Gå til innhold

Har du mottatt dickpic fra noen du ikke datet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem var det?

Hvilken plattform/app?

Hvordan reagerte du?

Din og vedkommendes alder?

Hilsen

en som er Nysgjerrig på hvor utbredt dette er.

Anonymkode: 5943a...aba

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har aldri opplevd det i det hele tatt. 

Skrevet

En gang. Fra Tinder. Sluttet å prate med ham etter det. Begge i slutten av 30-årene. Han ble forbanna for at jeg kuttet ham ut. 

Anonymkode: bb480...abd

Skrevet

Ja. Kollegaer, klassekamerater, venners venner osv. Snapchat, messenger, mms osv, forskjellig oppover tidene. Det er blotting og ufrivillig seksuell oppmerksomhet. De blir politianmeldt og jeg snakker gladelig høyt til alle felles bekjente at han gjorde det. Har skjedd siden 12 års alderen, er nå 32. 

Det er enormt utbredt. Det er også enormt ugreit. Slutt med det. Ingen vil ha det, og menn som sender pikkbilde uoppfordret fortjener fengselstraff. Dere er ikke bedre enn mannfolka som blotter på gaten. 

Anonymkode: 2dfef...5f4

• Liker 3
Skrevet

ja. har opplevd på sms, snap, mail, messenger, msn osv

var i 20 årene. hadde sikkert fått det enda om jeg var på dating fronten fortsatt.. hannkjønn elsker å sende dicpic

jeg synes det var underholdende, men man vet jo aldri om det er deres eller noe de fant på internett :p

Skrevet

Får omtrent 3-4 dickpics hver dag. Dette er av menn jeg kjenner godt, noen har jeg flørtet av og til med i noen år. Enkelte har jeg ligget med før.

Sånn generelt opplever jeg å få dickpics om man er på ulike sjekkeapper og lignende uansett.

Spørs helt på humøret mitt, noen ganger liker jeg det og responderer med emoji, andre ganger ignorerer jeg bildet. Kommer det fra en tilfeldig person på en sjekke app blir de blokkert.

Jeg er 28, mennene som sender er alt fra 20 til 45.

Anonymkode: d2321...8f9

Skrevet

Nei  jeg har aldri fått dickpic. Men så har jeg vært gift i 20 år også, og har ikke flørtet, datet eller ligget med noen andre disse årene. Har hverken Tinder, Snap, Instagram eller noen som helst sjekkeapp eller profil noen steder.

Men en gang traff jeg en fyr i skogen som så gjerne ville vise meg utstyret sitt der og da... Han var en stusselig fyr, og jeg bare gikk før at han rakk å vise fram noe som helst.

K45

Anonymkode: ff2bf...c84

Skrevet

Har utelukkende mottatt dickpics fra menn jeg ikke dater eller kjenner. Mest på snapchat men også Facebook,instagram, epost, mms på mobil og Finn.no!

Har fått rundt 100 dickpics til sammen

Anonymkode: f1b81...dff

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Men en gang traff jeg en fyr i skogen som så gjerne ville vise meg utstyret sitt der og da... Han var en stusselig fyr, og jeg bare gikk før at han rakk å vise fram noe som helst.

K45

Anonymkode: ff2bf...c84

Huff... jeg ble også utsatt for blotting ved to anledninger når jeg var ca 11-12 og 18. Den andre gangen var det flere småbarn under 10 år til stede og politiet kom, men fikk ikke fanget han

Skrevet

Nei, aldri.

Eller, har fått det fra noen jeg ikke har datet, men har chattet med sex og/eller møtt for kun sex. Så det var ikke helt ut av det blå for å si det sånn 🙂

Anonymkode: a3209...ec8

Skrevet

Haha ja. Fikk DP av min egen kølle 😅

Jeg husker en av de litt mindre stabile x-en min delte et bilde av min til alle venner og bekjente. Selvfølgelig en lørdags kveld da jeg var på fest med alle disse. Da var det flere som sendte den videre til meg 

Anonymkode: 4af46...e53

Skrevet

Ååå. Jeg synes bare tittelen på denne tråden var forstyrende på så mange måter. Men så leste jeg innleggene..... 

Er dette en generasjonsgreie?  Eller geografisk? (bygdetullinger??) Jeg kjenner ingen som har sendt dicpicks eller som har fått.  Men er kanskje for gammel... Jeg er vokst opp med at blottere er bånnslammet i samfunnet og at sånne løper du bare vekk fra. Å bli blotter på mobil er bare hakket mer patetisk. Har aldri sendt dickpicks til min partner engang...  

Men jeg har hørt rykter om noen (litt yngre) som på prank tok telefonen til en kompis som hadde sovna i fylla og sendte et bilde av en diger kølle til folk på telefonlista hans.  :D   

Folk gjør mye teit....

M50

Anonymkode: fce67...def

Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Ååå. Jeg synes bare tittelen på denne tråden var forstyrende på så mange måter. Men så leste jeg innleggene..... 

Er dette en generasjonsgreie?  Eller geografisk? (bygdetullinger??) Jeg kjenner ingen som har sendt dicpicks eller som har fått.  Men er kanskje for gammel... Jeg er vokst opp med at blottere er bånnslammet i samfunnet og at sånne løper du bare vekk fra. Å bli blotter på mobil er bare hakket mer patetisk. Har aldri sendt dickpicks til min partner engang...  

Men jeg har hørt rykter om noen (litt yngre) som på prank tok telefonen til en kompis som hadde sovna i fylla og sendte et bilde av en diger kølle til folk på telefonlista hans.  :D   

Folk gjør mye teit....

M50

Anonymkode: fce67...def

De fleste fremmede som har sendt meg dick pics (jente 24) er på din alder..  

• Nyttig 2
Skrevet

Mange ganger å de blir blokkert med engang. Sier i fra når folk spør om snappen min at jeg blokkerer om det sendes kuk der. Sluttet å være venner med folk av den oppførselen også. 

Anonymkode: bd15d...853

Skrevet

Niks. Venter i spenning så kreket kan Kvernes!

Anonymkode: 4bf6c...14d

Skrevet

Mistenker at jeg har fått det en gang, en fremmed mann bare sendte meg et bilde på snap uten at vi var venner, men kan jo være jeg forhåndsdømmer han, å det ikke var tilfellet. Åpnet aldri og blokket han. Må innrømme jeg angrer, er imot blotting, men er litt åpen for å oppleve det om så en gang, bare for å kjenne etter hvordan det føles. Kanskje jeg hadde likt det til å med? Vil kanskje aldri finne det ut

Anonymkode: 0f6fe...6a2

Skrevet

Kvinner lyver til seg selv om de sier de ikke vil ha bilde av kuk.

Anonymkode: 762f9...8ce

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Haha ja. Fikk DP av min egen kølle 😅

Jeg husker en av de litt mindre stabile x-en min delte et bilde av min til alle venner og bekjente. Selvfølgelig en lørdags kveld da jeg var på fest med alle disse. Da var det flere som sendte den videre til meg 

Anonymkode: 4af46...e53

Hva i alle dager? Går det bra med deg? Det er jo ikke greit å oppleve

Anonymkode: 0f6fe...6a2

Skrevet

Snapchat, facebook, instagram, mms osv osv.
Var på flere nettsider før som jeg ikke husker hva heter, men fikk der også.
Fått alle steder. 
Aldri bedt om det.
Blokkert alltid.
Er 46.

Anonymkode: 97f3d...7b0

Skrevet

Ja, av tilfeldige folk på sosiale medier og noen ganger av bekjente på Snapchat. Blir blokket og slettet da ja 🙄

En gang fikk jeg et dick pic på en aller annen spillapp med chat funksjon.. Altså et spill lignende wordle eller noe sånt. Snakk om a være blåst i hodet!! 

Anonymkode: 40a43...3aa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...