Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

!

Anonymkode: d3ee7...cbb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hintet om hva da?

Anonymkode: 6fb9d...694

Skrevet

Si det i klartekst; vi skjønner ikke hint!

• Liker 4
Skrevet

Ikke hint. Snakk rett ut. 

• Liker 1
Skrevet

Er du like dårlig til å hinte som du er til å skrive en forklarende tekst, ville jeg ikke hatt for store forhåpninger om jeg var deg.

Anonymkode: 0cc62...553

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet

Slutt å forvente at han skal ta et hint. Si det rett ut. De færreste er tankelesere.

• Liker 2
Skrevet

I ditt hode så kan "hintet" ditt være veldig åpenbart, men det er ikke sikkert at det syntes slik du tror. Så slutt med hinting og si det heller rett ut.

• Liker 1
Skrevet

Hint? Dere kvinner må slutte med slikt, hvorfor ikke kommunisere? Min erfaring er at selv kvinner som tror de er tydelige egentlig bare kommer med masse hint, Si ting som de er, og lær deg å kommunisere

• Liker 1
Skrevet
Arild37 skrev (7 timer siden):

Hint? Dere kvinner må slutte med slikt, hvorfor ikke kommunisere? Min erfaring er at selv kvinner som tror de er tydelige egentlig bare kommer med masse hint, Si ting som de er, og lær deg å kommunisere

Det er ikke alltid man bør si ting rett ut. Jeg har erfart at menn kan bli skremt av det, og ved å ta ting roligere og mer subtilt, går det mye bedre. 

Anonymkode: 637d1...a31

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er ikke alltid man bør si ting rett ut. Jeg har erfart at menn kan bli skremt av det, og ved å ta ting roligere og mer subtilt, går det mye bedre. 

Problemet er at vi ikke er tankelesere, skal vi faktisk forstå dere, så må dere kommunisere, ikke hinte, da kan dere ihvertfall ikke klage på at vi ikke forstår. Blir mannen skremt av kommunikasjonen, så er han vel ikke rett mann uansett 

• Liker 1
Skrevet
Arild37 skrev (5 minutter siden):

Problemet er at vi ikke er tankelesere, skal vi faktisk forstå dere, så må dere kommunisere, ikke hinte, da kan dere ihvertfall ikke klage på at vi ikke forstår. Blir mannen skremt av kommunikasjonen, så er han vel ikke rett mann uansett 

Men forstår dere ikke blikk, søte smilies, hjerter, at vi har pyntet oss for dere, at vi tar lett på armen eller ler av alt dere sier?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men forstår dere ikke blikk, søte smilies, hjerter, at vi har pyntet oss for dere, at vi tar lett på armen eller ler av alt dere sier?

Jo, men ingen mann i dette århundre ønsker å utsette seg for anklager om (sett inn alle de negative begrepene som kan bli brukt mot de)

Anonymkode: 49f01...397

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det du ramser opp der er kalt flørting

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du beskriver jo flørting. Ikke hinting hvor du vil kommunisere noe til mannen.

Flere av tingene du nevner er det mange menn som aldri ville ha lagt merke til heller selv i flørting, egentlig.

Anonymkode: e4911...6e1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...