AnonymBruker Skrevet 13. januar 2023 #1 Skrevet 13. januar 2023 Når jeg er i nattevaktsbobla blir jeg så s.u.l.t.e.n!! Og hvis jeg ikke spiser så blir jeg kvalm og hul i magen. Er det noen som har noen tips til hva som hjelper mot dette? Jeg prøver å spise sunt, grovt brød, frukt, grønnsaker.. ingenting hjelper. Anonymkode: d5598...a68
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2023 #2 Skrevet 13. januar 2023 Slet med det samme.. La på meg 20 kg etter er år som nattevakt.. Hadde jeg tenkt etter nå så hadde jeg tatt med noe sunn snacks og lagt meg sulten.. Anonymkode: f2062...386 1
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2023 #3 Skrevet 13. januar 2023 Kan du ikke snu døgnet matmessig også da? Spise regelmessig gjennom natten, men da ikke spise på dagen når du kanskje uansett skal sove/hvile. Anonymkode: 5ca25...2cf 1
Heisann12345 Skrevet 19. januar 2023 #4 Skrevet 19. januar 2023 Oi, du er den eneste jeg kjenner som gjør det! Jeg jobber som fast nattevakt, og kollegaene er samme som meg, spiser svært lite på nattevakt. Men jeg drikker ofte iskaffe e.l. og da føles det ut som jeg spiser på en måte? Det er jo ei sunt eller billig, men jeg har den gjennom hele natten, og den holder meg «mett». Ellers hadde gått for oppskjært gulrøtter og guac, digg snack. Banan er svært mettende, og litt kvalmende så da orker jeg ikke å spise noe mer. Som annen kommenterer, så kan du jo også snu døgnet mat-messig