AnonymBruker Skrevet 13. januar 2023 #1 Skrevet 13. januar 2023 Tipper de fleste her inne er litt eldre enn meg, med mer erfaring osv. Så da søker jeg etter litt tipss. Er 15 og ‘’holder på’’ med en fyr. Det starta med at vi hooka imens vi var 🪨, og etter det har det vært noe imellom oss. Han er bare så utrolig vanskelig å lese. Han sier at han ville banka alle gutter som prøver seg på meg. Og at han tenker på meg hele tiden. Jeg ga ham et armbånd, og han bruker det enda! Hvis han liker meg så godt, hvorfor er han så ræva på å vise det? Anonymkode: bfb61...962
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2023 #2 Skrevet 13. januar 2023 Hvis han er like ung som deg så forklarer det en del. Han er ung og uerfaren + litt usikker. Han lærer med tiden å bli bedre til å vise det også😊 Anonymkode: e56ef...ffa
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2023 #3 Skrevet 14. januar 2023 Si det til han det du skriver her face to face. "Jeg lurer på noe.. Hvis du liker meg hvorfor viser du det ikke mere?" Også gi eksempler på måter du hadde satt pris på at han viste det. Google de fem kjærlighetsspråkene, mange snakker forskjellig kjærlighetsspråk og så unge dere er er det ikke så lett å vite hvordan man gjør ting riktig. Snakk sammen PS at han sier han kan banke gutter som liker deg er egentlig ikke bra tegn. Det viser han er voldelig og eiesyk, kontrollerende. Og kanskje da det å like deg handler mer om makt over deg og eie deg enn det å faktisk like og elske deg om du skjønner. Så vær på vakt og kutt han ut om han begynner å kontrollere deg og bli sjalu og aggressiv! Anonymkode: 0b465...e3f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå