Gå til innhold

Menn som hater kvinner

Fremhevede innlegg

Skrevet
svartkatt skrev (På 13.1.2023 den 13.02):

Virker som det er flere kvinner som hater menn her inne. Det er ufyselig. Uansett hvilken vei det går. Det er noe som trekker ned kvaliteten her inne.

AnonymBruker skrev (På 13.1.2023 den 14.25):

Synes det er like mye av begge deler her inne. Menn som hater kvinner og kvinner som hater menn. Det er tydeligvis mange som sliter her ,men det hjelper ikke å legge skyld på en hel gruppe mennesker (av motsatt kjønn). Det går an å prøve å høre på hverandre uten å bli uvenner. 

Anonymkode: d45a3...cd8

Enig med dere. 
Og man snakker til døve ører om man prøver å si noe til de. 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Jeg er ganske ny på KG og har også blitt veldig forbauset over hvor mange menn som sniker seg inn i forskjellige diskusjoner bare for å legge igjen sarkastiske og kjipe kommentarer hvor de er nedlatende mot kvinner generelt. Det ser ikke ut som de ønsker en diskusjon rundt et tema de er opptatt av, kun det å legge igjen en toxic kommentar. Jeg tenkte faktisk å starte en tråd med samme tema, men søkte først og ser den allerede finnes.

Mulig det faktisk er veldig få menn, men at de få mennene er veldig aktive i kommentering. De gangene jeg har konfrontert noen og spurt om de virkelig mener dette, har det ikke kommet noen kommentar tilbake.

Jeg har enda ikke sett kvinner slenge tilfeldig dritt etter mannfolk på samme måte.

Anonymkode: 83e0a...329

Jo, det er like mye av det. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Hadde ingenting imot kvinner før jeg fant kvinneguiden.

Anonymkode: e354c...2c5

Og derfor skal du ha i mot kvinner nå? Og av samme grunn så skal man liksom være i mot menn? KG er ikke holdingene til alle i samfunnet. Her inne finner man jo gjerne dem med ekstreme holdinger. Selvfølgelig er det fornuftige av begge kjønn. Men og ta KG som noe som er reelt blir for dumt. Men mange her inne er jo for og røre i gryta, eller komme med oppgulpet sitt eller bare være fæle. Jeg hater ikke menn eller kvinner generelt, men sånne som må komme med sitt undertrykkende uansett mot hvem. Det finnes både dårlige kvinner og menn, men det er jo ikke sannhet for alle. Man kan ikke rette sinnet sitt mot alle pga hva et menneske mener

Anonymkode: 26161...66b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
svartkatt skrev (På 13.1.2023 den 13.02):

Virker som det er flere kvinner som hater menn her inne. Det er ufyselig. Uansett hvilken vei det går. Det er noe som trekker ned kvaliteten her inne.

Det er en del rasjonelle kvinner her inne ja. Hva som er galt med å være rasjonell kvinne som gjennomskuer drittpreiket til menn aner jeg ikke. Men det er på ingen måte samme sak som menn som går rundt med et enormt hat for kvinner.

Anonymkode: ddc2c...266

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.1.2023 den 14.20):

Burde det kanskje innføres tiltak for og senke testosteron nivåene til menn ned til et nivå som speiler kvinner? 

Jeg tror at mye av de vonde tingene i verden ville forsvunnet dersom tiltak ble gjort.

Anonymkode: 56467...9ef

Der ble det litt brunt gitt.

Vi burde kanskje også kastrere fattige og andre uønskede samtidig og kanskje sette de som ikke vil i leirer der de kan arbeide til de er enige?

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
svartkatt skrev (På 13.1.2023 den 4.02):

Hva er galt med aa hate menn?

Skrevet
elskermenn skrev (3 timer siden):

Hva er galt med aa hate menn?

Det spørsmålet harmonerte ikke helt med brukernavnet ditt 😆

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke samme opplevelse av mannehat fra kvinner her på KG. Fordi:

Jeg har enda ikke sett en kvinne hoppe inn i en diskusjon kun for å legge igjen en salty kommentar om at han som mann er verdiløs. Helt ut av kontekst over hva som blir diskutert.

Kvinner er dog nådeløse i svar til de menn som troller i kommentarfeltene, logisk nok. Men de svarer også på det han sier, ikke på det at han er en mann, og derfor bør innfinne seg som slave.

I utallige diskusjoner har jeg sett tilfeldige kvinner spørre andre folk om f.eks fordeling av husarbeid, økonomi, seksuelle spørsmål, barnestell osv. Med mange forskjellige kommentarer og synspunkter, både fra menn og kvinner. Men plutselig kommer det inn en aggressiv mann som ikke forklarer noen ting, kun sier noe helt forpestelig om at det er hennes plikt å tilfredstille mannen, SKAL jobbe mer enn han, være glad hun blir beholdt og ikke bytta ut osv..

Jeg tror hele årsaken er at det finnes Incels-menn. Det finnes også kulturer hvor kvinner er like lite verdt som en hund. Det finnes derimot ingen grupper hvor damer samles i å hate menn. Men kanskje tror disse kvinne-bitre mennene at KG er stedet hvor kvinner samles for å konspirere mot dem, og det er årsaken for slike drypp av idiotiske kommentarer her og der.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
FrøkenFri skrev (7 timer siden):

Det spørsmålet harmonerte ikke helt med brukernavnet ditt 😆

Based

Gjest Adobyen
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.1.2023 den 13.00):

Er KG fylt av de eller er det bare jeg som har fått feil inntrykk?. Blir helt kvalm når jeg leser visse holdninger fra mennene her på forumet. 

Anonymkode: 56467...9ef

Jeg liker damer jeg :) 

KG er et merkelig sted.

Skrevet
Adobyen skrev (3 minutter siden):

KG er et merkelig sted.

Enig👍

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, Entern said:

Enig👍

17 minutter siden, Adobyen said:

KG er et merkelig sted.

Godt å høre :)  Jeg er kvinne, synes menn er helt fantastiske. Mye mer rett frem enn oss kvinner, ofte mer rettferdige. Sterke og tøffe. Tror heldigvis det er fåtallet av slike bitre sure.

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har ikke samme opplevelse av mannehat fra kvinner her på KG. Fordi:

Jeg har enda ikke sett en kvinne hoppe inn i en diskusjon kun for å legge igjen en salty kommentar om at han som mann er verdiløs. Helt ut av kontekst over hva som blir diskutert.

Jeg har personlig opplevd det, og vært nødt til å bytte brukernavn på grunn av hets.

Anonymkode: 4d34e...3ee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...