Perelandra Skrevet 26. mai 2024 #21 Del Skrevet 26. mai 2024 (endret) Jeg har dessverre lignende erfaringer med Change. Det har skjedd med mange års mellomrom, så det kan ikke være produksjonsfeil på enkelte serier. Har for lengst gitt opp å bruke BH fra Change, men har badetøy derfra som er ok siden slitasjen på det blir mye mindre en for BH. Sammenligne med kvalitetsmerker fra undertøybutikker, er min erfaring med Change at de er holder dårlige og blir fortere ødelagt. Spilene knekker eller kommer ut, sømmene rakner, smådeler løsner og stroppene tøyer seg og blir for lange. Jeg opplever innimellom at spilene kommer ut på andre BHer også, men da er det etter lang tids bruk, og de nærmer seg stadiet for å være utslitt. Hva slags størrelse bruke du TS? For noen år siden fikk jeg høre fra min lokale undertøybutikk at selv om Change finnes i store størrelser er de ikke laget sollide nok til å tåle tunge bryster. Change er bra for dem som bruker stor cup men liten omkrets, og dermed ikke har så tunge bryster. For dem som både har stor cup og stor omkrets blir kvaliteten for dårlig. Hun som fortalte dette solgte både fra Change og andre merker, og var dermed ikke ute etter å sverte Change for å fremme sin egen butikk. oppdatering: Ser nå at dette er en tråd fra over et år siden, og at jeg også har svart tidligere. Endret 26. mai 2024 av Perelandra 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daudaferd Skrevet 26. mai 2024 #22 Del Skrevet 26. mai 2024 Slet også med det samme med bh-er fra Change, de knirker og spilene kommer ut, Handler nå heller fra merker som Elomi, Freia og Primadonna - helt annen kvalitet, og de har et godt utvalg i størrelser - bruker selv 70 i/j. Har aldri opplevd at spilene stikker ut, og de varer i flere år. Handler fra Underverker.no. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #23 Del Skrevet 26. mai 2024 Jeg har også slitt med Change. Og jeg orker ikke å gå inn i de fysiske butikkene deres mer, for selgerne er ekstremt pågående og hører ikke på hva man sier man trenger... Jeg har begynt å handle hos Miss Mary of Sweden på nett. Målte størrelse selv og de passet perfekt. Har også tålt maskinvask sammen med de andre klærne mine i godt og vel ett år nå uten problemer. Anonymkode: 776d3...2e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 26. mai 2024 #24 Del Skrevet 26. mai 2024 Hm, har brukt Change i 10 år eller så og har aldri opplevd at spiler har kommet ut, men har opplevd knekt spile en gang. Vasker i maskin med vaskepose på håndvaskprogram. Hender jeg slenger i en lys T-skjorte eller to sammen med BHene men som oftest vaskes de alene. Mine nyeste ble vel kjøpt i fjor vår hvis jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #25 Del Skrevet 26. mai 2024 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Bytt til et merke som har spiler som tåler maskinvask og anbefaler maskinvask? Anonymkode: b60d7...6f8 Perelandra skrev (24 minutter siden): (...) Har for lengst gitt opp å bruke BH fra Change, men har badetøy derfra som er ok siden slitasjen på det blir mye mindre en for BH. (...). Hva slags størrelse bruke du TS? For noen år siden fikk jeg høre fra min lokale undertøybutikk at selv om Change finnes i store størrelser er de ikke laget sollide nok til å tåle tunge bryster. Change er bra for dem som bruker stor cup men liten omkrets, og dermed ikke har så tunge bryster. For dem som både har stor cup og stor omkrets blir kvaliteten for dårlig. Hun som fortalte dette solgte både fra Change og andre merker, og var dermed ikke ute etter å sverte Change for å fremme sin egen butikk. Daudaferd skrev (5 minutter siden): Slet også med det samme med bh-er fra Change, de knirker og spilene kommer ut, Handler nå heller fra merker som Elomi, Freia og Primadonna - helt annen kvalitet, og de har et godt utvalg i størrelser - bruker selv 70 i/j. Har aldri opplevd at spilene stikker ut, og de varer i flere år. Handler fra Underverker.no. AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har også slitt med Change. Og jeg orker ikke å gå inn i de fysiske butikkene deres mer, for selgerne er ekstremt pågående og hører ikke på hva man sier man trenger... Jeg har begynt å handle hos Miss Mary of Sweden på nett. Målte størrelse selv og de passet perfekt. Har også tålt maskinvask sammen med de andre klærne mine i godt og vel ett år nå uten problemer. Anonymkode: 776d3...2e9 Så glad for at denne tråden ble tatt opp igjen altså!! 