Gå til innhold

Hvilke virus er det som er ute og går for tiden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Untatt covid og influensa? Covid testet jeg negativt for tre dager etter jeg hadde hatt feber, og har ikke vært noen steder siden det. Er ikke syk nok til å ha influensa tror jeg, i så fall har jeg sluppet billig unna. Hadde litt feber torsdag og fredag i forrige uke, og hadde 38,5-39 i feber i dag og i går. Det hele startet med en relativt kraftig halsbetennelse, som en uke senere har dabbet veldig av, men nå har jeg rennende nese, feber og har hostet på meg gangsperre. Har vært syk i 8 dager nå, og det har jeg så å si aldri vært, utenom influensa og kyssesyken. Samboeren min hadde litt feber en kveld og moderat vondt i halsen, men ellers har han vært frisk. Babyen på 10 mnd hoster bare litt, så jeg har desidert fått det hardest.

Noen med liknende forløp her? Som tilfeldigvis vet hvilke virus som er ute og går for tiden? 

Anonymkode: c1332...3c0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er alltid alskens slags forkjølelsesvirus som rhinovirusene hele tiden, og så går alltid RS på vinteren samt parainfluensa. Hvis du vil vite hva slags virus du har må du nesten ta en test.

Anonymkode: a238e...709

• Liker 1
Skrevet

Adrenovirus, metapeumo, har sett noen bocca, andre koronavirus enn covid, enterovirus.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...