Gå til innhold

Alenebryllup på ambassade

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi skal gifte oss helt alene på ambassaden i Roma i slutten av april. Er det noen her som har gjort noe lignende? :) 

Setter pris på alle erfaringer og tips til å få en uforglemmelig dag, selv om det ikke blir et tradisjonelt bryllup.! Hva slags klær hadde dere, hva gjorde dere resten av dagen, hadde du brudebukett, hadde dere fotograf ++?

Anonymkode: 31a55...6f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi giftet oss på ambassade. Det var helt fantastisk! 

- Jeg hadde en helt enkel brudekjole. Mannen hadde dress. Kunne like gjerne hatt en hvit sommerkjole.

- Etter vielsen ruslet vi rundt i byen, fikk tatt litt bilder og spiste lunsj. Før vi slappet av på hotellet, og så spiste middag på en eksklusiv restaurant.

- Jeg hadde brudebukett. En enkel rådhusbukett. Veldig fornøyd med det!

- Vi hadde ikke fotograf. Men fikk fine bilder fra dem på ambassaden, og fikk rett og slett noen forbipasserende til å fotografere oss.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så fint å høre at det var en fin opplevelse, Ymra! :)  Høres ut som dere hadde en dag som lignet ganske mye på den vi har sett for oss. 

Hvordan fikk du tak i brudebuketten? Bestilt på forhånd, eller fikk du bare noen til å lage en samme dag?

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, AnonymBruker said:

Åh, så fint å høre at det var en fin opplevelse, Ymra! :)  Høres ut som dere hadde en dag som lignet ganske mye på den vi har sett for oss. 

Hvordan fikk du tak i brudebuketten? Bestilt på forhånd, eller fikk du bare noen til å lage en samme dag?

TS

Jeg bestilte et par uker på forhånd. Valgte blomsterforretningen som lå nærmest hotellet. Hadde ikke enormt sterke preferanser, men fikk med de elementene jeg ville og bukett innenfor budsjett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...