AnonymBruker Skrevet 13. januar 2023 #1 Skrevet 13. januar 2023 Er KG fylt av de eller er det bare jeg som har fått feil inntrykk?. Blir helt kvalm når jeg leser visse holdninger fra mennene her på forumet. Anonymkode: 56467...9ef 7 4
svartkatt Skrevet 13. januar 2023 #2 Skrevet 13. januar 2023 Virker som det er flere kvinner som hater menn her inne. Det er ufyselig. Uansett hvilken vei det går. Det er noe som trekker ned kvaliteten her inne. 7 2 8
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2023 #3 Skrevet 13. januar 2023 Det er noe med dette forumet som virker veldig polariserende og skaper unyanser. Anonymkode: 2535e...617 3
MortenMunkholm Skrevet 13. januar 2023 #4 Skrevet 13. januar 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Er KG fylt av de eller er det bare jeg som har fått feil inntrykk?. Blir helt kvalm når jeg leser visse holdninger fra mennene her på forumet. Anonymkode: 56467...9ef Mitt inntrykk så langt her inne, er at det opprettes altfor mange halvhjerta tråder og det blir veldig opp til enhver leser hva som bør diskuteres. 1
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2023 #5 Skrevet 13. januar 2023 MortenMunkholm skrev (52 minutter siden): Mitt inntrykk så langt her inne, er at det opprettes altfor mange halvhjerta tråder og det blir veldig opp til enhver leser hva som bør diskuteres. Hva kan være grunnen, kan det skyldes latskap eller er det noe annet som ligger bak?. Anonymkode: 56467...9ef
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2023 #6 Skrevet 13. januar 2023 Som mann så kan jeg godt forstå hatet mot menn. Menn topper statistikk i alt som er fælt, dårlig og ondt med svært god margin. Jeg vil nesten si at jeg hater menn selv. Og som mann så kan jeg forstå enkelte menns frustrasjon ovenfor kvinner som ikke vil se hva slags skjevhet og goder kvinner har til sin fordel. Jeg tror vi må forstå menns hormonelle påvirkning på seg selv. Hva testosteron gjør med psyken: sex, vold, etc Anonymkode: c4fe7...f59 2
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2023 #7 Skrevet 13. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Som mann så kan jeg godt forstå hatet mot menn. Menn topper statistikk i alt som er fælt, dårlig og ondt med svært god margin. Jeg vil nesten si at jeg hater menn selv. Og som mann så kan jeg forstå enkelte menns frustrasjon ovenfor kvinner som ikke vil se hva slags skjevhet og goder kvinner har til sin fordel. Jeg tror vi må forstå menns hormonelle påvirkning på seg selv. Hva testosteron gjør med psyken: sex, vold, etc Anonymkode: c4fe7...f59 Burde det kanskje innføres tiltak for og senke testosteron nivåene til menn ned til et nivå som speiler kvinner? Jeg tror at mye av de vonde tingene i verden ville forsvunnet dersom tiltak ble gjort. Anonymkode: 56467...9ef 2
MortenMunkholm Skrevet 13. januar 2023 #8 Skrevet 13. januar 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hva kan være grunnen, kan det skyldes latskap eller er det noe annet som ligger bak?. Anonymkode: 56467...9ef Vet ikke. Sitter du på fasit?
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2023 #9 Skrevet 13. januar 2023 Synes det er like mye av begge deler her inne. Menn som hater kvinner og kvinner som hater menn. Det er tydeligvis mange som sliter her ,men det hjelper ikke å legge skyld på en hel gruppe mennesker (av motsatt kjønn). Det går an å prøve å høre på hverandre uten å bli uvenner. Anonymkode: d45a3...cd8 1 2
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2023 #10 Skrevet 13. januar 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Burde det kanskje innføres tiltak for og senke testosteron nivåene til menn ned til et nivå som speiler kvinner? Jeg tror at mye av de vonde tingene i verden ville forsvunnet dersom tiltak ble gjort. Anonymkode: 56467...9ef Så du foreslår en form for Anti-testosteronfascisme? Anonymkode: 4b2c5...4d3
MortenMunkholm Skrevet 13. januar 2023 #11 Skrevet 13. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Synes det er like mye av begge deler her inne. Menn som hater kvinner og kvinner som hater menn. Det er tydeligvis mange som sliter her ,men det hjelper ikke å legge skyld på en hel gruppe mennesker (av motsatt kjønn). Det går an å prøve å høre på hverandre uten å bli uvenner. Anonymkode: d45a3...cd8 Sant nok. Generalisering er dårskapens late fetter, eller hva det heter. Tror egentlig ikke det er så mye hat i ordets rette forstand, men heller mye bitterhet og feilinformasjon. Ønsker du å finne et svar som passer din verden, så er det enkelt. Bare å skifte søkeord. Det kan skje den beste. Eller de nest beste. 1
MortenMunkholm Skrevet 13. januar 2023 #12 Skrevet 13. januar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så du foreslår en form for Anti-testosteronfascisme? Anonymkode: 4b2c5...4d3 Wow, big word-alert! Det utrykket skal jeg ikke prøve meg på med promille.
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2023 #13 Skrevet 13. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så du foreslår en form for Anti-testosteronfascisme? Anonymkode: 4b2c5...4d3 Jeg foreslår tiltak for å gjøre verden mer homogen, likhet og likestilling der begge kjønn har de samme verdien og mye av volden, hatet ikke lenger eksisterer. Jeg er en sterk troende at testosteron nivåene i menn er grunnen til en stor del av alle ondene vi har i verden i dag. Anonymkode: 56467...9ef 1
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2023 #14 Skrevet 13. januar 2023 MortenMunkholm skrev (3 minutter siden): Sant nok. Generalisering er dårskapens late fetter, eller hva det heter. Tror egentlig ikke det er så mye hat i ordets rette forstand, men heller mye bitterhet og feilinformasjon. Ønsker du å finne et svar som passer din verden, så er det enkelt. Bare å skifte søkeord. Det kan skje den beste. Eller de nest beste. Genialt uttrykk, det skal jeg adoptere, det med den late fetteren😊 Anonymkode: cf605...315 1
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2023 #15 Skrevet 13. januar 2023 Problemet er med bare kvinner får du kommunisme som leder til samfunnskollaps. Det er lett å peke på negative sider ved menn, men det er de som pusher verden fremover. Med bare kvinner ville vi bodd i huler i fjell i år 2023. De har ikke ambisjoner om å oppnå noe, på godt og vondt, bare ta vare på ungene sine. Anonymkode: a257f...6ce 3
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2023 #16 Skrevet 13. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva kan være grunnen, kan det skyldes latskap eller er det noe annet som ligger bak?. Anonymkode: 56467...9ef Ja. Latskap er det. Anonymkode: d492c...e1c
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2023 #17 Skrevet 14. januar 2023 AnonymBruker skrev (På 13.1.2023 den 13.00): Er KG fylt av de eller er det bare jeg som har fått feil inntrykk?. Blir helt kvalm når jeg leser visse holdninger fra mennene her på forumet. Anonymkode: 56467...9ef Du har rett. Son Norges største forum samler det seg mye dritt her av både rasister og kvinnehatere. Spesielt ensomme menn og unge gutter som bruker forumer som eneste sosiale form, de er hjernevasket av kvinnehatende ideologier. Anonymkode: 772e2...c2c 1
Arild37 Skrevet 14. januar 2023 #18 Skrevet 14. januar 2023 Etter å ha lest her inne en stund, så synes jeg det er mange flere kvinner som hater menn her inne 1 2
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2023 #19 Skrevet 28. juli 2023 Jeg er ganske ny på KG og har også blitt veldig forbauset over hvor mange menn som sniker seg inn i forskjellige diskusjoner bare for å legge igjen sarkastiske og kjipe kommentarer hvor de er nedlatende mot kvinner generelt. Det ser ikke ut som de ønsker en diskusjon rundt et tema de er opptatt av, kun det å legge igjen en toxic kommentar. Jeg tenkte faktisk å starte en tråd med samme tema, men søkte først og ser den allerede finnes. Mulig det faktisk er veldig få menn, men at de få mennene er veldig aktive i kommentering. De gangene jeg har konfrontert noen og spurt om de virkelig mener dette, har det ikke kommet noen kommentar tilbake. Jeg har enda ikke sett kvinner slenge tilfeldig dritt etter mannfolk på samme måte. Anonymkode: 83e0a...329 3 6
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #20 Skrevet 29. juli 2023 Hadde ingenting imot kvinner før jeg fant kvinneguiden. Anonymkode: e354c...2c5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå