AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #1 Skrevet 12. januar 2023 hei mann i 25 årene med dame i 23 årene! Sist år hadde vi planer om å reise i dette året til Italia i sommer men ser ikke ut som det blir muligt pga penger og ikke råd (meg) hvertfall jeg er student og tjener bare 9000kr i måneden.. og må betale leie og litt av strømmen så ligger ikke med mye igjen resten må til mat. Min kjæreste hun tjener ca 22000 i måneden og har til å spare mye mer en meg og har spart i totalt 8000kr og sparer foresatt. Da har hun funnet et annen løsning om å ta oss en liten tur til svergie vis det er lettere i 3-4 dagers overnatting i airbnb mye billigere. Og dette bler nokså litt mye også jeg hørte hun ble litt skuffet og lei seg da vi planla siden sist sommer sammen om å dra et sted denne sommeren og jeg ikke har spart nok da mente hun at det er greit og at hun kan dra med en venninne isteden for hun har sååå lyst å reise i år! Føler det er litt sært av henne og ikke forstå at jeg ikke har penger til det akkurat nå men føler meg også sær at jeg er redd for at det ikke kan bli tur på meg i år noen forslag? Anonymkode: a25ac...921 3
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 Populært innlegg #2 Skrevet 12. januar 2023 Hun må jo få reise selv om du ikke klarer å spare. Anonymkode: 7ebc4...65d 61 7
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #3 Skrevet 12. januar 2023 La henne reise med venninnen, så får dere reise på tur sammen når du har råd til det. Hvorfor mener du at hun ikke skal kunne reise med ei venninne? Dere har jo åpenbart ikke felles økonomi.. Anonymkode: 1e710...d92 27 8
starken Skrevet 12. januar 2023 #4 Skrevet 12. januar 2023 Det er ikke vanlig at studenter uten deltidsjobb har råd til å reise, slik er det de årene en er student. Jeg syns likevel ikke det er riktig at hun skal holde seg hjemme med deg hele sommeren fordi du ikke har økonomien til å reise. Dere kan reise sammen senere når du er ferdig med utdanning og er i arbeid. 28 1 1