🤩🤩 Da har jeg fått tips til hvor jeg fremover kan handle. Tar gjerne imot flere! Jeg har størrelse 80 J i change sine størrelser. Noen som kan tenke seg hva det kan tilsvare i andre merker tro? Hilsen TS 💜 Anonymkode: 17851...e02 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #26 Del Skrevet 26. mai 2024 Kan det være at Change er dårligere på store bryster? Jeg er 65D hos Change men en 70B I vanlige butikker, og jeg har aldri hatt problemer med Bh-ene deres enda jeg har handlet der i 11- 12 år Anonymkode: 64eb6...68d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daudaferd Skrevet 26. mai 2024 #27 Del Skrevet 26. mai 2024 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Så glad for at denne tråden ble tatt opp igjen altså!! 🤩🤩 Da har jeg fått tips til hvor jeg fremover kan handle. Tar gjerne imot flere! Jeg har størrelse 80 J i change sine størrelser. Noen som kan tenke seg hva det kan tilsvare i andre merker tro? Hilsen TS 💜 Anonymkode: 17851...e02 Jeg har kjøpt samme størrelse fra Underverker som på Change. ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #28 Del Skrevet 26. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Så glad for at denne tråden ble tatt opp igjen altså!! 🤩🤩 Da har jeg fått tips til hvor jeg fremover kan handle. Tar gjerne imot flere! Jeg har størrelse 80 J i change sine størrelser. Noen som kan tenke seg hva det kan tilsvare i andre merker tro? Hilsen TS 💜 Anonymkode: 17851...e02 Anbefaler deg å finne frem målebånd og følge guiden på sidene til feks Miss Mary. Å overføre størrelser fra ett merke til et annet er sjelden lett 😊 https://www.missmary.com/no/broderie-anglaise-non-wired-bra-green?utm_gads=BRAND&gad_source=1&gclid=Cj0KCQjwu8uyBhC6ARIsAKwBGpQ5vACi-o0YfNGJc9A89pvzwetglzbMdBZ6yD3UrxePpGbp0EuK5QQaAh_iEALw_wcB Anonymkode: 776d3...2e9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #29 Del Skrevet 26. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Så glad for at denne tråden ble tatt opp igjen altså!! 🤩🤩 Da har jeg fått tips til hvor jeg fremover kan handle. Tar gjerne imot flere! Jeg har størrelse 80 J i change sine størrelser. Noen som kan tenke seg hva det kan tilsvare i andre merker tro? Hilsen TS 💜 Anonymkode: 17851...e02 Change sine str er litt mysterium, men det er alltid ned i cup og opp i omkrets. Hadde du vært kunde i min butikk med dette som utgangspunkt ville jeg prøvd på 85 h først. I vanlige eu str kan man også variere i str fra modell til modell, og man går ofte opp i cupen i dagene før mensen. Jeg ville aboslutt gå til en undertøyforhandler og få hjelp, men hvis du skal bestille på nett ville jeg prøvd rundt 85 h . anbefaler prima donna i den str. Vasker mine i maskin , 40 grader med andre klær i vaskepose. Har de i 10- 15 år , og spilene merkes ikke. Anonymkode: b60d7...6f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #30 Del Skrevet 26. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kan det være at Change er dårligere på store bryster? Jeg er 65D hos Change men en 70B I vanlige butikker, og jeg har aldri hatt problemer med Bh-ene deres enda jeg har handlet der i 11- 12 år Anonymkode: 64eb6...68d Ja. Spilene deres er dårlige, men når brystene dine ikke er tunge og trenger mye løft så vil ikke spilene vri seg eller knekke av tyngden av dine bryster. Anonymkode: b60d7...6f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gliffy Skrevet 26. mai 2024 #31 Del Skrevet 26. mai 2024 Dette må da være elendig kvalitet? Har ingen erfaring med det merket, men jeg kjøper vanligvis billig undertøy på Cubus og sånne butikker og de tåler helt fint 40 grader på bomullsprogram uten å bli ødelagt. