Gå til innhold

Nesten ingen å feire 30-årsdagen med

LilleMy28

Anbefalte innlegg

Jeg ble singel for ca. 2 mnd siden etter 3,5 år. Jeg har nå kommet meg over det å bo alene og er på vei videre, men føler meg skikkelig ensom i Oslo ettersom at alle jeg kjenner har flyttet tilbake til bygda pga barn etc.

I januar fyller jeg 30 år og eksen min hadde egentlig ordnet i stand et stort party for meg, men det blir det jo ingenting av. Vennekretsen min bestod for det meste av vennene hans i og med at han kommer herfra og mine venner er mest fra utenbys nå.

Jeg har alltid forestilt meg stor fest på 30 årsdagen, men nå har jeg ingen planer. Den siste venninnen min her i Oslo flyttet nettopp "hjem" og har ikke mulighet til å komme her den helgen. Familien min er flere timer fra Oslo. Og det er litt trist å bare invitere jobben, da tror jeg kanskje at 4-5 stk dukker opp.

Jeg har fått en ny venninnen gjennom en hobby, hun kan nok komme og ta med et par venner, men hun har jeg nettopp møtt og det blir litt rart viss de er de eneste som kommer...

Jeg har ingen anelse hva jeg skal gjøre... Dumt å leile lokale viss nesten ingen kommer. Leiligheten min er for liten til fest (bor på usle 30 kvm). Og føler det blir litt dumt å reservere bord på en restaurant når jeg ikke vet hvor mange som evt. vil komme, og syns det er flaut å be de betale maten selv....

Å ha en så stor dag, men ingen å feire meg er kjipt..... :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var i en nesten lik situasjon som du er i nå, og jeg foreslår at du og den nye venninnen din tar en helaften på byen. Hvis tonen er god mellom dere, så forklarer du henne situasjonen og da slipper du sitte alene i alle fall.

Om hun tar med par venner, så trenger de jo ikke vite at du fyller år.

Når du drar til hjemplassen din, arrangerer du et forsinket 30-årslag med alle dine venner og familien.

Det er mange som dessverre er i lik situasjon og som har knyttet seg for mye til sin manns venner i en "fremmed" by. Så kommer ett brudd og man vet ikke helt hvor man står.

Husk at ingenting kan planlegges i detaljer og at noen ganger skjærer tingene seg totalt.

Ikke sitt og syns synd i deg selv. Det bare taper du på.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du drar til hjemplassen din, arrangerer du et forsinket 30-årslag med alle dine venner og familien.

Ikke sitt og syns synd i deg selv. Det bare taper du på.

Enig med gjest her. Du har jo mange venner som er glade i deg, de er bare ikke i Oslo akkurat på dagen. Men slike store dager kan fint feires utenom selve dagen. Så pakk bagen og dra hjem helgen før eller etterpå, og lag til en stor feiring i hjembygda med familie og gode venner.

På dagen tar du med deg vennina di ut og tar en real jentekveld sammen med henne. Start gjerne kvelden med å unne dere spa e.l. tidligere på dagen. Du trenger ikke mange rundt deg for å ha en fin og minnerik bursdag.

:blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...