Gå til innhold

Hvorfor har alle begynt å trykke på knappen som er plassert på undersiden av boksen som henger på fotgjengerlyset?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Husker det var skrevet en artikkel om en "hemmelig knapp" plassert på undersiden av disse boksene for en god del år siden, som visstnok skal gi folk som er dårlige til beins etc bedre tid. Etter at denne artikkelen ble kjent ble knappen hyppig brukt. Men nå, mange år etter, har _alle_ begynt å trykke på den uansett, selv om lysene skifter helt automatisk og man strengt tatt ikke trenger å gjøre annet enn å vente. Forrige uke ble jeg skreket til av en sint dame fordi "ingen gidder å trykke på den jævla knappen!!" (på undersiden), akkurat idet lyset skiftet til grønt. Så hun fikk jo med seg at det ble grønt helt automatisk, uten at noen hadde trykket på noe som helst. For ordens skyld legger jeg til at jeg vet om disse overgangsfeltene med knapper som helt åpenbart skal trykkes på for å endre lyset, disse som er synlige for alle.
Jeg bare skjønner ikke greia, og i hvertfall ikke i disse virustider vi er inne i. Det finnes to forskjellige bokser, en som er tydelig merket med en knapp, og en som har en "hemmelig" knapp du kan bruke om du vet du trenger ekstra tid for å komme deg over.

Anonymkode: 62856...12a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg brukte den knappen lenge før artikkelen, brukes av og til nå av gammel vane, slik at lyset forhåpentligvis raskere blir grønt. Har ikke observert det samme som deg, mange vet fremdeles ikke at knappen er der en gang. 

Anonymkode: 74c69...07c

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor ikke? Jeg liker å trykke på den. 

Anonymkode: 709d9...920

• Liker 1
Skrevet

Aner ikke, men skulle jaggu ikke forundre meg om det er en TikTok trend. Ikke sjelden, når man kommer over hjernedød, irriterende eller til og med farlig adferd, viser det seg å være en ny idiotisk TikTok trend som tar av 

Anonymkode: 303d3...21d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...