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 26. mai 2024 #32 Del Skrevet 26. mai 2024 Brukt fra Change i mange år, og har hatt veldig store bryst. Mener jeg hadde noe med en sportsbh en gang. En søm som gikk opp. Fikk reklamert, og ikke noe problem. Aldri opplevd noe med spiler eller annet. Jeg har få BH-er så de brukes, og de vaskes i maskinen i vaskepose, på 30 grader med annet. At de på Change vil selge er jeg derimot veldig enige i! Får generelt god hjelp, men må være veldig tydelig og bestemt på hva jeg ønsker og trenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #33 Del Skrevet 26. mai 2024 Jeg ga Change flere sjanser for mange år siden, og det var ikke annet enn bortkastede penger! Det er elendig kvalitet! I tillegg til det andre har nevnt om knirking og sømmer som løsner, så bruker de også en form for silikon på innsiden av noen av bh-ene som flere enn meg får eksem av. Jeg reagerer aldri på noe slikt, så hva det er i det materialet Change bruker, det aner jeg ikke, noe som ikke er bra i hvert fall. Dessuten er det elendig kundeservice. Kommer man tilbake med åpenbare produktfeil så er det vanskelig å bytte eller få tilbake pengene. De setter ofte unge til å jobbe der, som synes å blindt repetere det en eller annen selger har lært dem at de skal si og gjøre. De prakker på folk feil størrelser også, er min og venninners erfaring. Primadonna-bh'er er suveren både i kvalitet og passform. Ingen slår dem. Koster en del, men varer til gjengjeld i flere år - så det blir mye billigere enn å kaste bort penger på Change. Triumph har også helt grei kvalitet, men jeg finner aldri riktig størrelse hos dem. Anonymkode: b72b4...c5c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 26. mai 2024 #34 Del Skrevet 26. mai 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Kan det være at Change er dårligere på store bryster? Jeg er 65D hos Change men en 70B I vanlige butikker, og jeg har aldri hatt problemer med Bh-ene deres enda jeg har handlet der i 11- 12 år Anonymkode: 64eb6...68d AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ja. Spilene deres er dårlige, men når brystene dine ikke er tunge og trenger mye løft så vil ikke spilene vri seg eller knekke av tyngden av dine bryster. Anonymkode: b60d7...6f8 Ja, det var det jeg fikk forklart i min lokale undertøybutikk. Jeg gjetter også at dette er en viktig grunn til at folk har så veldig ulike erfaringer med Change. Gliffy skrev (2 timer siden): Dette må da være elendig kvalitet? Har ingen erfaring med det merket, men jeg kjøper vanligvis billig undertøy på Cubus og sånne butikker og de tåler helt fint 40 grader på bomullsprogram uten å bli ødelagt. Cubus og de andre kjedebutikkene har dårligere utvalg av størrelser, særlig store cup-størrelser, så derfor er det mange som heller velger Change. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gliffy Skrevet 26. mai 2024 #35 Del Skrevet 26. mai 2024 14 minutter siden, Perelandra said: Cubus og de andre kjedebutikkene har dårligere utvalg av størrelser, særlig store cup-størrelser, så derfor er det mange som heller velger Change. Ja, det skjønner jeg. Var ikke ment som kritikk mot de som velger change eller andre dyrere alternativer, jeg tenkte bare at når de billige Cubus BH-ene tåler maskinvask godt så burde søren meg dyre BH-er tåle det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #36 Del Skrevet 26. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 25.5.2024 den 13.53): Jeg har ingen personlig erfaring med change , men jeg jobber med undertøy så opplever kunder som kommer med ødelagte BH-er fra change. De bruker billige metall spiler. Der er problemet. etter 6 ødelagte change BH-er hadde jeg vurdert og kjøpe en litt dyrere bh, men som ikke blir ødelagt? Hos andre forhandlere er jo dette reklamasjon, fordi det skjer ytterst sjelden og skal egentlig ikke skje med gode spiler. Anonymkode: b60d7...6f8 Bare til info, så er ikke bh-ene fra change spesielt billige. De to siste jeg kjøpte der kostet 900 og 1100 kr. Jeg vasker mine bh alene, i hver sin vaskepose, på finvaskprogram, med milo. Opplever like vel at de knirker og at spilene kommer ut. Har ikke spesielt store eller tunge bryster. Har kjøpt Change fordi det er enkelt å kjøpe på nett, da jeg kjenner størrelsen min. Det gidder jeg ikke lenger. Kan legge til at badetøyet fra Change også mister fasong og farge utrolig fort. Kjøpte en nydelig hvit og blåstripete bikini der for et par år siden, og den ble grå etter første badetur. Flere venner har samme erfaring. Anonymkode: dcf4f...0a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #37 Del Skrevet 26. mai 2024 Change har tapt seg ja. Har også opplevd akkurat det samme som ts. Knirking og at spilene kommer ut. Men: Det verste er den dårlige kundeservicen de viser. Enten små- aggressiv og pågående, typ: «Jeg synes du BØR kjøpe begge disse BH- ene». Jeg svarer da: nei jeg har bare råd til én nå. Får litt snurt svar. Eller de følger etter deg nesten inn i prøverommet og gir deg null space eller tid til å prøve. Hun ene nektet meg å prøve flere BH- er samtidig. «NEI du får først prøve den ene, så ser vi hvordan den sitter, så kan du få neste». Psycho bitch. Var på Strømmen storsenter. Anonymkode: 09b3c...7cb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #38 Del Skrevet 26. mai 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Klippet bort tekst Triumph har også helt grei kvalitet, men jeg finner aldri riktig størrelse hos dem. Anonymkode: b72b4...c5c Min erfaring er at Triumph har veldig god kvalitet. Har kun brukt det merket i mange år, vasker alltid i vaskemaskin og bh'ene holder i flere år. Anonymkode: bea7d...3ca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #39 Del Skrevet 27. mai 2024 Har flere BH-er fra change, aldri opplevd at spilene detter ut. Vasker de på 40 grader sammen med andre klær, aldri giddet å håndvaske dem. Bruker 65E, så har ikke ganske store pupper selv om de ikke er gigantiske. Jeg har mange BH-er da, så er ikke sånn at jeg bruker de samme 4-5 hele tiden som mange gjør, det har sikkert litt å si. De eldste change bhene mine er sikkert 10-15 år gamle, er like fine enda. Men som sagt har jeg mange BH-er som gjør at hver og en bh ikke vaskes like ofte som om jeg bare hadde hatt noen få. Helt ærlig syns jeg faktisk Cubus sine BH-er er like bra som change. Finnes i 65 i omkrets de også. Skal egentlig ha 60 i følge change, men bruker heller 65 på innerste hakket. Syns det er mer behagelig og dessuten bedre utvalg. Anonymkode: 37a1e...6b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #40 Del Skrevet 27. mai 2024 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Bare til info, så er ikke bh-ene fra change spesielt billige. De to siste jeg kjøpte der kostet 900 og 1100 kr. Jeg vasker mine bh alene, i hver sin vaskepose, på finvaskprogram, med milo. Opplever like vel at de knirker og at spilene kommer ut. Har ikke spesielt store eller tunge bryster. Har kjøpt Change fordi det er enkelt å kjøpe på nett, da jeg kjenner størrelsen min. Det gidder jeg ikke lenger. Kan legge til at badetøyet fra Change også mister fasong og farge utrolig fort. Kjøpte en nydelig hvit og blåstripete bikini der for et par år siden, og den ble grå etter første badetur. Flere venner har samme erfaring. Anonymkode: dcf4f...0a8 Jeg har ikke skrevet at BH-ene er veldig billige, men at de bruker billige metallspiler. Hvis man legger på 3-400 kr får man veldig mye mer bh for pengene. Anonymkode: b60d7...6f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå