AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #1 Del Skrevet 12. januar 2023 Jeg har hatt brystproteser i over 20 år og nå skal de ut. Jeg har bestilt time til forstørrelse av brystene med eget fett, og er spent på resultatet. Har lest at mye av fettet kan forsvinne, og at prosedyren kanskje må gjentas for ønsket resultat. Jeg vil gjerne høre fra dere som har erfaring med dette inngrepet. Hvordan ble resultatet? Anonymkode: f9926...2db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2023 #2 Del Skrevet 13. januar 2023 Det ble bra rett etter (hadde løft + forstørrelse med eget fett i samme operasjon etterfulgt av «påfyll» av eget fett i eget inngrep et par mnd etter.) men jeg fikk det dekket pga strs forskjell, hadde aldri valgt det inngrepet om det var noe jeg hadde betalt av egen lomme for det første fordi det er mye av fettet som «dør» og forsvinner og for det andre så er det helt avhengig av at man ikke går noe særlig opp eller ned i vekt for at det skal vare. Kommer til å betale for silikon etterhvert bare for å slippe at puppene krymper ved vektnedgang. Anonymkode: fee04...0d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2023 #3 Del Skrevet 13. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det ble bra rett etter (hadde løft + forstørrelse med eget fett i samme operasjon etterfulgt av «påfyll» av eget fett i eget inngrep et par mnd etter.) men jeg fikk det dekket pga strs forskjell, hadde aldri valgt det inngrepet om det var noe jeg hadde betalt av egen lomme for det første fordi det er mye av fettet som «dør» og forsvinner og for det andre så er det helt avhengig av at man ikke går noe særlig opp eller ned i vekt for at det skal vare. Kommer til å betale for silikon etterhvert bare for å slippe at puppene krymper ved vektnedgang. Anonymkode: fee04...0d5 Kan jeg spørre hvordan du fikk dekket på grunn av størrelsesforskjell? Anonymkode: 7ce97...7b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2023 #4 Del Skrevet 14. januar 2023 Ingen andre her inne som har gjort dette? Ts Anonymkode: f9926...2db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2023 #5 Del Skrevet 13. september 2023 AnonymBruker skrev (På 13.1.2023 den 19.21): Det ble bra rett etter (hadde løft + forstørrelse med eget fett i samme operasjon etterfulgt av «påfyll» av eget fett i eget inngrep et par mnd etter.) men jeg fikk det dekket pga strs forskjell, hadde aldri valgt det inngrepet om det var noe jeg hadde betalt av egen lomme for det første fordi det er mye av fettet som «dør» og forsvinner og for det andre så er det helt avhengig av at man ikke går noe særlig opp eller ned i vekt for at det skal vare. Kommer til å betale for silikon etterhvert bare for å slippe at puppene krymper ved vektnedgang. Anonymkode: fee04...0d5 Hvor stor forskjell i størrelse hadde du for å få det dekket? Anonymkode: f1c28...fd5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #6 Del Skrevet 3. november 2023 Jeg gjorde det i fjor Å er veldig fornøyd med resultatet nå over et år etter. De satt inn 280ml fett i hvert bryst, var ikke plass til mere, og syns de enda er store, men krympet litt i forhold til rett etter operasjonen. De ser helt naturlige ut, myke og fine Det man burde tenke på er at man er i sin idealvekt når man tar inngrepet. Anonymkode: 8c593...0d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murren Skrevet 16. mai 2024 #7 Del Skrevet 16. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 3.11.2023 den 19.02): Jeg gjorde det i fjor Å er veldig fornøyd med resultatet nå over et år etter. De satt inn 280ml fett i hvert bryst, var ikke plass til mere, og syns de enda er store, men krympet litt i forhold til rett etter operasjonen. De ser helt naturlige ut, myke og fine Det man burde tenke på er at man er i sin idealvekt når man tar inngrepet. Anonymkode: 8c593...0d3 Hvor gjorde du det hen? Og er du fortsatt fornøyd? 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå