Plomm Skrevet 13. januar 2023 #1 Skrevet 13. januar 2023 Hei. Babyen min er 5mnd gammel. Helt siden starten har vi samsovet siden det gjorde nattammingen så lett. Det ble fort til at alle dupper skjedde ved puppen. Nå sitter jeg i en situasjon hvor jeg ikke lenger har fysisk helse til å være sengeliggende flere ganger om dagen for at baby skal sove. Det verker i hele kroppen 24/7 og jeg har bla. Nerver i klem osv. Det er altså så smertefullt å ligge sammen med baby mens duppen gjennomføres. Men, baby sliter med å godta andre ting. Bare idag brukte jeg 40 minutter på å få baby til å sove for seg selv i vogna, det er kanskje luksus for andre så klager ikke så voldsomt på det😅 blir bare MYE gråt og klaging, måtte ta opp å kose 3 ganger fordi baby ble helt utrøstelig og skrek seg rød og pustet ikke. Gjør så vondt i mammahjertet. Skal sies det til slutt ble godtatt og sovnet til slutt etter lang blikkontakt med smil og pludring ❤️ Er det bare sånn det kommer til å være en periode? Noen som har erfaringer? Jeg kommer ikke til å kjøre noen skrikekurer.
Marimma Skrevet 13. januar 2023 #2 Skrevet 13. januar 2023 Daglurene er nok lettere å få til i vogna, vær konsekvent med det så er den nok mer godtatt om et par dager bare. Ikke innfør for mange endringer samtidig, så kanskje samsove om nettene helt frem til vogna oppleves trygg og hun sovner raskt der. 1 1
kankankan Skrevet 13. januar 2023 #3 Skrevet 13. januar 2023 Bruk vogna på dagtid, det går bare noen dager før de sovner momentant i vognen.
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2023 #4 Skrevet 13. januar 2023 Plomm skrev (9 timer siden): Hei. Babyen min er 5mnd gammel. Helt siden starten har vi samsovet siden det gjorde nattammingen så lett. Det ble fort til at alle dupper skjedde ved puppen. Nå sitter jeg i en situasjon hvor jeg ikke lenger har fysisk helse til å være sengeliggende flere ganger om dagen for at baby skal sove. Det verker i hele kroppen 24/7 og jeg har bla. Nerver i klem osv. Det er altså så smertefullt å ligge sammen med baby mens duppen gjennomføres. Men, baby sliter med å godta andre ting. Bare idag brukte jeg 40 minutter på å få baby til å sove for seg selv i vogna, det er kanskje luksus for andre så klager ikke så voldsomt på det😅 blir bare MYE gråt og klaging, måtte ta opp å kose 3 ganger fordi baby ble helt utrøstelig og skrek seg rød og pustet ikke. Gjør så vondt i mammahjertet. Skal sies det til slutt ble godtatt og sovnet til slutt etter lang blikkontakt med smil og pludring ❤️ Er det bare sånn det kommer til å være en periode? Noen som har erfaringer? Jeg kommer ikke til å kjøre noen skrikekurer. Kiropraktor besøk? Anonymkode: d1f10...a1c
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2023 #5 Skrevet 13. januar 2023 kankankan skrev (1 time siden): Bruk vogna på dagtid, det går bare noen dager før de sovner momentant i vognen. Her tok det 8 mnd😅 Anonymkode: a008d...a23
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå