Gå til innhold

Min kjærstes venner sier hun må se ting fra min sidr

Anbefalte innlegg

Skrevet

La ut tidligere et tema hvor min kvinnelige kjærste blir sint på meg "hilsen mann på 25". Sist sa mange at jeg burde gå ifra hun eller at hun har borgerline, hun er min samboer og jeg elsker hun stort men hun biter hardt på meg og slår meg gjevnelig i magen for morro på "spøk". Hun er thai og sier det er normalt men jeg føler meg både opp og ned ettersom jeg ikke ønsker å bli bitt hardt som hun sier er svakt (gir blårmerker) og føler at jeg gjør alt i hjemmet (valser alt av rom utenom hennes kontor i en to roms leilighet med stue og kjøkken). Er i desperat råd for jeg ønsker å få ting til å få funke i kjærligheten men føler at alt går imot meg 😓

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

wow. Detta er psykolog mat så dama di må starte på intensiv terapi. Ikke normalt oppførsel i det hele tatt. 🥺🥺

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Du har en voldelig partner. Borderline er en diagnose som ligger i samme kategori som psykopati og narsissisme. Det KAN likevel gå bra, men ut i fra det du skriver, så passer hun ikke i en relasjon. Det er DITT ansvar å redde deg selv og komme deg unna. Hun kommer ikke til å forlate deg. Hun kommer til å fortsette å mishandle deg så lenge du tillater det. Forsørger du henne?

Anonymkode: 01857...d5e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...