Gå til innhold

Lære seg å kjøre bil når man blir livredd av tanken

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker å begynne å lære meg å kjøre bil. Syns det har vært vanskelig å komme i gang siden jeg syns det virker skummelt. Skummelt å oppholde seg i trafikken og redd for å gjøre store feil. Hva er deres beste tips til å overkomme frykten og tenke at det å ta lappen og begynne å kjøre kommer til å gå helt fint? :) 

Anonymkode: 4312c...423

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke utsett det pga frykten lengre, men hopp uti det. Finn deg en kjørelærer som er flink til å gjøre deg trygg. Kjør masse bil. 

Anonymkode: cae17...39f

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Tenker å begynne å lære meg å kjøre bil. Syns det har vært vanskelig å komme i gang siden jeg syns det virker skummelt. Skummelt å oppholde seg i trafikken og redd for å gjøre store feil. Hva er deres beste tips til å overkomme frykten og tenke at det å ta lappen og begynne å kjøre kommer til å gå helt fint? :) 

Anonymkode: 4312c...423

Kjør på småveier som ikke har noe særlig trafikk i starten. Kjør når angsten er på sitt laveste. Bruk god tid og ha en rolig person å kjøre sammen med. Det hjalp meg. 

Anonymkode: 62ff9...c4d

Skrevet

Hos meg hjalp det å bestille en kjøretime, for da ble jeg tvunget ut på veien. Så øvde jeg masse hjemme og frykten forsvant ganske kjapt. 

Anonymkode: b4ef2...9af

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...