Phoenix Heart Skrevet 13. januar 2023 #1 Skrevet 13. januar 2023 Så alt for ung har hun forlatt denne verden, hvil i fred Så mye tragedie i den familien, faren døde også ung kun 42 år og hennes sønn Benjamin 27 år, av selvmord. Lisa Marie ble kun 54 år. 5 7
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2023 #2 Skrevet 13. januar 2023 Tenkte akkurat på at jeg tror hun har hatt et tungt liv, aldri vært rolig eller lykkelig. Det er det jeg synes er det verste, at hun aldri fant ro ❤️ Anonymkode: fa8ba...f1f 1 2
Gjest MissWoodville Skrevet 13. januar 2023 #3 Skrevet 13. januar 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Tenkte akkurat på at jeg tror hun har hatt et tungt liv, aldri vært rolig eller lykkelig. Det er det jeg synes er det verste, at hun aldri fant ro ❤️ Anonymkode: fa8ba...f1f Tenkte akkurat det samme. Ganske så trist ❤️ Nok et bevis på at rikdom og berømmelse kan være like mye en forbannelse som en lykke.
Million Skrevet 13. januar 2023 #4 Skrevet 13. januar 2023 Åh nei! Så trist. Synes synd på moren hennes og barna hennes, som blir etterlatt i sorgen. Det sto i avisen at det sannsynligvis var hjerteanfall. Det er det samme som faren hennes døde av vel? 1
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2023 #5 Skrevet 13. januar 2023 23 minutter siden, Million said: Åh nei! Så trist. Synes synd på moren hennes og barna hennes, som blir etterlatt i sorgen. Det sto i avisen at det sannsynligvis var hjerteanfall. Det er det samme som faren hennes døde av vel? Når man ser bilder av en slank Elvis fra 1968 og Elvis slik han så ut på scenen i 1970-årene, var det tydelig at livsstilen hans ikke var den aller sunneste. Så jeg tror neppe dette er noe genetisk, og det er tankevekkende at en tilsynelatende frisk 54-åring dør så plutselig og uventet. Trist når noen dør, men Lisa Marie Presleys daværende tilhørighet til og reklame for scientologikirken fikk sikkert noen til å holde en viss avstand fra synspunktene hennes, selv om hun forlot bevegelsen i 2014. Anonymkode: d6416...4bb 2 2
Million Skrevet 13. januar 2023 #6 Skrevet 13. januar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Når man ser bilder av en slank Elvis fra 1968 og Elvis slik han så ut på scenen i 1970-årene, var det tydelig at livsstilen hans ikke var den aller sunneste. Så jeg tror neppe dette er noe genetisk, og det er tankevekkende at en tilsynelatende frisk 54-åring dør så plutselig og uventet. Trist når noen dør, men Lisa Marie Presleys daværende tilhørighet til og reklame for scientologikirken fikk sikkert noen til å holde en viss avstand fra synspunktene hennes, selv om hun forlot bevegelsen i 2014. Anonymkode: d6416...4bb Ja, det ble jo sagt at Elvis spiste på seg hjerteproblemer. I tillegg til at han knasket en del piller. 1
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2023 #7 Skrevet 13. januar 2023 Trist for hennes nære og kjære. Veldig mange som dør plutselig for tiden. Anonymkode: f8b66...435 1 1
Motelvibes Skrevet 14. januar 2023 #8 Skrevet 14. januar 2023 MissWoodville skrev (17 timer siden): Tenkte akkurat det samme. Ganske så trist ❤️ Nok et bevis på at rikdom og berømmelse kan være like mye en forbannelse som en lykke. Hun hadde gjeld, så rik var hun ikke på slutte . Stakkars henne. Hun så veldig dårlig ut på Golden Globe.
Solerin Skrevet 14. januar 2023 #9 Skrevet 14. januar 2023 Nå er hun gjenforent med sin sønn og sin far ❤ Hvil i fred.
Rhodiola Skrevet 14. januar 2023 #11 Skrevet 14. januar 2023 Tråden er ryddet for avsporing, spekulasjoner, misbruk av AB-funksjon og svar til slettede innlegg. Rhodiola, adm.
Hannah80 Skrevet 14. januar 2023 #12 Skrevet 14. januar 2023 AnonymBruker skrev (På 13.1.2023 den 10.24): Trist for hennes nære og kjære. Veldig mange som dør plutselig for tiden. Anonymkode: f8b66...435 Hun har jo levd et veldig hardt liv. Så det er ikke så rart at kroppen/hjertet får nok til slutt..
Gjest Ærlige Ærna Skrevet 14. januar 2023 #13 Skrevet 14. januar 2023 Veldig trist, spesielt selvsagt for barna hennes og mor Priscilla. Tapet av sønnen for et par år siden var nok ekstremt hardt for henne 💔 RIP Lisa Marie
Akryl Skrevet 15. januar 2023 #14 Skrevet 15. januar 2023 Athena Catalina. skrev (På 13.1.2023 den 9.05): Så alt for ung har hun forlatt denne verden, hvil i fred Så mye tragedie i den familien, faren døde også ung kun 42 år og hennes sønn Benjamin 27 år, av selvmord. Lisa Marie ble kun 54 år. Resten av familien bør spise sunt og ta av stand fra rus, så vil det gå bedre. De kan unngå mer tragedie.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå