AnonymBruker Skrevet 13. januar 2023 #1 Del Skrevet 13. januar 2023 Hadde brodder som jeg var førnøyd med. Nok pigger og greie å få på og av. Kjøpte nye vinterstøvler og da passer ikke de gamle. De må være greie å få på og av siden jeg delvis tar buss og tog og stikker innom en butikk. Noen tips? Anonymkode: bd85c...d12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2023 #2 Del Skrevet 13. januar 2023 Google "brodder" så får du opp ca 5000 butikker som selger brodder Anonymkode: 96a9b...b73 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2023 #3 Del Skrevet 13. januar 2023 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Google "brodder" så får du opp ca 5000 butikker som selger brodder Anonymkode: 96a9b...b73 TS var vel ute etter erfaringer fra folk som har prøvd dem? Interessert jeg også, de jeg kjøpte nylig mistet pigger allerede etter et par timrs bruk. Anonymkode: 0fb61...d47 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rødstrupa Skrevet 13. januar 2023 #4 Del Skrevet 13. januar 2023 Snow brodder fra XXL! De beste! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvinneguide Skrevet 13. januar 2023 #5 Del Skrevet 13. januar 2023 Rødstrupa skrev (1 minutt siden): Snow brodder fra XXL! De beste! Har du hatt de lenge? Jeg var fornøyd med mine men mistet dem så vet ikke om de er holdbare i lengden. Alle brodder jeg har hatt har gått i oppløsning etter en sesong. Den typen med gummi og kjetting MÅ sitte riktig på skoen, ellers tråkker man lett i stykker gummien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2023 #6 Del Skrevet 13. januar 2023 Rødstrupa skrev (46 minutter siden): Snow brodder fra XXL! De beste! Takk for svar 🙂 TS Anonymkode: bd85c...d12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2023 #7 Del Skrevet 13. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hadde brodder som jeg var førnøyd med. Nok pigger og greie å få på og av. Kjøpte nye vinterstøvler og da passer ikke de gamle. De må være greie å få på og av siden jeg delvis tar buss og tog og stikker innom en butikk. Noen tips? Anonymkode: bd85c...d12 Jula, clas ohlson, xxl, jernia, biltema, apoteket, thansen osv.. Anonymkode: 7bba6...003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2023 #8 Del Skrevet 13. januar 2023 kvinneguide skrev (48 minutter siden): Har du hatt de lenge? Jeg var fornøyd med mine men mistet dem så vet ikke om de er holdbare i lengden. Alle brodder jeg har hatt har gått i oppløsning etter en sesong. Den typen med gummi og kjetting MÅ sitte riktig på skoen, ellers tråkker man lett i stykker gummien. Mine brodder fra Snowline tror jeg aldri har blitt ødelagt i gummien, piggene har blitt sløve og kjettingen har løsnet noen plasser. Men de har vart lengre enn et år. Dette er de kraftigste, har nå kjøpt trail som er litt nettere, men ikke prøvd de enda. Anonymkode: 792d3...509 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2023 #9 Del Skrevet 13. januar 2023 Har hund og brukt disse broddene på andre året nå og de er like gode. Er forholdsvis enkle å ta av og på og de detter ikke av. https://www.xxl.no/springyard-active-grip-skobrodder-svart/p/1182854_1_style Anonymkode: b9ecd...e58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elysian Skrevet 14. januar 2023 #10 Del Skrevet 14. januar 2023 Fornøyd med Snowline Trail. Kjøpt på sportsbutikk. Muligens Sport1; husker ikke helt. Er noen år gamle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå