AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #21 Skrevet 4. februar 2023 Jeg er en Lushie 🙋🏼♀️ Elsker Honey trap lip balmen deres og Lemony flutter cuticle balmen. Liker også en del av dusjsåpene 😊 Anonymkode: 177e3...687
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #22 Skrevet 4. februar 2023 AnonymBruker skrev (På 15.1.2023 den 15.11): Takk for masse produkttips! Til alle dere som er "lushier", hva er hovedgrunnene til at dere velger merket? Anonymkode: 6d57a...a69 1) Jeg elsker luktene 2) Jeg sliter med mye eksem på hendene om vinteren, jeg kan ha åpne, blødende sår i perioder. Kombinasjonen kulde og såpe tåler ikke huden min. Men etter at jeg begynte med Lush-håndsåpe hjemme trenger jeg knapt å bruke fuktighetskrem lenger. Jeg bruker altså håndsåpene, og jeg liker også den flytende dusjsåpen. Har prøvd sjampo og balsam, både fast og flytende form, men de passet ikke til mitt hår. Ellers er badebombene herlige, men jeg bader sjelden i badekar. Anonymkode: 68128...4a5
Gjest Mymle Skrevet 11. februar 2023 #23 Skrevet 11. februar 2023 AnonymBruker skrev (På 4.2.2023 den 19.34): 1) Jeg elsker luktene 2) Jeg sliter med mye eksem på hendene om vinteren, jeg kan ha åpne, blødende sår i perioder. Kombinasjonen kulde og såpe tåler ikke huden min. Men etter at jeg begynte med Lush-håndsåpe hjemme trenger jeg knapt å bruke fuktighetskrem lenger. Jeg bruker altså håndsåpene, og jeg liker også den flytende dusjsåpen. Har prøvd sjampo og balsam, både fast og flytende form, men de passet ikke til mitt hår. Ellers er badebombene herlige, men jeg bader sjelden i badekar. Anonymkode: 68128...4a5 Takk for tips. Jeg har det samme problemet med hendene mine om vinteren. Jeg fikk også sprekker og sår som blødde! Men jeg skal prøve en håndsåpe fra Lush på mandag og se om jeg tåler det ☺️
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #24 Skrevet 11. februar 2023 Jeg sliter med å puste rundt lushbutikker og folk som bruker produktene deres. Opplever innimellom å måtte flytte meg på kollektivtransport på grunn av det, veldig mye og sterk lukt fra en del av produktene deres og det meste har en slags rød tråd/et hint av en eller annen lukt som gjør at det er veldig enkelt å lukte at det er Lush det er snakk om. Kan være greit å huske på sånn hvis man tenker å bevege seg ute blant folk på steder det fort blir litt lite plass Det er da spesielt såpe i fast form/barer, de er vanvittig intense på lukt og lushlukta henger gjerne igjen i hele huset hvis man først skaffer seg en bar. Forøvrig synes jeg de flytende såpene de har rundt juletider er gode, den som het Bubbly luktet frisk appelsinbrus, helt nydelig! Anonymkode: a6275...71a 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #25 Skrevet 13. februar 2023 Prøvd hennaen deres. Horribelt dyrt og du får lite produkt for pengene, sammenlignet med andre steder. Den ble brått tatt ut av produksjon også med lovnad om at ny og bedre variant var rett rundt hjørnet. Nope det var det ikke, de har enda ikke fått det inn etter mye purring. Så jeg ble nødt til å begynne kjøpe andre plasser. Anonymkode: a207c...c45
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå