, men… 

Jeg våkna søndagen i 9-tia av at han ikke var i senga. Han hadde stått opp tidlig. Greit nok. Fant han på sofaen i bare bokseren der han så på serie. Jeg skulle ikke ta buss før på kvelden i 18-tia. Han satt kun i bokseren hele dagen. Fram til jeg dro så spiste han: 1 svær pose ostepop, 1 pose potetgull med salt&pepper, en 2 liters boks med skumnisser, 2 poser Smash, 4 ostesmørbrød, middagen fra lørdagen, 1 skål med smågodt og drakk 11 (!) bokser med julebrus og cola uten sukker. 
Han liksom grynter når han spiser, tygger med munnen igjen men klarer likevel å puste og pese, rape og fiser noe sinnsykt. Peller seg i nesen. Når jeg plutselig så han sånn der: I lotusstilling i sofaen med svær mage… sukk. 

Jeg satt der ganske sjokkert egentlig. Har sett han spise før (ute), samt middagen kvelden før -  og har ikke sett han sånn. I tillegg så spurte han ikke en eneste gang om jeg ville ha noe. Følte meg ikke komfortabel med å forsyne meg, så det jeg fikk i meg fram til bussen gikk, var vann, kaffe og en banan jeg hadde i veska. Et øyeblikk tenkte jeg at han gjorde det med vilje for å ha meg unna vei. Men i ettertid har han tatt kontakt og lager planer for neste gang… 

Vi er godt voksne, i 40-årene. Og jeg er ikke en sånn som liker å såre noen. Men tror ikke jeg klarer å involvere meg med en som spiser på seg diabetes og hjerteinfarkt. Hvorfor måtte det ta 6 måneder før jeg så dette??! 😂 

Førte du notater med alt han spiste og drakk, sånn at du kunne gjenfortelle det innpå her?

• Liker 16
Skrevet

Det hadde blitt nei herfra😆

Anonymkode: 17f2c...b37

• Liker 14
Skrevet

Hadde noen gjort sånt, ville jeg trodd de gjorde det med vilje, for å bli kvitt meg. Og at du måtte ta taxi…

Anonymkode: 15644...6f9

• Liker 30
  • Nyttig 4
Skrevet

Åj! Han må ha spist på seg et skikkelig sukkersjokk😮 Nei det der hørtes usjarmerende ut, hadde mista all interesse. Og når han på toppen av det hele lar deg ta taxi til bussholdeplassen, når han har bil tilgjengelig og kunne kjørt deg.. nei dette ser ikke bra ut, ts😕

Anonymkode: 94b80...140

• Liker 31
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Oida. Han tenker at nå er du i boks, så ingen grunn til å skjule usjarmerende sider lenger😅

Anonymkode: f6cd4...b51

Enten det. Eller det jeg først tenkte: At han bare var sånn for å bli kvitt meg. Det siste har jeg utelukket, så da går jeg for ditt svar 😅

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Han satt kun i bokseren hele dagen. Fram til jeg dro så spiste han: 1 svær pose ostepop, 1 pose potetgull med salt&pepper, en 2 liters boks med skumnisser, 2 poser Smash, 4 ostesmørbrød, middagen fra lørdagen, 1 skål med smågodt og drakk 11 (!) bokser med julebrus og cola uten sukker. 

🤣🤣🤣 Det der tror jeg du ikke vil kunne overbære over tid og vil nok bare gremmes mer og mer. Høres skikkelig ekkelt ut uansett hvor hot han måtte være.

Anonymkode: d99d3...fe8

• Liker 8
Skrevet

Overskriften er feil.

Det burde stått: virker som daten min ikke spiser vanlig mat 

Trodde jeg skulle inn å lese om en mann som trengte mye mat.....men så var det en voksen mann som lever på sukker....

Det der hadde jeg aldri orka... 

Og bare det at han ikke tenkte at du skulle leve på annet enn skumnisser og cola frem til kl 18.00...

Hvordan ser han ut egentlig? Ser for meg spinkle armer og ben, flaskeskuldre og stor mage....

Anonymkode: 86626...6b0

• Liker 18
Skrevet

Er han overvektig?

Anonymkode: 2dfc2...662

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Wow. Jeg har ikke et problem med folk som har stor apetitt, men det der er spiseforstyrret mengder. 

Anonymkode: 8e0e4...38f

• Liker 10
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Overskriften er feil.

Det burde stått: virker som daten min ikke spiser vanlig mat 

Trodde jeg skulle inn å lese om en mann som trengte mye mat.....men så var det en voksen mann som lever på sukker....

Det der hadde jeg aldri orka... 

Og bare det at han ikke tenkte at du skulle leve på annet enn skumnisser og cola frem til kl 18.00...

Hvordan ser han ut egentlig? Ser for meg spinkle armer og ben, flaskeskuldre og stor mage....

Anonymkode: 86626...6b0

Med klær på så er han ganske normal, men bare litt høyere enn meg. Tynne ben og små føtter (ikke sett det før sist helg), fine skuldre og rygg, veldig flat brystkasse,  pent ansikt og smil. Men ja, sånn stinn rund mage som jeg ofte forbinder med menn i 40-50 årene som slutter å produsere like mye testosteron. 
TS

• Liker 7
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Det der er så sinnsykt turnoff at jeg hadde dratt tidlig og aldri sett meg tilbake.

Anonymkode: c9315...77b

Samme her. Nei takk kunne aldri vært med eller levd med en sånn mann! 

Anonymkode: 3fb27...0b3

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Er han overvektig?

Anonymkode: 2dfc2...662

Tror ikke han har høg BMI, men merkelig  stinn og rund mage, liksom. 

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...