Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2005 #1 Skrevet 16. desember 2005 hvordan var deres barn med adhd når de var 2-4 år??? vet at trassalderen kommer inn i bildet ved denne alderen,men hvordan var/er de?? noen spesielle ting som kjennetegner det??
Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2005 #2 Skrevet 16. desember 2005 Min gutt er 8 år og har nettopp fått diagnosen. Jeg husker ikke helt hvordan han var, men ikke så forskjellig fra nå tenker jeg. Dvs fryktelig mye diskusjoner om absolutt alt, dårlig oppmerksomhet, konsentrasjon, han prøvde å styre alt rundt seg, både leke kamerater, søsken og foreldre. Hvis du lurer på om barnet ditt har ADHD vil jeg råde deg til å kontakte PPT i kommunen din. Vær forberedt på å måtte stå på selv. Du finner mye informasjon på nettet. MEN; et godt råd er å være litt forsiktig, er man fortvilet nok kan man få de aller fleste barn til å passe inn i alle mulige slags diagnoser. Derfor er det viktig for din egendel at du er bevist at mye av dette er skrevet for fagpersoner. Eller kan du jo kontakte ADHD foreningen, de har mye kunnskap og gode soder på nett. Lykke til
koldbruna Skrevet 17. desember 2005 #3 Skrevet 17. desember 2005 Dette varierer jo fra barn til barn. Jeg er gift med en som har AD/HD og har en datter som har ADD. Jeg fant mye nyttig informasjon her http://www.bokstavbarna.no/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå