Gå til innhold

Ønsker katten din at du skal følge med når den spiser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

At den mjauer på deg får at du skal følge med?

Anonymkode: d0322...027

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tvert imot, han er veldig  selvstendig og liker ikke publikum 😅

Skrevet

Ikke akkurat det. Men hun venter meg. Har matskålen ved der jeg pleier sitte, har alltid hatt det. Slik at jeg kan gi henne litt kos og klapp samtidig. Må benytte sjansene jeg får. Det er vel derfor hun venter på meg. Noen ganger går hun og spiser litt før jeg kommer, men.. ja.. også må hu ha oppmerksomhet og litt kos i starten.. mens hu maler samtidig. 

• Hjerte 1
Gjest AprilRyan
Skrevet

Nei, men han vil at jeg skal følge etter han og se om han har mat i skåla. Det holder ikke at jeg vet det eller har satt frem mat til han. Noen ganger spiser han ikke mens jeg er borte, men han gjør det til slutt. Han bare foretrekker at jeg skal være med :)

Skrevet

Nei. Katten min er helt nøytral til hvor jeg er når den spiser. 

• Hjerte 1
Skrevet

Min spiser når jeg spiser 😅

Anonymkode: 7fa2e...e9f

• Hjerte 1
Skrevet

Hun foretrekker at vi spiser sammen.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Vår maine coon var veldig interessert i når vi spiste ja. Satt på egen stol og tittet på oss 😂

• Hjerte 1
Skrevet

Min kan komme inn sammen med meg for så og sitte og se på meg og vil ha meg med inn på rommet der maten står.
Går aldri inn før jeg blir med og må gjerne være med helt bort før hu begynner å spise.

Men om jeg overser henne så går hun inn til slutt selv. Men jeg har inntrykk av at jeg alltid må bli med😅
Men hun spiser selv ellers da, det er spesielt når hun kommer inn etter og ha vært ute, eller når jeg kommer fra jobb.

Anonymkode: 3f5c1...659

Skrevet

Jeg har hatt ti fosterkatter og fire egne katter og de aller fleste har vært sosiale spisere, dvs at de ikke har spist noe særlig når de har vært alene hjemme eller på natta.

Anonymkode: bf8a0...bb1

• Liker 2
Skrevet

Nei, men min skal helst ha øyekontakt når han gjør fra seg😅

Anonymkode: b28c5...9a2

• Liker 1
Skrevet

Ja, han ene. Han fotfølger meg om jeg ikke følger med på spisinga hans. Så følger han meg tilbake til skålen også begynner han å spise😅

Jeg tror han føler seg litt utrygg, den andre katten e nemlig på slankekur😂

Anonymkode: f14e6...599

Skrevet

Ler litt av spørsmålet for jeg trodde dette var vanlig. Katten til mamma er sånn, det er egentlig sinnsykt irriterende. Den står og hyler om natta til noen kommer, bare fordi den ikke vil spise alene. Skraper på dører og gir seg ikke før noen titter innom, da kan han begynne å spise..

Anonymkode: e69e6...9ed

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Nei, men min elsker føtter. Går jeg barføtt slikker han og tygger på tærne mine 😂 Går derfor sjeldent barføtt. 

Anonymkode: 8b5b2...14e

Skrevet

Ja. Aller helst vil hun ha kos mens hub spiser også. Hun mjauer og leder oss bort til matskålen.

Anonymkode: b14df...783

Skrevet

Ja, mjauer og vil at jeg skal bli med til skåla. Bruker å riste på skåla så går jeg igjen😄

Skrevet

Vår gjør det 😂 spiser ikke ellers! 

Anonymkode: 45734...9b9

Skrevet

Mine sitter ved bordet og spiser med meg alle 3 🙂 jeg på stolen og de på bordet 😄

Skrevet

Yup! Googlet det til slutt. Heter "affectionate eater" eller noe sånt, definitivt nok en sær kattegreie 😅❤️

Anonymkode: 99145...8f7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...