Gå til innhold

Hun vil suge meg mens jeg ser på fotballkamp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men hva gir det henne? Dette er ei jeg har datet i 2-3 måneder nå, og hun foreslo det. Ikke meg i mot, men lurer bare på hvorfor hun tenner på noe som i utgangspunktet ikke vil gi henne noe?

Hun vil da suge og slikke på min pikk gjennom en hel omgang (45 minutter) sier hun.

Anonymkode: adc60...bd8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun er sikkert lite intresert i fotball.

Anonymkode: 1bc2c...016

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet

Sikkert for å glede deg??

Anonymkode: e3bfb...0cc

• Liker 11
Skrevet

Hun tror vel det vil glede deg da? Høres ikke ut som du fortjener det, hvis du ikke en gang klarer og tenke at et annet menneske vil gjøre noe godt for andre uten at det « gir noe». 

Anonymkode: 5c7a8...76a

• Liker 13
  • Nyttig 2
Skrevet

Fordi hun vil være en "kul" dame som gir typen BJ mens han ser på fotballkamp. 

Anonymkode: 92400...771

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hun tror vel det vil glede deg da? Høres ikke ut som du fortjener det, hvis du ikke en gang klarer og tenke at et annet menneske vil gjøre noe godt for andre uten at det « gir noe». 

Det er hele settingen, hvor jeg egentlig er opptatt med andre ting mens hun suger meg som gjør at jeg spør.

TS

• Liker 1
Skrevet

Fordi hun vil være en "kul" dame som gir typen BJ mens han ser på fotballkamp. 

Anonymkode: 92400...771

Dette. 

Anonymkode: 7aea5...d82

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet

Hun håper vel at du skal se på henne som verdens kuleste og mest sexy kjæreste etterpå?

Anonymkode: ce79f...bf7

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet

Faen å irriterende! Når du ser på fotball har man ikke tid til og fokusere på alt annet, man vil se på kampen! Blowjob kan man få etterpå... Dumme jævla damer ass

Anonymkode: 412bc...749

• Liker 5
Skrevet

Har ikke du glede av å slikke henne?

Hilsen slikkeentusiast mann.

Anonymkode: dd61f...a7e

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Faen å irriterende! Når du ser på fotball har man ikke tid til og fokusere på alt annet, man vil se på kampen! Blowjob kan man få etterpå... Dumme jævla damer ass

Ja for at de som ser på fotballkamper er så jævla overlegent kloke? Vet ikke om dummere mannfolk en fotballsupportere.

• Liker 9
Skrevet

Det er hele settingen, hvor jeg egentlig er opptatt med andre ting mens hun suger meg som gjør at jeg spør.

TS

En ganske vanlig setting? Veldig mange menn som liker blow job under fotballkamp, men ja noen vil vente til pausen for ikke og miste fokus. Hvis du ikke vil, så si du er opptatt, men du skrev jo det ikke var deg i mot? 

• Liker 1
Skrevet

Haha, her er det vanlig med en BJ i pausen. Men ser ikke vitsen i å skulle suge under kampen, han er jo ikke mentalt tilstede nok til å nyte det og da tenner det ikke meg voldsomt heller.

Anonymkode: 59532...833

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja for at de som ser på fotballkamper er så jævla overlegent kloke? Vet ikke om dummere mannfolk en fotballsupportere.

Er i allefall ikke så innsnevra i hodet at man tror blowjob og fotball er god kombo.. 🖕

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Men hva gir det henne? Dette er ei jeg har datet i 2-3 måneder nå, og hun foreslo det. Ikke meg i mot, men lurer bare på hvorfor hun tenner på noe som i utgangspunktet ikke vil gi henne noe?

Hun vil da suge og slikke på min pikk gjennom en hel omgang (45 minutter) sier hun.

Heldiggris 

Anonymkode: beb1f...ae4

• Liker 1
Gjest Warrior
Skrevet (endret)

Kanskje det gleder henne også? Alt seksuelt gleder jo både å gi og få. Regner da med de fleste gir oralsex osv fordi de vil, tenner på det og det gleder de selv også.

Det tenner jo å gi til noen og se de nyte. Hvorfor ellers gir folk? Kun for å glede og gjøre partner fornøyd?

Du får spørre henne hvis du lurer på hvorfor :)  

Endret av Warrior
Gjest Vitalogy
Skrevet (endret)

Legg til et ostesmørbrød eller noe, så har du en Seinfeldvariant. Det var vel George som ville oppleve de tre beste tingene i livet på en gang: se på TV, ha sex og spise. Det fikk han.

Endret av Vitalogy
Skrevet

Herregud så heldig du er egentlig.

Jeg elsker å suge, men usikker på om jeg hadde orket i hele 45 minutter mens fyren sitter og ser på fotball 😂😂

Så vær takknemlig mann!

Anonymkode: 054bf...340

• Liker 2
Skrevet

Hun er vell nyforelsket da.

Bare å takke ja, for du kan bare glemme det når den fasen er over🤪

Anonymkode: f84ce...905

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Bli sugd i 45min....njaaa hvem gidder å suge og bli sugd så lenge?🤦‍♂️

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...