MortenMunkholm Skrevet 13. januar 2023 #1 Del Skrevet 13. januar 2023 Jeg har av en eller annen grunn aldri prøvd noen datingsider før, men etter å ha lest både her inne og andre steder, kommet frem til at det kan være verdt et forsøk. Ikke fordi jeg irl er mer tapt bak en låvedør enn de fleste andre, men fordi det er begrensa hvor mye fornuftig du klare å få sagt og få fanget opp i en samtale på en bråkete bar hvor en kompis gjerne også skal blande seg inn. Jeg er litt på søken etter en interessant prat som innledning før vi eventuelt møtes. Så med det som bakteppe, har du et godt tips om en nettside som enten du eller noen du kjenner har god erfaring i fra. Bortsett fra Tinder er alle andre sider bare masse støy oppe i mitt hodet og jeg har null peiling. Så tips tas i mot med takk. Si gjerne hvorfor du anbefaler eller ikke anbefaler et sted. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2023 #2 Del Skrevet 13. januar 2023 Match er bedre hvis du er litt seriøs. Der er det bedre filtreringsmuligheter og søk, så du kan være mye mer målrettet og det er mulig å sende meldinger for betalende. Folk der virker litt mer seriøse. Anonymkode: ec17b...bda 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2023 #3 Del Skrevet 13. januar 2023 Jeg tror du er litt yngre enn meg, og det kan være relevant. Lokale forskjeller er det sikkert også. Ryktet forteller fort hvor de andre er. Jeg holder en liten knapp på Match akkurat nå. Mengden av profil og info er sånn passe, ganske mange brukere, og det stedet flest kvinner har tatt kontakt med meg først. FB Dating, er gratis og uten begrensninger. Der har jeg også fått kontakt med flere, og møtt et par stk. Sukker; virker litt utdatert, og brukerne virker lite aktive. M53 Anonymkode: adc47...641 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MortenMunkholm Skrevet 13. januar 2023 Forfatter #4 Del Skrevet 13. januar 2023 Trodde Match var helt ute, men har ikke noen grunn for at jeg trodde det. Ok. Takk til dere begge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aksase Skrevet 13. januar 2023 #5 Del Skrevet 13. januar 2023 Datingsider er fint, men har du prøvd å se etter partner andre steder enn på barer? Arbeidsplass, frivillig arbeid i veldedige organisasjoner, kor, menighet, idrett osv? Mange steder å treffe flotte mennesker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MortenMunkholm Skrevet 13. januar 2023 Forfatter #6 Del Skrevet 13. januar 2023 aksase skrev (1 time siden): Datingsider er fint, men har du prøvd å se etter partner andre steder enn på barer? Arbeidsplass, frivillig arbeid i veldedige organisasjoner, kor, menighet, idrett osv? Mange steder å treffe flotte mennesker. Ja, absolutt. Mange arenaer hvor en kan møtes. Jeg har bare lyst å prøve dette. Se hva alle snakker om. Og igjen, så er det delen hvor man skriver og blir litt kjent uten å ha møtt hverandre en gang, litt tiltalende for meg. Det må jo gi litt ekstra gnist å møtes etter å kanskje ha delt en del skriftlig først:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aksase Skrevet 13. januar 2023 #7 Del Skrevet 13. januar 2023 MortenMunkholm skrev (1 minutt siden): Ja, absolutt. Mange arenaer hvor en kan møtes. Jeg har bare lyst å prøve dette. Se hva alle snakker om. Og igjen, så er det delen hvor man skriver og blir litt kjent uten å ha møtt hverandre en gang, litt tiltalende for meg. Det må jo gi litt ekstra gnist å møtes etter å kanskje ha delt en del skriftlig først:) Jeg er lykkelig gift siden 1999 og har ingen erfaring med datingsider, så kan ikke hjelpe deg der. Håper du finner den rette. Et råd på veien om du finner en god kandidat; vent noen uker/måneder med sex. Om dere har det fint sammen uten sex, er sjansen mye større for at dere holder sammen livet ut. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MortenMunkholm Skrevet 13. januar 2023 Forfatter #8 Del Skrevet 13. januar 2023 aksase skrev (20 minutter siden): Jeg er lykkelig gift siden 1999 og har ingen erfaring med datingsider, så kan ikke hjelpe deg der. Håper du finner den rette. Et råd på veien om du finner en god kandidat; vent noen uker/måneder med sex. Om dere har det fint sammen uten sex, er sjansen mye større for at dere holder sammen livet ut. Så bra for deg! Ja, noe av det jeg er på jakt etter er nok og avvente intimt. Se hva annet som tiltrekker henne mot meg enn bare det fysiske også. Bli kjent uten å møtes først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 13. januar 2023 #9 Del Skrevet 13. januar 2023 Jeg møtte eksen på Match. Synes det var en god side den gang (2009). Nå er det visst mye falske profiler der inne. Hva vet jeg. Er kun på Tinder. Koser meg med falske profiler der istedet... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MortenMunkholm Skrevet 13. januar 2023 Forfatter #10 Del Skrevet 13. januar 2023 DeLorean skrev (5 minutter siden): Jeg møtte eksen på Match. Synes det var en god side den gang (2009). Nå er det visst mye falske profiler der inne. Hva vet jeg. Er kun på Tinder. Koser meg med falske profiler der istedet... Hva oppnår man med å ha falske profiler på en datingside? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 13. januar 2023 #11 Del Skrevet 13. januar 2023 MortenMunkholm skrev (7 minutter siden): Hva oppnår man med å ha falske profiler på en datingside? Lure folk. Kødde med følelsene til folk. Men jeg har vært i gamet en stund. Kryr av falske profiler på Instagram og. Jeg avslører alltid en falsk profil. Jeg mottar stadig vekk 'likes' på Tinder fra jenter 8000km unna. De ser reelle ut, men falske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussemor47 Skrevet 14. januar 2023 #12 Del Skrevet 14. januar 2023 Send pm til ei her da vel… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2023 #13 Del Skrevet 14. januar 2023 5 hours ago, DeLorean said: Lure folk. Kødde med følelsene til folk. Men jeg har vært i gamet en stund. Kryr av falske profiler på Instagram og. Jeg avslører alltid en falsk profil. Jeg mottar stadig vekk 'likes' på Tinder fra jenter 8000km unna. De ser reelle ut, men falske. Er litt lettere paranoid når det kommer til nettdating nettopp på grunn av falske profiler så har egentlig bare fadet ut flere potensielle dater. De er enkle å spotte de som sender likes fra Nigeria, men man vet jo aldri ikke med norske profiler heller. Magefølelsen er kanskje den beste sikkerheten? Anonymkode: fd9fd...004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MortenMunkholm Skrevet 18. januar 2023 Forfatter #14 Del Skrevet 18. januar 2023 Tussemor47 skrev (På 14.1.2023 den 5.32): Send pm til ei her da vel… Nja, ett bilde for å ha en viss peiling på hvem jeg snakket med, hadde vært best. Dessuten skal jeg ikke belemre brukere på KG som trolig ikke er i dating-modus med at jeg er. Ellers takk for forslaget:) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussemor47 Skrevet 18. januar 2023 #15 Del Skrevet 18. januar 2023 MortenMunkholm skrev (2 timer siden): Nja, ett bilde for å ha en viss peiling på hvem jeg snakket med, hadde vært best. Dessuten skal jeg ikke belemre brukere på KG som trolig ikke er i dating-modus med at jeg er. Ellers takk for forslaget:) Bilde kan du jo be om på pm😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2023 #16 Del Skrevet 18. januar 2023 Tussemor47 skrev (1 minutt siden): Bilde kan du jo be om på pm😉 Så kleint å avvise noen i ettertid da hvis man ikke liker utseendet i hele tatt. Happn, Bumble og tinder er etter min erfaring de beste. Du finner stort sett de samme overalt, men det er flest brukere på disse, tror jeg. Spesielt tinder. Der er det såklart mye rart og da. Anonymkode: 7c07b...87d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #17 Del Skrevet 19. januar 2023 Jeg liker ikke Match, dyrt og det er vel det stedet jeg har møtt på flest ubehagelige menn... Sukker, Tinder og Facebook dating er de stedene jeg har funnet noen som jeg har vært i forhold til eller datet i lengre periode. Det handler om å klare å finne en person som du matcher med på kjemi og personlighet, de kan dukke opp hvor som helst. Fordelen med Sukker er at de fleste har mer informasjon i profilene. Facebook dating har ofte også litt mer info enn Tinder. Sistnevnte har klart flest brukere, men det er mye sortering som må gjøres der for å finne de som er bra. Anonymkode: 97fe2...455 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #18 Del Skrevet 19. januar 2023 Jeg må si Tinder selv om jeg egentlig ikke liker opplegget der inne, men samtidig så er det der flest er. Man må bare være kritisk til hva folk er ute etter. Vet ikke om det er sånn for menn også. Sukker var ok før, men det er noen år siden nå. Sist jeg var der så var det ganske dødt og virket som det var mange inaktive profiler der. Match synes jeg var dyrt, men var der bare en kort periode. Møteplassen vil jeg ikke anbefale i det hele tatt. Der var det veldig mye rart og flere ubehagelige opplevelser der. Facebook dating er helt ok. Endel falske profiler, men den er gratis og jeg liker egentlig opplegget ganske godt der. Men man kan egentlig finne noen på alle disse. Mye handler om flaks og på rett sted til rett tid. Anonymkode: fa8f6...3a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chailatte Skrevet 19. januar 2023 #19 Del Skrevet 19. januar 2023 Jeg fant min på Bumble. Synes det er mye mer seriøst der enn Tinder - opplegget er bedre ved at du kan huke av på interesser, hva du søker, forhold til alkohol og trening, og du ønsker barn en dag etc. Som en vanlig datingside. Ulempen din er vel at dama må kontakte deg først - menn kan ikke kontakte damene først. Som kvinne var det digg, men kan se at det er en ulempe for menn kanskje. Partneren min er mann og fikk napp i meg, da. Fine folk der inne da jeg vanket der, inntrykket er at de fleste der er ute etter noe seriøst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 19. januar 2023 #20 Del Skrevet 19. januar 2023 Chailatte skrev (2 timer siden): Jeg fant min på Bumble. Synes det er mye mer seriøst der enn Tinder - opplegget er bedre ved at du kan huke av på interesser, hva du søker, forhold til alkohol og trening, og du ønsker barn en dag etc. Som en vanlig datingside. Ulempen din er vel at dama må kontakte deg først - menn kan ikke kontakte damene først. Som kvinne var det digg, men kan se at det er en ulempe for menn kanskje. Partneren min er mann og fikk napp i meg, da. Fine folk der inne da jeg vanket der, inntrykket er at de fleste der er ute etter noe seriøst. Bumble ja. Hvordan er den i en by med 40 000 innbyggere? Rimelig dødt tenker jeg. Morsomt konsept dog. Damene skriver først. Say what?? 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå