AnonymBruker Skrevet 13. januar 2023 #1 Skrevet 13. januar 2023 Jeg og samboeren min har lyst til å gifte oss neste år. Vi hadde i utgangspunktet tenkt til å bryllup på et hotell med kurvertpris på 2200, toastmaster og kirkebryllup. Dette koster ca 120 000 totalt. Vi er i etableringsfasen og skal også få barn og kjøpe hus, så jeg kjenner at det byr meg litt i mot å bruke så mye penger på en dag. Vi er nå innom tanken på å ha det samme sted, men kun med nærmeste familie, det vil koste oss ca 50 000 totalt. En enkel vielse på hotellet og middag. Vi har også vurdert å gifte oss på rådhuset og invitere familien på middag ute, men da mister det litt av bryllupssjarmen for meg, som jeg gjerne vil ha med å gå opp kirkegulvet og skjære bryllupskake. Noen som har nedskalert og hvordan ble det? Anonymkode: 2844d...614
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2023 #2 Skrevet 13. januar 2023 Vi hadde det opprinnelige antallet gjester, men vi kjørte på med et skikkelig koldtbord med 2 varme retter / alternativ. Vi hadde en lett dessert, også kaker (alle i familien / omgangskretsen bakte) og kaffe litt senere. For oss var den følesen av å inviter alle til en skikkelig feiring så stor at vi ville ikke kutte ned på gjester. Anonymkode: a4578...d98
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #3 Skrevet 17. januar 2023 Hvorfor kan du ikke gifte deg i kirken om du skal ha lite bryllupp..? Du kan gifte deg i bryllupp samma hvor stor feiring du skal ha. Du kan også ha bryllupskake selv om det bare er 10-12 gjester tilstede. Jeg hadde aldri brukt hundretusener på bryllupp. Anonymkode: 76a0b...12c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå