Gå til innhold

LUSH - erfaringer?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Var innom en LUSH butikk i dag og ble egentlig litt forvirret. Var så mange produkter og usikker på hva de er gode på. Klarte heller ikke å venne meg til flere av duftene.

Noen erfaringer og anbefalinger?

Anonymkode: 6d57a...a69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Handler mye på Lush, mest kroppsprodukter da. Ikke prøvd noe ansiktspleie annet enn leppeskrubb(som jeg er veldig fornøyd med, og smaker digg), har vel prøvd noen masker også men det er flere år siden. 

Elsker dusjsåpene og body lotion, massasjebarene er også gode. Favorittduften for tiden er «sticky dates», «honey i washed the kids» er også en digg duft(liker det søtt jeg da). I body lotion liker jeg «lime bounty» og «sympathy for the skin».

Har prøvd litt ulike hårprodukter fra Lush, men ikke funnet noen wow-produkt for mitt hår(mulig de blir litt for parfymerte). Shampoen «rehab» er en av få jeg har vært fornøyd med. Shampobarer er ikke noe for meg, ender med at jeg muligens bruker litt for mye produkt.

Anonymkode: 008ef...1a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har virkelig funnet hårprodukter som fungerer for mitt, tidligere frizzy - nå krøllete hår! Jeg har aldri før funnet produkter som får frem krøllene mine så bra. Ja, de lukter sterkt, men jeg har vent meg til det.

Har brukt noen såper som jeg liker og noen kroppsskrubber. Men hårproduktene er virkelig en suksess for mitt hår. 

Anonymkode: 18a9c...f8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg har virkelig funnet hårprodukter som fungerer for mitt, tidligere frizzy - nå krøllete hår! Jeg har aldri før funnet produkter som får frem krøllene mine så bra. Ja, de lukter sterkt, men jeg har vent meg til det.

Har brukt noen såper som jeg liker og noen kroppsskrubber. Men hårproduktene er virkelig en suksess for mitt hår. 

Hvilken hårprodukter er du fornøyd med?

Jeg prøvde en shampo og den var helt krise, det var masse uttørkede såpe og lite pleiende ingredienser i den, så håret mitt ble et knusktørt fuglerede. Har tørt krøllete hår. 

Anonymkode: 6e7f5...cee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig glad i lush! Favorittene er «cup o’ coffe» (ansikts-skrubb) og «big» (shampo) 

Anonymkode: 010d4...328

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som liker LUSH, hvilke andre merker liker dere? Bare for å skjønne litt mer hvilket landskap serien er i

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen produkter på Lush elsker jeg. Jeg synes de er gode på dusjsåper, kremer til kropp, skrubb osv og leppeskrubbene deres er jeg veldig glad i. Jeg har også prøvd en sånn kur til hodebunnen og den var helt ok, men luktet veldig sterkt. Har ikke turt å prøve så mye annet til ansiktet siden jeg er usikker på om jeg vil reagere på det. 

Synes Lush er bedre på lukt enn det Body shop er, om de i det hele tatt kan sammenlignes, og produktene fra body shop reagerer jeg alltid på. 

Veldig glad i sugar fairy serien som de har hver jul. De lukter så godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lush er mer opptatt av farger, desig og lukt, fremfor at innholdet faktisk utgjør gode produkter. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke kjempeglad i lush. Syns alt lukter for mye. Men butterball badebombe og the comforter badeskum er herlige. 

Anonymkode: cfca9...357

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Hvilken hårprodukter er du fornøyd med?

Jeg prøvde en shampo og den var helt krise, det var masse uttørkede såpe og lite pleiende ingredienser i den, så håret mitt ble et knusktørt fuglerede. Har tørt krøllete hår. 

Jeg har prøvd litt forskjellig, men de jeg virkelig elsker er Fairly traided honey shampo og Candy rain balsam. Bare disse gjør mitt grove og litt stritte hår mye mykere. Etter jeg har vasket og hatt på håndkle en stund, så grer jeg det og sprayer i Super milk og "løfter" håret slik at krøllene kommer frem. Jeg kan stoppe der, men som oftest så tar jeg i litt Curl power hår krem i det håndkle tørre håret. Da kommer krøllene skikkelig frem.

Det jeg liker minst er at noen av produktene, særlig curl power av de jeg bruker, lukter sterkt. Men jeg har nå vent meg til det. 

De har afri hair care som jeg leste meg litt opp på og har prøvd en del av dem. Likte også Avocado co-wash, brukte den som vanlig shampo. Fikk håret mitt til å bli mykt.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er avhengig av neglebåndskremen deres, lemon flutter. Jeg klarer ikke gå med votter, så denne er en life saver på vinteren. Håndkremen med appelsinlukt er og en av de bedre jeg har prøvd, men den er litt upraktisk siden den kommer på boks og ikke på tube.

Badebombene deres er fantastiske, og virkelig verdt prisen. De gjør at det å ta et bad blir en opplevelse.

Anonymkode: 6f869...0b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var veldig glad i LUSH, helt til jeg fant ut at de driver med grønnvasking. Nesten alle produktene deres inneholder mikroplast og hormonforstyrrende stoffer, dessverre

Velger helst økologiske merker nå, da vet jeg at det ikke inneholder slike gifter.

Endret av kraftwerk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt sjampoene deres. De funker. Men balsamene og kurene er dårlige. Kroppsproduktene er også gode.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
kraftwerk skrev (På 17.1.2023 den 19.27):

Jeg var veldig glad i LUSH, helt til jeg fant ut at de driver med grønnvasking. Nesten alle produktene deres inneholder mikroplast og hormonforstyrrende stoffer, dessverre

Velger helst økologiske merker nå, da vet jeg at det ikke inneholder slike gifter.

Gjør de?😫 hvor ser du det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Olive_North skrev (48 minutter siden):

Gjør de?😫 hvor ser du det?

Kosmetikk, kremer og kreft - Kreftforeningen

Gorgeous (fuktighetskrem) | LUSH Norge

"Ingredienser:
Organic Orange Blossom Honey Water, Organic Extra Virgin Olive Oil (Olea europaea fruit oil), Stearic Acid, Organic Cold Pressed Evening Primrose Oil (Oenothera biennis oil), Organic Avocado Oil (Persea gratissima oil), Glycerine, Extra Virgin Coconut Oil (Cocos nucifera oil), Fresh Lemon Juice (Citrus limonum), Wheatgerm Oil (Triticum vulgare oil), Fresh Orange Juice (Citrus Aurantium dulcis juice), Organic Cold Pressed Grapeseed Oil (Vitis vinifera seed oil), Fresh Pineapple Juice (Ananas sativus fruit juice), Orange Flower Absolute (Citrus Aurantium amara flower extract), Neroli Oil (Citrus Aurantium amara flower oil), Myrrh Resinoid (Commiphora myrrha resin), Triethanolamine, Cetearyl Alcohol, *Geraniol, *Farnesol, *Limonene, *Linalool, Hydroxycitronellal, Perfume, Methylparaben, Propylparaben"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kaledonia skrev (22 minutter siden):

Kosmetikk, kremer og kreft - Kreftforeningen

Gorgeous (fuktighetskrem) | LUSH Norge

"Ingredienser:
Organic Orange Blossom Honey Water, Organic Extra Virgin Olive Oil (Olea europaea fruit oil), Stearic Acid, Organic Cold Pressed Evening Primrose Oil (Oenothera biennis oil), Organic Avocado Oil (Persea gratissima oil), Glycerine, Extra Virgin Coconut Oil (Cocos nucifera oil), Fresh Lemon Juice (Citrus limonum), Wheatgerm Oil (Triticum vulgare oil), Fresh Orange Juice (Citrus Aurantium dulcis juice), Organic Cold Pressed Grapeseed Oil (Vitis vinifera seed oil), Fresh Pineapple Juice (Ananas sativus fruit juice), Orange Flower Absolute (Citrus Aurantium amara flower extract), Neroli Oil (Citrus Aurantium amara flower oil), Myrrh Resinoid (Commiphora myrrha resin), Triethanolamine, Cetearyl Alcohol, *Geraniol, *Farnesol, *Limonene, *Linalool, Hydroxycitronellal, Perfume, Methylparaben, Propylparaben"

Jeg har ikke sett parabener i innholdslisten på de produktene jeg kjøper fra dem. Derfor ble jeg litt urolig når jeg leste «nesten alle» og tenkte att det kanskje fantes mer info andre steder, men takk for info 👌🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 13.1.2023 den 19.18):

Var innom en LUSH butikk i dag og ble egentlig litt forvirret. Var så mange produkter og usikker på hva de er gode på. Klarte heller ikke å venne meg til flere av duftene.

Noen erfaringer og anbefalinger?

jeg liker at de har gjort shampo og balsam i fast form vanlig, men de lukter for mye, så jeg har funnet andre alternativer.

Anonymkode: 25c19...bdd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...