Gjest Cid Skrevet 14. januar 2023 #101 Skrevet 14. januar 2023 Entern skrev (2 minutter siden): Palmer? Hmmmm Han er badevakt
Entern Skrevet 14. januar 2023 #102 Skrevet 14. januar 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Han er badevakt Sånn som a Pamela?
Gjest Cid Skrevet 14. januar 2023 #103 Skrevet 14. januar 2023 Entern skrev (3 minutter siden): Sånn som a Pamela? Han er sjefen for de yngre som løper rundt og svømmer og redder osv, mye fin strand og vær der hele tiden
Entern Skrevet 14. januar 2023 #104 Skrevet 14. januar 2023 Cid skrev (4 minutter siden): Han er sjefen for de yngre som løper rundt og svømmer og redder osv, mye fin strand og vær der hele tiden Huff
Hoppetaujenta Skrevet 14. januar 2023 #105 Skrevet 14. januar 2023 Fighter83 skrev (1 time siden): Er jo sinnsykt digg å få så mye penger 👏 kjøp en blokk med utleieleiligheter. Lei de ut via et utleieselskap, ansett et regnskapsfirma til å ta seg av det du må ha de til + en advokat for det juridiske. Etter dette kan du nok leve ganske fritt, studere resten av livet mm🤗 Tenk så stor frihet💓 @Fighter83 ...og med så stor og uendelig frihet så kommer det mye ansvar og mengder av vett og forstand er tiltrengt. Grensesetting og andre fornuftige ting er vanskelige å håndtere når verden plutselig ligger for ens føtter. En hadde garantert ikke levd det livet en en gang gjorde og heller ikke vært den en pleide å være. Den nye utgaven som kan få trøbbel med forbruk og grenser og alt som virket gøy på avstand, kan komme til å miste seg selv fullstendig i dragsuget. Mye penger gjør ting med folk som de ikke forventet. De styrer en. Alle de nye og ganske falske vennene som myldrer frem...det blir slitsomt og det stopper ikke, for ryktene går før en i alle retninger og "vennene" med gode forslag de er over alt. Det er vanskelig nok å være rik og ha brukt lang tid på å bygge seg og sitt opp...og enda vanskeligere av å bare bli styrtrik over natta og ikke ha noen erfaring på det. Det kan bli hals over hode, fritt fall og ingen til å ta i mot. For min del er jeg glad for at det nok bare blir med drømmen i dette livet. Når jeg åpner øynene og igjen ser verden som den var, er jeg fremdeles meg selv og tiggerne står ikke ved min dør. Fint. Det er best slik. Cid skrev (58 minutter siden): BDSM høres spennende ut da 😄 Tror ikke du hadde likt sånt noe, Cid. Du er ikke typen til det. Entern skrev (58 minutter siden): Ikke noe for meg dessverre 😅 Dessverre altså? Embla Othea skrev (33 minutter siden): @Hoppetaujenta har lyst på farsmelken til @Agent smith @Embla Othea 2
Gjest Cid Skrevet 14. januar 2023 #106 Skrevet 14. januar 2023 Entern skrev (3 minutter siden): Huff Hva? Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): @Fighter83 ...og med så stor og uendelig frihet så kommer det mye ansvar og mengder av vett og forstand er tiltrengt. Grensesetting og andre fornuftige ting er vanskelige å håndtere når verden plutselig ligger for ens føtter. En hadde garantert ikke levd det livet en en gang gjorde og heller ikke vært den en pleide å være. Den nye utgaven som kan få trøbbel med forbruk og grenser og alt som virket gøy på avstand, kan komme til å miste seg selv fullstendig i dragsuget. Mye penger gjør ting med folk som de ikke forventet. De styrer en. Alle de nye og ganske falske vennene som myldrer frem...det blir slitsomt og det stopper ikke, for ryktene går før en i alle retninger og "vennene" med gode forslag de er over alt. Det er vanskelig nok å være rik og ha brukt lang tid på å bygge seg og sitt opp...og enda vanskeligere av å bare bli styrtrik over natta og ikke ha noen erfaring på det. Det kan bli hals over hode, fritt fall og ingen til å ta i mot. For min del er jeg glad for at det nok bare blir med drømmen i dette livet. Når jeg åpner øynene og igjen ser verden som den var, er jeg fremdeles meg selv og tiggerne står ikke ved min dør. Fint. Det er best slik. Tror ikke du hadde likt sånt noe, Cid. Du er ikke typen til det. Dessverre altså? @Embla Othea Jeg tror det 😄
Entern Skrevet 14. januar 2023 #107 Skrevet 14. januar 2023 (endret) Cid skrev (37 minutter siden): Hva? Liker meg ikke på stranda😕 Endret 14. januar 2023 av Entern
Fighter83 Skrevet 14. januar 2023 Forfatter #108 Skrevet 14. januar 2023 Hahaha 😂 Herlig når det blir så mye fjas i trådene at man glemmer hva de egentlig begynte med😂 Elsker når det skjer 👏👏👏 Lyst på mer av det😉 1
Gjest Agent smith Skrevet 14. januar 2023 #109 Skrevet 14. januar 2023 Fighter83 skrev (1 minutt siden): Hahaha 😂 Herlig når det blir så mye fjas i trådene at man glemmer hva de egentlig begynte med😂 Elsker når det skjer 👏👏👏 Lyst på mer av det😉 Sånn er det stort sett i alle trådene her
Gjest Agent smith Skrevet 14. januar 2023 #110 Skrevet 14. januar 2023 Cid skrev (2 timer siden): Prøvde du da? Nei det er en familievennlig serie Nei orka ikke,
Entern Skrevet 15. januar 2023 #111 Skrevet 15. januar 2023 Fighter83 skrev (1 time siden): Hahaha 😂 Herlig når det blir så mye fjas i trådene at man glemmer hva de egentlig begynte med😂 Elsker når det skjer 👏👏👏 Lyst på mer av det😉 😀👍 Agent smith skrev (1 time siden): Sånn er det stort sett i alle trådene her Ja som agenten sa, her fjaser vi maks alltid 🤣😀 1
Gjest Cid Skrevet 15. januar 2023 #112 Skrevet 15. januar 2023 Entern skrev (3 timer siden): Liker meg ikke på stranda😕 Traume? Entern skrev (1 time siden): 😀👍 Ja som agenten sa, her fjaser vi maks alltid 🤣😀 Maks mekker
Embla Othea Skrevet 15. januar 2023 #113 Skrevet 15. januar 2023 Hoppetaujenta skrev (10 timer siden): @Fighter83 ...og med så stor og uendelig frihet så kommer det mye ansvar og mengder av vett og forstand er tiltrengt. Grensesetting og andre fornuftige ting er vanskelige å håndtere når verden plutselig ligger for ens føtter. En hadde garantert ikke levd det livet en en gang gjorde og heller ikke vært den en pleide å være. Den nye utgaven som kan få trøbbel med forbruk og grenser og alt som virket gøy på avstand, kan komme til å miste seg selv fullstendig i dragsuget. Mye penger gjør ting med folk som de ikke forventet. De styrer en. Alle de nye og ganske falske vennene som myldrer frem...det blir slitsomt og det stopper ikke, for ryktene går før en i alle retninger og "vennene" med gode forslag de er over alt. Det er vanskelig nok å være rik og ha brukt lang tid på å bygge seg og sitt opp...og enda vanskeligere av å bare bli styrtrik over natta og ikke ha noen erfaring på det. Det kan bli hals over hode, fritt fall og ingen til å ta i mot. For min del er jeg glad for at det nok bare blir med drømmen i dette livet. Når jeg åpner øynene og igjen ser verden som den var, er jeg fremdeles meg selv og tiggerne står ikke ved min dør. Fint. Det er best slik. Tror ikke du hadde likt sånt noe, Cid. Du er ikke typen til det. Dessverre altså? @Embla Othea
Sjokoladepenge Skrevet 15. januar 2023 #114 Skrevet 15. januar 2023 Entern skrev (14 timer siden): Kaffe hjelper veldig da 😊 Ja, egentlig. I dag er det energidrikk + kaffe. Jeg er så trøtt 🥱
Entern Skrevet 15. januar 2023 #115 Skrevet 15. januar 2023 Sjokoladepenge skrev (1 minutt siden): Ja, egentlig. I dag er det energidrikk + kaffe. Jeg er så trøtt 🥱 Jeg har nettopp drukket to kopper kaffe og spist frokost, nå blir det snart spasertur i snøen 😊
Sjokoladepenge Skrevet 15. januar 2023 #116 Skrevet 15. januar 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Jeg har nettopp drukket to kopper kaffe og spist frokost, nå blir det snart spasertur i snøen 😊 Åh, snøø 🤩 Jeg vil også ha snø! God tur ut - kos deg 😊 1 1
Entern Skrevet 15. januar 2023 #117 Skrevet 15. januar 2023 Sjokoladepenge skrev (3 minutter siden): Åh, snøø 🤩 Jeg vil også ha snø! God tur ut - kos deg 😊 Tusen takk 😊
Maskinfører Skrevet 15. januar 2023 #118 Skrevet 15. januar 2023 Hoppetaujenta skrev (20 timer siden): Akkurat som meg det. De varme feriene ville jeg ikke ha satt mine ben i. En skal jo trives på ferie mener jeg. Kjøpte en vanlig melk tilsatt vanilje og den var god i seg selv den. Smakte en slags sjenert lillebror til vaniljesaus. Schmaker Godt 2
Entern Skrevet 15. januar 2023 #119 Skrevet 15. januar 2023 Maskinfører skrev (1 time siden): Schmaker Godt Ja😄 1
Maskinfører Skrevet 15. januar 2023 #120 Skrevet 15. januar 2023 Entern skrev (19 minutter siden): Ja😄 Mr Melk (2011) 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå