Gå til innhold

Hadde sex med bestevenninnen til min mor, og nå ghoster hun meg. Hva nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Egentlig lang historie, men jeg er mann i begynnelsen av 20-åra, mens bestevenninnen til mamma er i midten av 40-åra. Siden jeg var i tenårene har jeg syntes hun var grisefin, og fantaserte mye om henne. I fjor tok jeg sjansen, og skrev til henne på FB, der jeg var ganske "på", og skjulte ikke mine intensjoner. 

Det endte med at hun kom på besøk til meg en kveld, og vi hadde sex. Dette ble til en ukentlig greie, og vi prøvde masse greier, det var god kjemi mellom oss i senga. 

Plutselig ble hun mer distant, og ghostet meg over lengre perioder. Nå her om dagen oppdaget jeg at hun har slettet og blokket meg fra alt av sosiale medier, uten at jeg hadde skrevet til henne på et par uker. Nå skal jeg være ærlig å si at jeg fortsatt er ganske betatt av henne...men skjønner jo at det er over og ut.

Men hvordan skal jeg liksom forholde meg til henne? Sånn når hun f.eks er på besøk hos mamma, eller vi omgås rundt felles bekjente?

Anonymkode: 65b43...5c2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette skulle du tenkt på før du tok første kontakt med disse intensjonene. Men jeg pleier å si «det er ikke kleint med mindre man tenker at det er kleint». Så det blir hva du gjør det til.

Lykke til med de sosiale sammenkomstene!

Anonymkode: 658b8...e6c

• Liker 1
Skrevet

Hva mener du? Må jo ha vært kleinere å omgås henne sammen med din mor mens dere hadde et sexforhold, enn nå som forholdet er over? Er jo bare å hilse på henne som normalt det. 

Anonymkode: a5d80...757

• Liker 2
Skrevet

Bare behandle henne som andre venner av moren din. Som om ingenting er skjedd.

• Liker 1
Skrevet

Ja, den fantasien, den løper løpsk mange ganger.

Til den søkte problemstillingen, er det vel bare å si at som 20-25-åring så sitter du vel ikke oppetter moren din og hennes venninner når de møtes. Vi som har barn vet at de kun i svært sjeldne tilfeller gidder å henge rundt oss voksne.

Anonymkode: 9b621...0d0

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Ryddet for avsporing.

Chantielle mod.

Skrevet

Du forholder deg helt normalt - altså slik det var FØR dere innledet ett seksuelt forhold. Så enkelt er det. 

Hun har avsluttet det, kanskje fordi folk begynte å spørre og prate. Så da respekterer du det, og hilser på henne som normale mennesker gjør, også lar du ballen dere spilte med sammen, ligge død. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...