Gjest Butterflygirl Skrevet 16. desember 2005 #1 Skrevet 16. desember 2005 Noen her har allerede begynt å se på Prison break f. eks. Elsker den serien. Kjempe bra laget. Er det andre serie dere følger med på, som ikke vises i Norge? Mange bra serie som Norge ikke kjøper opp. Ganske synd.
Malou Skrevet 16. desember 2005 #2 Skrevet 16. desember 2005 (endret) Jeg følger med på Related. Dette er en skikkelig jente-/kvinneserie da. Handler om 4 søstre og livet deres i New York. Jeg liker den kjempegodt. Foreløpig er det sendt 9 episoder og det er foreløpig planer om 19 episoder tror jeg. Hvis seerstallene tar seg opp, blir det kanskje enda flere. *håper* Jeg har også planer om å se Prison Break etterhvert. Endret 16. desember 2005 av Malou
Gjest Butterflygirl Skrevet 16. desember 2005 #3 Skrevet 16. desember 2005 (endret) Ser reklamen for related på charmed. Følger med ellers på supernatural, invasion og criminal minds. Endret 16. desember 2005 av Butterflygirl
Gjest Hel Skrevet 16. desember 2005 #4 Skrevet 16. desember 2005 Kan hende de går her i Norge men ikke på noen kanaler jeg har. Reno 911, Dave Chappelle Show, Family Guy, Maury..
Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2005 #5 Skrevet 16. desember 2005 House, MD Arrested Development Weeds
Gjest Butterflygirl Skrevet 16. desember 2005 #6 Skrevet 16. desember 2005 Pleide å se på weeds.....har de slutta med serien eller noe?
Anglofil Skrevet 16. desember 2005 #7 Skrevet 16. desember 2005 Three Up, Two Down The Good Life William and Mary Foyle's War Serie 3 The Irish R.M The Pallisers A Horseman Riding By Cribb The Doris Day Show Mvh Yvonne
Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2005 #8 Skrevet 16. desember 2005 Criminal Minds. En CSI aktig dramaserie, men den fokuserer mer på det psykologiske aspektet av det å fange en gjerningsmann i stedet for å krype rundt å plukke opp hårstrå og blodspor. Hovedrollen spilles av Mandy Patinkin.(Jeffrey Geiger fra Chicago Hope)
Anglofil Skrevet 16. desember 2005 #9 Skrevet 16. desember 2005 Den må jeg få med meg. Husker at Mandy Patinkin var min favoritt som Jeffery Geiger i Chicago Hope. Mvh Yvonne
Gjest Gjest Skrevet 17. desember 2005 #10 Skrevet 17. desember 2005 Første sesong av Weeds er ferdig.
Gjest Spacegirl Skrevet 17. desember 2005 #11 Skrevet 17. desember 2005 Threshold er veldig bra syns jeg. Handler om invasjon av aliens, og tror ikke den sendes på noen norske kanaler. Ellers følger jeg med på Supernatural, Invasion og Night Stalker. En serie jeg vil anbefale er Dead Like Me. Den sendes ikke lenger i USA, men kan lastes ned. Er en mørk komedie som får en til å tenke litt. Har også begynt å følge med på Ghost Whisperer, men har ikke helt bestemt meg om jeg syns serien er noe bra. Såvidt jeg har forstått så er det Ghost Whisperer som har erstattet Judging Amy på sendeskjemaet i USA.
Gjest Gjest Skrevet 17. desember 2005 #12 Skrevet 17. desember 2005 aner ikke om det sendes på norske kanaler da... nip tuck - gale palstiskkirurger father ted og black books - helsprø irsk humor american dad - samme type som family guy masters of horror - skrekkfilmregissører lager hver sin episode, syntes ikke det var noe bra supernatural - to brødre som løser overnaturlige saker, ene broren er han jared padalalalawettellerannet fra gilmore girls, lett underholdning
Gjest 1111 Skrevet 17. desember 2005 #13 Skrevet 17. desember 2005 Jeg ser OZ. Det sendes på Z-tv innimellom dog..
Tusseline Skrevet 17. desember 2005 #14 Skrevet 17. desember 2005 The Family Guy. Tror det gikk noen episoder på Z-tv før, men jeg har hele samlingen, og digger den!
Donnie Darko Skrevet 17. desember 2005 #15 Skrevet 17. desember 2005 følger med på Battlestar Galactica. Kommet to sesonger på 12 episoder til nå.
Mathilde Skrevet 17. desember 2005 #16 Skrevet 17. desember 2005 Rome Surface Tripping the rift (bra tegneserie for deg som liker Futurama, Family Guy etc )
Windy Skrevet 18. desember 2005 #17 Skrevet 18. desember 2005 (endret) Prison Break, My Name is Earl, Reunion (kjempebra, men den er kansellert så den stopper snart ), Threshold (dessverre også kansellert nå), Related, Surface, Invasion. I tillegg masse serier som har blitt vist/vises/kommer tilbake her i Norge - men vi laster de ned fremfor å se på TV. -TVslaven Endret 18. desember 2005 av Windy
Gjest Butterflygirl Skrevet 18. desember 2005 #19 Skrevet 18. desember 2005 Ja. threshold ser jeg også på. Hva menes med at dne er kansellert? Er de ferdig med første sesong da? Threshold skal gå på svensk tv4 snart. Ghost whisperer har jeg også fulgt med på, men den er ganske kjedelig. Synes invasion var litt kjedelig også...de er så trege med å vise noe interessant. Surface så jeg på, 1 ep. Men gadd ikke mer. Var kjedelig og ingen kjente folk. Hva er det night stalker handler om? Ja weeds er ferdig, sjekket på tv.com. De kommer visst med mer. Nå har usa pause i de fleste seriene. Må vente flere måneder.
Gjest gjest1 Skrevet 18. desember 2005 #20 Skrevet 18. desember 2005 Jeg ser på The Shield og Prison Break. Ellers har jeg lastet ned Rome som jeg tenkte å begynne på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå