Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er greia med at kvinner prøver å unnskylde utroe menn? Har sagt i fra til 2 damer om dette og begge gangene har de prøvd å angripe meg! Hadde det vært meg som fikk sånn info om mannen min, så hadde jeg takket og spurt hvordan vi skulle legge en felle for idioten. Men neida, her er vi naive og tror det beste om mannen vår …🤨

• Liker 3
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi det er flaut å bli ydmyket på den måten, de går i forsvar fordi det er flaut. Innerst inne vet de nok at det er sant, du må bare gi det tid. 

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet

Dø, tenker du skal holde deg til været jeg 💁‍♂️

Anonymkode: 3ac62...eaf

• Liker 2
Skrevet
Romilo skrev (7 minutter siden):

Fordi det er flaut å bli ydmyket på den måten, de går i forsvar fordi det er flaut. Innerst inne vet de nok at det er sant, du må bare gi det tid. 

Dette. Etter tid, vil de aller fleste bedratte kvinner selvfølgelig være takknemlige for å ha blitt informert. Men i sannhetens øyeblikket blir nok mange satt ut av sjokk og ydmykelse. Første trinn i kriseprosessen er ofte benektelse, og så tar man gradvis realitetene inn over seg.

Anonymkode: c03cb...789

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet
Værdame skrev (54 minutter siden):

Hva er greia med at kvinner prøver å unnskylde utroe menn? Har sagt i fra til 2 damer om dette og begge gangene har de prøvd å angripe meg! Hadde det vært meg som fikk sånn info om mannen min, så hadde jeg takket og spurt hvordan vi skulle legge en felle for idioten. Men neida, her er vi naive og tror det beste om mannen vår …🤨

Som om ikke kvinner er utro. 

Dette misandriet mot menn er tydeligvis helt ok. 

Anonymkode: e350a...3b2

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Værdame skrev (56 minutter siden):

Hva er greia med at kvinner prøver å unnskylde utroe menn?

Hva er greia med å karakterisere alle kvinner ut fra noen få anekdotiske historier?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva har det med innlegget å gjøre? 

Anonymkode: 62663...6fb

• Liker 1
Skrevet

Jeg bodde sammen med en i 5 år (far til mine barn) som levde dobbeltliv, bekjente visste om det da jeg var gravid å. Ingen sa noe før jeg fant det ut selv. Forferdelig og tragisk, kunne aldri gjort noe sånn, det er litt sånn at menn er ikke bedre enn kvinner, kjenner mange utro kvinner å, dagens sammfunnsproblem, om noe går dårlig, når hverdagen kommer, spenningen borte, sosiale medie ødelegger mye, man har alltid noe tilgjengelig. Jeg fikk alvorlig tillitsbrudd etter dette å stoler aldri på noen 100% igjen 

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Dø, tenker du skal holde deg til været jeg 💁‍♂️

Anonymkode: 3ac62...eaf

Utdyp gjerne😀

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Dette. Etter tid, vil de aller fleste bedratte kvinner selvfølgelig være takknemlige for å ha blitt informert. Men i sannhetens øyeblikket blir nok mange satt ut av sjokk og ydmykelse. Første trinn i kriseprosessen er ofte benektelse, og så tar man gradvis realitetene inn over seg.

Anonymkode: c03cb...789

Å

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva har det med innlegget å gjøre? 

Anonymkode: 62663...6fb

Du kan gjerne bytte ut ‘ menn’ med ‘ kvinner’, men jeg har ingen erfaring med hvordan menn reagerer. Har du?

• Liker 1
Skrevet (endret)
Værdame skrev (1 time siden):

Jeg er enig med deg. Jeg hadde gått og ikke tilgitt. Tror dessverre at mange kvinner er økonomisk avhengig av mannen og at det er derfor de godtar utroskap 

Endret av TLR
  • Liker 3
Skrevet
Romilo skrev (20 minutter siden):

Mulig. Men det er rart at de straks går i forsvar for mannen. Hva er oddsen for at noen skulle si noe sånt, hvis det ikke medfører riktighet? 

• Liker 1
Skrevet
Værdame skrev (2 minutter siden):

Mulig. Men det er rart at de straks går i forsvar for mannen. Hva er oddsen for at noen skulle si noe sånt, hvis det ikke medfører riktighet? 

Redd for bli alene og økonomi tror jeg. Mange velger å bli på grunn av disse tingene 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Whataboutism

• Liker 1
Skrevet
Værdame skrev (7 minutter siden):

Man tenker jo at det aldri kan skje med seg selv. 

Skrevet
Værdame skrev (4 timer siden):

Tror det kan ha noe med måten du legger det frem på?

Hvis begge to gikk i forsvarsmodus, og nektet å tro på deg, burde du kanskje ha fortalt det på en skånsom måte, og vært mest mulig saklig. Det kan også tenkes at de måtte ha tid til å fordøye det, og at sånn umiddelbart så fikk de sjokk. Vanskelig å tro at den du deler livet ditt med bedrar deg, de kan tro at det bare er sladder og stygge rykter som er satt ut.

Anonymkode: 5a56d...0e6

Skrevet

Kan skrive under på at veldig mange menn er utro. Det ironiske, er at tidligere samboer/kjæreste som jeg hadde i tidlig tyveårene, var utro mot meg. Han er gift i dag, de har «alt på stell», to barn i småskolealder osv, og nå prøver han stadig å være utro MED meg. Det gir meg bare en bekreftelse på at han er kronisk utro. For noen er kvinner bare et stykke kjøtt.

Anonymkode: 77b05...c79

• Liker 2
Skrevet

TS,

Hvilken type reaksjoner er det du har møtt?

- Dette tror jeg helt ærlig ikke på

- Dette håper jeg ikke er sant

- Ok, hvis det er sant så vil jeg ikke vite

- Ok, spiller ikke noen rolle

- Du skal bare ødelegge for meg!

Finnes sikkert annet. Men kan vel være mange ulike grunner til at dem ikke sa "Tusen takk for nyttig info".

Skrevet

Det er da ikke opp til deg å bestemme hvordan de skal reagere. 

Ha litt empati.

Anonymkode: 1ec5a...5e0

Skrevet
Værdame skrev (16 timer siden):

Utdyp gjerne😀

Hun mener nok at du skal passe dine egne saker, å ikke bry deg med andre sine liv. Merkelig så enkelte alltid skal bry seg, å lage drama i andres liv. Det man ikke vet, har man ikke vondt av.  Det er vel en "sensasjonslyst" eller noe som driver dem, hvertfall noe for egen tilfresstillelse.  Marinere seg i andres "ulykke".

Anonymkode: 3fa10...b41

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...