Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Entern skrev (2 minutter siden):

Palmer? Hmmmm

Han er badevakt 

Skrevet
Cid skrev (Akkurat nå):

Han er badevakt 

Sånn som a Pamela?

Skrevet
Entern skrev (3 minutter siden):

Sånn som a Pamela?

Han er sjefen for de yngre som løper rundt og svømmer og redder osv, mye fin strand og vær der hele tiden 

Skrevet
Cid skrev (4 minutter siden):

Han er sjefen for de yngre som løper rundt og svømmer og redder osv, mye fin strand og vær der hele tiden 

Huff

Skrevet
Fighter83 skrev (1 time siden):

Er jo sinnsykt digg å få så mye penger 👏 kjøp en blokk med utleieleiligheter. Lei de ut via et utleieselskap, ansett et regnskapsfirma til å ta seg av det du må ha de til + en advokat for det juridiske. Etter dette kan du nok leve ganske fritt, studere resten av livet mm🤗 Tenk så stor frihet💓

@Fighter83 ...og med så stor og uendelig frihet så kommer det mye ansvar og mengder av vett og forstand er tiltrengt. Grensesetting og andre fornuftige ting er vanskelige å håndtere når verden plutselig ligger for ens føtter. 
En hadde garantert ikke levd det livet en en gang gjorde og heller ikke vært den en pleide å være. Den nye utgaven som kan få trøbbel med forbruk og grenser og alt som virket gøy på avstand, kan komme til å miste seg selv fullstendig i dragsuget. Mye penger gjør ting med folk som de ikke forventet. De styrer en. 

Alle de nye og ganske falske vennene som myldrer frem...det blir slitsomt og det stopper ikke, for ryktene går før en i alle retninger og "vennene" med gode forslag de er over alt. Det er vanskelig nok å være rik og ha brukt lang tid på å bygge seg og sitt opp...og enda vanskeligere av å bare bli styrtrik over natta og ikke ha noen erfaring på det. Det kan bli hals over hode, fritt fall og ingen til å ta i mot. For min del er jeg glad for at det nok bare blir med drømmen i dette livet. Når jeg åpner øynene og igjen ser verden som den var, er jeg fremdeles meg selv og tiggerne står ikke ved min dør. Fint. Det er best slik. :) 

Cid skrev (58 minutter siden):

BDSM høres spennende ut da 😄

Tror ikke du hadde likt sånt noe, Cid. Du er ikke typen til det. 

Entern skrev (58 minutter siden):

Ikke noe for meg dessverre 😅

Dessverre altså? :fnise: 

Embla Othea skrev (33 minutter siden):

@Hoppetaujenta har lyst på farsmelken til @Agent smith

@Embla Othea :fy: 

• Liker 2
Skrevet
Entern skrev (3 minutter siden):

Huff

Hva?

Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

@Fighter83 ...og med så stor og uendelig frihet så kommer det mye ansvar og mengder av vett og forstand er tiltrengt. Grensesetting og andre fornuftige ting er vanskelige å håndtere når verden plutselig ligger for ens føtter. 
En hadde garantert ikke levd det livet en en gang gjorde og heller ikke vært den en pleide å være. Den nye utgaven som kan få trøbbel med forbruk og grenser og alt som virket gøy på avstand, kan komme til å miste seg selv fullstendig i dragsuget. Mye penger gjør ting med folk som de ikke forventet. De styrer en. 

Alle de nye og ganske falske vennene som myldrer frem...det blir slitsomt og det stopper ikke, for ryktene går før en i alle retninger og "vennene" med gode forslag de er over alt. Det er vanskelig nok å være rik og ha brukt lang tid på å bygge seg og sitt opp...og enda vanskeligere av å bare bli styrtrik over natta og ikke ha noen erfaring på det. Det kan bli hals over hode, fritt fall og ingen til å ta i mot. For min del er jeg glad for at det nok bare blir med drømmen i dette livet. Når jeg åpner øynene og igjen ser verden som den var, er jeg fremdeles meg selv og tiggerne står ikke ved min dør. Fint. Det er best slik. :) 

Jeg tror det 😄

Skrevet (endret)
Cid skrev (37 minutter siden):

Hva?

Liker meg ikke på stranda😕

Endret av Entern
Skrevet

Hahaha 😂 Herlig når det blir så mye fjas i trådene at man glemmer hva de egentlig begynte med😂 Elsker når det skjer 👏👏👏 Lyst på mer av det😉

• Hjerte 1
Gjest Agent smith
Skrevet
Fighter83 skrev (1 minutt siden):

Hahaha 😂 Herlig når det blir så mye fjas i trådene at man glemmer hva de egentlig begynte med😂 Elsker når det skjer 👏👏👏 Lyst på mer av det😉

Sånn er det stort sett i alle trådene her

Gjest Agent smith
Skrevet
Cid skrev (2 timer siden):

Prøvde du da? 

Nei det er en familievennlig serie 

Nei orka ikke, 

Skrevet
Fighter83 skrev (1 time siden):

😀👍

Agent smith skrev (1 time siden):

Sånn er det stort sett i alle trådene her

Ja som agenten sa, her fjaser vi maks alltid 🤣😀

• Liker 1
Skrevet
Entern skrev (3 timer siden):

Liker meg ikke på stranda😕

Traume?

Entern skrev (1 time siden):

😀👍

Ja som agenten sa, her fjaser vi maks alltid 🤣😀

Maks mekker

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (10 timer siden):

:fnise:

Skrevet
Entern skrev (14 timer siden):

Kaffe hjelper veldig da 😊

Ja, egentlig. I dag er det energidrikk + kaffe. Jeg er så trøtt 🥱

Skrevet
Sjokoladepenge skrev (1 minutt siden):

Ja, egentlig. I dag er det energidrikk + kaffe. Jeg er så trøtt 🥱

Jeg har nettopp drukket to kopper kaffe og spist frokost, nå blir det snart spasertur i snøen 😊

Annonse
Skrevet
Entern skrev (1 minutt siden):

Jeg har nettopp drukket to kopper kaffe og spist frokost, nå blir det snart spasertur i snøen 😊

Åh, snøø 🤩 Jeg vil også ha snø! 

God tur ut - kos deg 😊

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Sjokoladepenge skrev (3 minutter siden):

Åh, snøø 🤩 Jeg vil også ha snø! 

God tur ut - kos deg 😊

Tusen takk 😊

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (20 timer siden):

Akkurat som meg det. De varme feriene ville jeg ikke ha satt mine ben i. En skal jo trives på ferie mener jeg. :) 

Kjøpte en vanlig melk tilsatt vanilje og den var god i seg selv den.
Smakte en slags sjenert lillebror til vaniljesaus. :) 

Schmaker Godt :) 

• Hjerte 2
Skrevet
Maskinfører skrev (1 time siden):

Schmaker Godt :) 

Ja😄

• Hjerte 1
Skrevet
Entern skrev (19 minutter siden):

Ja😄

Mr Melk (2011) :) 

• Liker 1
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...