Gå til innhold

Har en venninne som bare snakker om gutter, og er jævlig desperat

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når hun snakker om disse guttene, så henger jeg ikke med over hvem hun snakker om lengre. Så langt har det gått. Jeg sitter i mitt modus å skriver masteren min, og hun sitter ved siden av meg med en bachelor, og det eneste hun gjør, er så snakke om gutter, gutter og gutter.
Hun er date med omtrent 4 gutter som baksnakker henne til andre, og jeg synes oppriktig synd på henne, fordi hun ikke selv ser hvordan hun virker for omverden. Nå vil hun sende nudes til en fyr som har dame, og er kriminell som bare det. Og hver gang hun får problemer med menn, så kommer hun til meg.
Jeg vet ikke hvordan jeg skal håndtere dette, fordi jeg er veldig glad i henne ellers, men jeg blir dratt med i samme dans hver gang. Hun er veldig sensitiv, og tåler litt kritikk. Jeg vil egt bare kutte henne ut, men ville dere rådet meg til å snakke med først? Folk skjønner ikke hva de har gjort galt hvis man ikke sier ifra. Jeg er så lei 

Anonymkode: 751bd...35a

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det blir ikke bedre med årene.  Trenger man si noe mer?

Anonymkode: 9eb9c...696

• Liker 1
Skrevet

Si rett ut at du er veldig glad i henne, men at du er lei av gutteprat og spør om fete kan snakke om noe annet istedet? Hvis hun sier nei vet du jo at det bare er å droppe henne. 

• Liker 2
Skrevet

Si ifra. Sett grenser for deg selv. 

Anonymkode: 729f5...aa7

• Liker 1
Skrevet

Hva har bachlor med dette å gjøre? 

Anonymkode: 8647b...a6d

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Si ifra. Sett grenser for deg selv. 

Anonymkode: 729f5...aa7

Hadde trodd at hun skulle gjort noe mer viktig enn å sitte å plapre om gutter konstant, når hun får beskjed av sin rådgiver å møte opp forberedt. Hadde skammet meg om jeg var henne

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hva har bachlor med dette å gjøre? 

Anonymkode: 8647b...a6d

Se svaret mitt over. Klarte å sitere feil kommentar 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...