AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #21 Del Skrevet 19. januar 2023 Nettby.no Anonymkode: 2c372...1b5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arettteli Skrevet 11. desember 2024 #22 Del Skrevet 11. desember 2024 Jeg har prøvd møteplassen og sukker, men foretrekker sukker. Vær påpasselig å gjøre det klart at du er ute etter et langvarig forhold (hvis det er det du er), og ha en tekst som viser hvem du er på en ikke-utfordrende måte. Ha bilder der, men ikke ha bilder hvor du er utfordrende- eller lettkledd. Da eliminerer du ganske mange useriøse henvendelser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #23 Del Skrevet 11. desember 2024 Tinder har vært klart best, sannsynligvis fordi appen er relativt ukomplisert, og har det største antallet brukere. Har vært innom ca. alle sammen, og flesteparten er enten ren ørken, altfor gimmicky, eller putter altfor mye bak betalingsmur. Bumble og Facebook er ikke så gale, men ser jo de samme folka der som på Facebook. Happn og Hinge virker helt døde (og førstnevnte maser noe hinsides med annonser og premium-fjas), og Boo og Wooplus er døde OG befengt med betalingstull og gimmicker som ikke virker. Match, Møteplassen og matchmaking funker kanskje for boomers, men jeg er ikke helt der ennå. Anonymkode: f6102...641 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #24 Del Skrevet 11. desember 2024 Foretrekker Hinge over Tinder any day, ikke testet annet. Anonymkode: 0f306...0d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
singel1973 Skrevet 11. desember 2024 #25 Del Skrevet 11. desember 2024 Før var Sukker best, men der er det dødt nå, de datene jeg har møtt den siste tiden har vært på Tinder/Happn/Match. Er vel ca Likt fordelt. Søkekriterie damer 40-55. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #26 Del Skrevet 16. desember 2024 Har ikke prøvd bumble, men på Tinder, møteplassen, match og happn så er det umulig som mann. Ikke noe vits å prøve der. Anonymkode: 6da5b...ed0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #27 Del Skrevet 16. desember 2024 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Har ikke prøvd bumble, men på Tinder, møteplassen, match og happn så er det umulig som mann. Ikke noe vits å prøve der. Anonymkode: 6da5b...ed0 Klart det er mulig som mann, du må bare legge litt innsats i egenpresentasjonen. Anonymkode: f6102...641 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #28 Del Skrevet 16. desember 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Klart det er mulig som mann, du må bare legge litt innsats i egenpresentasjonen. Anonymkode: f6102...641 Har du prøvd ? . Jeg har sett hvordan det er over mange år, hvordan det var for venner. Sett på statestikk og videoer av dette fra begges kjønns perspektiv. Det er rett og slett allt for få damer der. med 75% menn , så gir det liten mening. Jeg prøvde andre dating sider i utlandet og der var det en annen verden. Anonymkode: 6da5b...ed0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #29 Del Skrevet 16. desember 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Har du prøvd ? . Jeg har sett hvordan det er over mange år, hvordan det var for venner. Sett på statestikk og videoer av dette fra begges kjønns perspektiv. Det er rett og slett allt for få damer der. med 75% menn , så gir det liten mening. Jeg prøvde andre dating sider i utlandet og der var det en annen verden. Anonymkode: 6da5b...ed0 Men fra kvinners perspektiv, så legger nesten ingen menn inn innsats i profilen. Ingen har gode bilder, mange har 2-3 med solbriller eller fra siden eller en rar vinkel. Ingen skriver bio eller fyller ut hva de er ute etter/ønsker/vaner/interesser. På min profil står det 100% fullført, mennene jeg spør, svarer max 20…. Også stiller de alltid spørsmål, hvor svaret allerede står på profilen min, så de gidder ikke lese profiler heller. Jeg gidder ikke matche med menn med bare noen få, dårlige bilder og ingen info om seg selv. Lagde en mannlig bruker en gang og kvinner er mye flinkere på å selge seg selv Anonymkode: 1e02c...33c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #30 Del Skrevet 16. desember 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Men fra kvinners perspektiv, så legger nesten ingen menn inn innsats i profilen. Ingen har gode bilder, mange har 2-3 med solbriller eller fra siden eller en rar vinkel. Ingen skriver bio eller fyller ut hva de er ute etter/ønsker/vaner/interesser. På min profil står det 100% fullført, mennene jeg spør, svarer max 20…. Også stiller de alltid spørsmål, hvor svaret allerede står på profilen min, så de gidder ikke lese profiler heller. Jeg gidder ikke matche med menn med bare noen få, dårlige bilder og ingen info om seg selv. Lagde en mannlig bruker en gang og kvinner er mye flinkere på å selge seg selv Anonymkode: 1e02c...33c Tja, det er nok endel av dette også. Men jeg har prøvd med bra bilder, bra med tekst og der det sto helt klart at jeg var ute etter forhold. Jeg fikk kanskje 10 matcher i måneden, der 1-2 svarte og som regel ingen dates. Da jeg også leste dere profil og skrev rundt det og stilte de spørsmål. Prøvde i noen år men ga opp. Prøvde så på en utenlandsk dating side og fikk meldinger fra veldig mange og mange som var interessert i å snakke. Har nå funnet meg en utenlandsk dame. Anonymkode: 6da5b...ed0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #31 Del Skrevet 16. desember 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Tja, det er nok endel av dette også. Men jeg har prøvd med bra bilder, bra med tekst og der det sto helt klart at jeg var ute etter forhold. Jeg fikk kanskje 10 matcher i måneden, der 1-2 svarte og som regel ingen dates. Da jeg også leste dere profil og skrev rundt det og stilte de spørsmål. Prøvde i noen år men ga opp. Prøvde så på en utenlandsk dating side og fikk meldinger fra veldig mange og mange som var interessert i å snakke. Har nå funnet meg en utenlandsk dame. Anonymkode: 6da5b...ed0 Hva betyr bra bilder for deg? Anonymkode: 59fb6...539 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #32 Del Skrevet 16. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva betyr bra bilder for deg? Anonymkode: 59fb6...539 Bilder uten solbriller på, som viser både helfigur og ansikt. Bilder fra turer i utlandet, i natur, når man gjør noe interesser, med en fint smil. Der de første bildene ikke har andre i seg, så det er klart hvem jeg er. Har sett så mange damer som har en veninnegjeng på første bilde som gjør det vanskelig å skjønne og lært av det. Hadde ikke noe baderommsselfie for å si det sånn. Anonymkode: 6da5b...ed0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #33 Del Skrevet 16. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Bilder uten solbriller på, som viser både helfigur og ansikt. Bilder fra turer i utlandet, i natur, når man gjør noe interesser, med en fint smil. Der de første bildene ikke har andre i seg, så det er klart hvem jeg er. Har sett så mange damer som har en veninnegjeng på første bilde som gjør det vanskelig å skjønne og lært av det. Hadde ikke noe baderommsselfie for å si det sånn. Anonymkode: 6da5b...ed0 Da er du klarert, tror på at du hadde fine bilder 😊 Anonymkode: 59fb6...539 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #34 Del Skrevet 16. desember 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Da er du klarert, tror på at du hadde fine bilder 😊 Anonymkode: 59fb6...539 Vurderte på et tidspunkt å betale for fotograf som spesialiserte seg på bilder til dating profiler. Så jeg fikk bilder som de visste var veldig bra, med klær de mente passet best og få hjelp til fine helfigurs bilder som er vanskelig å ta selv og utenom turer med andre. Dette for å ha prøvd allt jeg kunne for å få det til. Men så prøvde jeg badoo og fikk mye interesse fra damer fra mange andre land i verden som sendte meldinger, Så da ble de andre planene lagt på hylla. Så ble jeg betatt av ei , dro til landet hennes 4 måneder senere og ble i forhold med henne. Har blitt gift nå. Anonymkode: 6da5b...ed0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #35 Del Skrevet 16. desember 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Vurderte på et tidspunkt å betale for fotograf som spesialiserte seg på bilder til dating profiler. Så jeg fikk bilder som de visste var veldig bra, med klær de mente passet best og få hjelp til fine helfigurs bilder som er vanskelig å ta selv og utenom turer med andre. Dette for å ha prøvd allt jeg kunne for å få det til. Men så prøvde jeg badoo og fikk mye interesse fra damer fra mange andre land i verden som sendte meldinger, Så da ble de andre planene lagt på hylla. Så ble jeg betatt av ei , dro til landet hennes 4 måneder senere og ble i forhold med henne. Har blitt gift nå. Anonymkode: 6da5b...ed0 Godt å høre 😊✨️ Søkte opp badoo for å se om det er en mulighet å bruke senere. Er det sannt at du kan søke etter look a like? Anonymkode: 59fb6...539 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #36 Del Skrevet 16. desember 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Godt å høre 😊✨️ Søkte opp badoo for å se om det er en mulighet å bruke senere. Er det sannt at du kan søke etter look a like? Anonymkode: 59fb6...539 Jeg vet ikke noe om den muligheten. Vet bare jeg traff damer fra mange land der Kenya, Uganda, morokko, kolombia, Mexico, Nigeria, Zambia, Indonesia, Vietnam, Thailand, Filippinene osv. Så følte det var veldig internasjonalt. Men må si det er veldig spennende å treffe fra andre kulturer. Pluss å ha partner nå fra en helt annen kultur gjør at man har mye spennende å lære. Anonymkode: 6da5b...ed0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #37 Del Skrevet 16. desember 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg vet ikke noe om den muligheten. Vet bare jeg traff damer fra mange land der Kenya, Uganda, morokko, kolombia, Mexico, Nigeria, Zambia, Indonesia, Vietnam, Thailand, Filippinene osv. Så følte det var veldig internasjonalt. Men må si det er veldig spennende å treffe fra andre kulturer. Pluss å ha partner nå fra en helt annen kultur gjør at man har mye spennende å lære. Anonymkode: 6da5b...ed0 Har du inntrykk av at skjønnhets presset er større i noen av de andre landene? Anonymkode: 59fb6...539 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #38 Del Skrevet 16. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har du inntrykk av at skjønnhets presset er større i noen av de andre landene? Anonymkode: 59fb6...539 tja, de har helt andre skjønnhetsstandarer. Nå snakket jeg bare med noen fra de forskjellige til jeg fant ei jeg ble betatt av og er gift med. Nå er jeg gift med ei filippinsk dame. Må si at i filippinene , Vietnam og Japan som jeg har besøkt så er skjønnhetsstanderen å være hvitest mulig, de har solkrem med whitening cream, mange damer bruker paraply ute for å skydde seg mot sol for å ikke bli brun. Så til og med ei dame som kjøpte underarm whitening på apoteket sist jeg var i filippinene med kona. Men jeg vil si at skjønnhets presset er størst i Japan og har hørt om Korea fra kona som ser mye på koreanske serier. I Japan er det mye mer skjønnhets press enn i Norge, for eksempel at en person helst skal ha en kropp som er helst høyden av 8 hoder. https://www.koreaboo.com/stories/attractive-enough-pass-koreas-8-stacked-heads-test/ Det er vanlig med operasjoner for å se bedre ut der i Korea og Japan. Søstra mi sa at hun følte seg dårlig i forhold til alle de andre når hun var der i Japan. Se på dette fra Japan: https://www.google.no/search?sca_esv=f635f8d56babab23&sxsrf=ADLYWIIaeAve5UzmkWTsaPYpyN45H-loDw:1734384995147&q=japan+photo+booth+machine&udm=2&fbs=AEQNm0Aa4sjWe7Rqy32pFwRj0UkWd8nbOJfsBGGB5IQQO6L3J7pRxUp2pI1mXV9fBsfh39KRvAkf_RbLmqO8b2Na6CPIBLMA2-hsroqVtXn5etlxxwf68tQxJ2N2uG9qHFf3SeDUe-Q9UTbzyXHp_UgmMIZPJedoOQbXjnExXFviOh_YBSq89Os&sa=X&ved=2ahUKEwjzkqjMn62KAxU8UlUIHTBAMSkQtKgLegQIHhAB&biw=1536&bih=695&dpr=1.25 Jeg har fått med meg at de er veldig glad i lange neser , blå øyne og hvit hud i Filippinene. Har fått mange komplimenter på det fra kona. Anonymkode: 6da5b...ed0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå