Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2005 #1 Skrevet 16. desember 2005 Har i det siste blitt helt avhengig av å ta badstue. Er så deilig og føler det gir ekstra energi. Kan egentlig bare se fordeler ved å ta badstue: huden blir rensa, man svetter bort noen kilo osv Men er det bare fordeler ved å ta badstue? Føler pulsen blir veldig høy, siden jeg sitter der så lenge (ca 20 min av gangen), jeg bør ikek bli obs på dette? Har til nå mistet noen kilo. Trener jo i tillegg, men treninga har ikke gjort at jeg har klart å gå ned de siste 5 kiloene jeg skal ha av. Med badstue tror jeg vel jeg har blitt kvitt et par kilo. Er det noen som har erfaring om en slik vektnedgang vil kunne bli varig? Og vil mye badstuebruk stimulere svettekjertlene, slik at man svetter mer elelrs også? Kanskje litt "dumme" spørsmål, men er altså ikke vant med at noe utelukkende er sunt, det pleier å være noen bakdeler her i livet
Beam Skrevet 16. desember 2005 #2 Skrevet 16. desember 2005 Vektnedgang på grunn av badstue er nok bare vesketap.
Kalas Skrevet 16. desember 2005 #3 Skrevet 16. desember 2005 For mye badstue kan tørke ut huden, men hvis du ennå ikke har merket noe til det, tåler du det sikkert. Pass på å drikk mye etterpå, da - væsketap kan føre til hodepine. Men det visste du kanskje fra før.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå