AnonymBruker Skrevet 13. januar 2023 #1 Skrevet 13. januar 2023 Dere med hengepupper, og da snakker jeg skikkelig hengepupper. Med typ brystvorte pekende nedover.... Hvordan har ammingen gått? Har skikkelig hengepupper etter vektnedgang, og kjenner jeg gruer meg til amming... Må man liksom løfte brystet opp i munnen til babyen? Og kjenner jeg har lite lyst til å dra fram hengepuppen blant folk..... 😬 Noen med tips og råd? Vil virkelig få til amming, men kjenner jeg gruer meg skikkkelig nettopp med tanke på dette. Bare det å få hjelp på sykehuset, at de skal se disse fæle brysta 🙈 Anonymkode: 1119c...5e3
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2023 #2 Skrevet 13. januar 2023 Det var størrelsen som var stress for oss, ikke det at de henger  Det er en teknikk å lære seg for både mor og barn, uansett brystform. Husk også at de spesielt i starten er mer utspente enn vanlig. Jeg tok den frem blant folk, men... folk skal jo ikke glo på den akkurat. Man kan gjøre det ganske diskré, det er ikke nødvendig å blotte hele. Jeg brukte evt. gulpeklut over. Anonymkode: 61ab6...2e8
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2023 #3 Skrevet 13. januar 2023 Mine ble ganske hengete under svangerskapet og må innrømme at det er ganske chill når jeg ammer. Hvis jeg sitter litt krøllete og benytter tilbakelent amming kan baby liksom bare ligge i fanget og sutte i vei 😂 Anonymkode: 17607...10b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå