tjuva Skrevet 13. januar 2023 #1 Skrevet 13. januar 2023 Har du noen intime eller sexuelle flause? Noen du har lyst til å dele? Hørte nemlig nettopp om en "fra ett gammelt ungdomsblad" der ei skulle til gynekologen. Hun viste at venninde hun var på besøk hos, hadde intim duft på badet. Hun gikk inn, dro ned trusa, og sprayet ivei. Når hun lå i stolen hos gynekologen, så sier han "næmmen, har du pyntet deg du da?" Hun tenkte ikke noe mer over dette, men når hun skulle dusje på kvelden, så fikk hun se at hun ikke hadde brukt intim lukt, men glitter spray.. Når jeg hørte denne, så ble jeg litt nyskjerrig på om det fantes flere intim flauser/morroheter, som man selv og andre ler litt av, som noen hadde lyst til å dele? Gjerne både kvinnelige og mannlige. 2
MortenMunkholm Skrevet 13. januar 2023 #2 Skrevet 13. januar 2023 Jeg har ingen andre historier bortsett fra at den gynekologen - det var meg. 2
Hareena Skrevet 13. januar 2023 #3 Skrevet 13. januar 2023 Ikke flause, men for en god del år tilbake lå jeg i gynekologstolen og legen skulle forberede til celleprøve. Jeg: «Er det nå jeg skal si aaaaaaa?» Legen lo så fælt, han måtte ta en pause. 4 2
tjuva Skrevet 14. januar 2023 Forfatter #4 Skrevet 14. januar 2023 10 hours ago, Hareena said: Ikke flause, men for en god del år tilbake lå jeg i gynekologstolen og legen skulle forberede til celleprøve. Jeg: «Er det nå jeg skal si aaaaaaa?» Legen lo så fælt, han måtte ta en pause. Hahaha. Ja da hadde nok de fleste måtte ha hatt en pause gitt 🤣
tjuva Skrevet 14. januar 2023 Forfatter #5 Skrevet 14. januar 2023 Må ikke være gynekologi ting altså. Alt fra når man er alene til når man er med partner osv. 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2023 #6 Skrevet 14. januar 2023 Hareena skrev (13 timer siden): Ikke flause, men for en god del år tilbake lå jeg i gynekologstolen og legen skulle forberede til celleprøve. Jeg: «Er det nå jeg skal si aaaaaaa?» Legen lo så fælt, han måtte ta en pause. HAHAHA! Tipper den slo an på pauserommet til helsepersonellet 😂😂 Huff TS, den med glitteret, hahahahaha Anonymkode: 09f69...e99
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #7 Skrevet 19. januar 2023 Jeg kastet opp over en tinderdate en gang Meg og han dro på en veldig spontan tur til en plass og lå på hotell en natt. Vi tok felles bil bort ditt. Da vi kom frem spratt vi opp litt champagne. Ingen av oss hadde spist på flere timer, så vi ble ganske så susete i huet med en gang. Vi spiste middag kl 18 og tok et vinglass. Jeg merket at det suste mer i huet mitt. Da vi kom tilbake til rommet tok vi 2 glass til. Jeg ble nok så grei full og kvalm. Vi la oss i sengen. På rommet var det kjempe varmt. På et rom der det er varmt og alkohol i blodet, så blir jeg veldig lett kvalm. Jeg skulle da ri han. Merket at det begynte å komme opp, men tenkte at det går nok over. Neida… rakk ikke å gå av før jeg kastet opp over hele han… I ANSIKTET Turen på vei hjem dagen etterpå var basert på ren stillhet og kleinhet Vi har ingen kontakt i dag… Anonymkode: 27f52...f6c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå