Gjest Piper Skrevet 16. desember 2005 #1 Skrevet 16. desember 2005 Hvor kan jeg finne en bra MP3-spiller med 1GB minne, til ca 1000 kr?
Gjest nr tre Skrevet 17. desember 2005 #2 Skrevet 17. desember 2005 Har lurt på det samme selv. Men har du prøvd prisguiden her på kvinneguiden? Der har de egen hovedkategori for mp3-spillere. Her fant jeg treffene for de med 1 gB minne. Ser at det er tre spllere med gode lesererfaringer, tror de er gode pekepinn. Men det var jo ganske mange uten lesererfaringer også. Problemet mitt er vel at det nå er alt for sent å kjøpe over nettet. På butikk er det som regel dyrere.
Gjest Gjest Skrevet 17. desember 2005 #4 Skrevet 17. desember 2005 Gjør et søk på www.komplett.no ← Komplett.no er med i prisguiden, så jeg vil fortsatt anbefale den. Da får en opp alle sine priser som fører det spesielle produktet, det er liksom fordelen med prisguider. Tror jeg skal kjøpe Creative MuVo V200, den har kommet ganske ok ut i tester. Men skal en ha de beste må en nok ut med mer enn tusenlappen... Åh! Det er altfor dyrt. I alle fall med tanke på mob min som har radio og mp3 spiller og 1 gB til 200 kr.
Gjest Gjesta Skrevet 18. desember 2005 #5 Skrevet 18. desember 2005 Men skal en ha de beste må en nok ut med mer enn tusenlappen... Åh! Det er altfor dyrt. I alle fall med tanke på mob min som har radio og mp3 spiller og 1 gB til 200 kr. ← Du betaler atskilling mer for mobilen din enn det. Den sponsinga som gjør at du betalte 200 for telefonen betaler du tilbake med renter og vel så det gjennom kunstig høye abonnements- og brukskostnader.
Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2005 #6 Skrevet 18. desember 2005 På computer city koster den beste creative muvoen 999=) Kjøpte den akkurat!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå