AnonymBruker Skrevet 13. januar 2023 #1 Skrevet 13. januar 2023 Og jeg er gift på femtende året og har tre barn. Tegn på at jeg ikke elsker mannen min, eller? Anonymkode: ca089...895
Hjelpsom Skrevet 13. januar 2023 #2 Skrevet 13. januar 2023 9 minutter siden, AnonymBruker said: Og jeg er gift på femtende året og har tre barn. Tegn på at jeg ikke elsker mannen min, eller? Anonymkode: ca089...895 Ikke nødvendigvis. Forelskelse og å elske noen er egentlig ganske forskjellige følelser. Men det kan jo være en pekepinn at noe ikke fungerer helt i forholdet deres og at du kanskje føler at det mangler noe som du får/opplever når du forelsker deg.
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2023 #3 Skrevet 13. januar 2023 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Og jeg er gift på femtende året og har tre barn. Tegn på at jeg ikke elsker mannen min, eller? Anonymkode: ca089...895 Jeg tenker det er tegn på at du har bra seksuell lyst og at du må prøve å involvere mannen din i din seksuelle verden. I et parforhold så trenger begge lyst og inspirasjon. Selvsagt kan det være at du er litt lei både deg selv og mannen din. Men det kan gå over, men ofte må du gjøre noe selv for at det skal skje, ikke bare koble ut mannen din når tankene er på ville veier. Anonymkode: a6850...d7e 1
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2023 #4 Skrevet 13. januar 2023 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Jeg tenker det er tegn på at du har bra seksuell lyst og at du må prøve å involvere mannen din i din seksuelle verden. I et parforhold så trenger begge lyst og inspirasjon. Selvsagt kan det være at du er litt lei både deg selv og mannen din. Men det kan gå over, men ofte må du gjøre noe selv for at det skal skje, ikke bare koble ut mannen din når tankene er på ville veier. Anonymkode: a6850...d7e Problemet er at når jeg får følelser for noen andre klarer jeg ikke å ligge med mannen min, sånn har jeg alltid vært. Vi har ikke ligget sammen eller vært nær på andre måter på flere år, jeg dytter han vekk både fysisk og psykisk. Ts Anonymkode: ca089...895
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2023 #5 Skrevet 13. januar 2023 Ja jeg ville tenkt at det er tydelig tegn på at du ikke elsker mannen din Anonymkode: 9580e...51c
svartkatt Skrevet 13. januar 2023 #6 Skrevet 13. januar 2023 Er vel ikke vits i å være sammen med mannen din lengre da..
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2023 #7 Skrevet 13. januar 2023 Dere har mye å ta tak i --> samlivsterapeut Anonymkode: 7760d...7cf 1
MortenMunkholm Skrevet 13. januar 2023 #8 Skrevet 13. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Og jeg er gift på femtende året og har tre barn. Tegn på at jeg ikke elsker mannen min, eller? Anonymkode: ca089...895 Det og samt at du oppretter en tråd om det, tyder på at noe ikke er som det bør.
Fremmed fugl Skrevet 13. januar 2023 #10 Skrevet 13. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Og jeg er gift på femtende året og har tre barn. Tegn på at jeg ikke elsker mannen min, eller? Anonymkode: ca089...895 Tenker at du bør ta noen valg. Der du forhåpningsvis ser de mennesker som du har rundt deg. Vil du begynne å prøve å få orden på ekteskapet ditt? Er vel det første spørsmålet. Hvis svaret er nei, så måmdu ta samtale med mannen å forklare at ekteskapet er over. Hvis svaret er ja, så trenger du en plan for det.
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2023 #11 Skrevet 13. januar 2023 Fremmed fugl skrev (26 minutter siden): Tenker at du bør ta noen valg. Der du forhåpningsvis ser de mennesker som du har rundt deg. Vil du begynne å prøve å få orden på ekteskapet ditt? Er vel det første spørsmålet. Hvis svaret er nei, så måmdu ta samtale med mannen å forklare at ekteskapet er over. Hvis svaret er ja, så trenger du en plan for det. Nei, jeg tror jeg har landet på at de er dødt. Ts Anonymkode: ca089...895
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2023 #12 Skrevet 13. januar 2023 Forelsket eller betatt? Det er en stor forskjell. Man kan fort bli betatt av et annet menneske, men en forelskelse er jo gjerne litt dypere følelsesmessig enn å bare være betatt. AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Problemet er at når jeg får følelser for noen andre klarer jeg ikke å ligge med mannen min, sånn har jeg alltid vært. Vi har ikke ligget sammen eller vært nær på andre måter på flere år, jeg dytter han vekk både fysisk og psykisk. Ts Anonymkode: ca089...895 Om du vil fortsette forholdet med din mann, er dette selvsagt noe du må jobbe med. Det er vondt å bli avvist på denne måten for et menneske, så vil du utsette mannen din for denne behandlingen videre? Kanskje lurt å få sortere tanker og følelser hos en psykolog, før du tar noen drastiske avgjørelser? Anonymkode: 7ad1c...738
Fremmed fugl Skrevet 13. januar 2023 #13 Skrevet 13. januar 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Nei, jeg tror jeg har landet på at de er dødt. Ts Anonymkode: ca089...895 Da er det vel bare å ta samtalen, og skilles.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå