AnonymBruker Skrevet 13. januar 2023 #1 Del Skrevet 13. januar 2023 Jeg får opp mye reklamer for dette lashlift- settet for tiden: https://luxe-cosmetics.eu/products/luxe-lashlift-sett Er det noen som har erfaring med dette og kan si om det er trygt/verdt å prøve? Anonymkode: 6eac9...5c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2023 #2 Del Skrevet 13. januar 2023 Jeg har det, og det funker, men det sliter noe sinnsykt på vippene.. er også fryktelig dårlig lim i det så får liksom ikke vippene til å sitte.. Vippene mine ble så tynne at hele løftet var bortkasta, venter bare på at de skal bli bedre nå, også kommer jeg til å bruke faste gamle vippetanga igjen. Er veldig vanskelig å legge en tynn strek med produkt når ikke vippene vil limes fast til den greia, så blir fort produkt på store deler av vippene.. Anonymkode: 9b1f5...af7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LinnCecilie85 Skrevet 27. april 2023 #3 Del Skrevet 27. april 2023 Jeg har det, jeg klarte det ikke alene, men med hjelp . Det var stress å få de gummi greiene til å sitte , det gikk tilslutt .vippene fikk en fin bøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #4 Del Skrevet 27. april 2023 AnonymBruker skrev (På 13.1.2023 den 20.13): Jeg har det, og det funker, men det sliter noe sinnsykt på vippene.. er også fryktelig dårlig lim i det så får liksom ikke vippene til å sitte.. Vippene mine ble så tynne at hele løftet var bortkasta, venter bare på at de skal bli bedre nå, også kommer jeg til å bruke faste gamle vippetanga igjen. Er veldig vanskelig å legge en tynn strek med produkt når ikke vippene vil limes fast til den greia, så blir fort produkt på store deler av vippene.. Anonymkode: 9b1f5...af7 Tærer kun vippefarge på vippene (og bryna) også? Ikke lift kun farge Anonymkode: 14587...e84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå