Gå til innhold

Brystforstørrelse med eget fett

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt brystproteser i over 20 år og nå skal de ut. Jeg har bestilt time til forstørrelse av brystene med eget fett, og er spent på resultatet. Har lest at mye av fettet kan forsvinne, og at prosedyren kanskje må gjentas for ønsket resultat. 

Jeg vil gjerne høre fra dere som har erfaring med dette inngrepet. Hvordan ble resultatet?

Anonymkode: f9926...2db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det ble bra rett etter (hadde løft + forstørrelse med eget fett i samme operasjon etterfulgt av «påfyll» av eget fett i eget inngrep et par mnd etter.) men jeg fikk det dekket pga strs forskjell, hadde aldri valgt det inngrepet om det var noe jeg hadde betalt av egen lomme for det første fordi det er mye av fettet som «dør» og forsvinner og for det andre så er det helt avhengig av at man ikke går noe særlig opp eller ned i vekt for at det skal vare. Kommer til å betale for silikon etterhvert bare for å slippe at puppene krymper ved vektnedgang. 

Anonymkode: fee04...0d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det ble bra rett etter (hadde løft + forstørrelse med eget fett i samme operasjon etterfulgt av «påfyll» av eget fett i eget inngrep et par mnd etter.) men jeg fikk det dekket pga strs forskjell, hadde aldri valgt det inngrepet om det var noe jeg hadde betalt av egen lomme for det første fordi det er mye av fettet som «dør» og forsvinner og for det andre så er det helt avhengig av at man ikke går noe særlig opp eller ned i vekt for at det skal vare. Kommer til å betale for silikon etterhvert bare for å slippe at puppene krymper ved vektnedgang. 

Kan jeg spørre hvordan du fikk dekket på grunn av størrelsesforskjell? 

Anonymkode: 7ce97...7b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 7 måneder senere...
AnonymBruker skrev (På 13.1.2023 den 19.21):

Hvor stor forskjell i størrelse hadde du for å få det dekket?

Anonymkode: f1c28...fd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Jeg gjorde det i fjor :) Å er veldig fornøyd med resultatet nå over et år etter. De satt inn 280ml fett i hvert bryst, var ikke plass til mere, og syns de enda er store, men krympet litt i forhold til rett etter operasjonen. De ser helt naturlige ut, myke og fine :) Det man burde tenke på er at man er i sin idealvekt når man tar inngrepet. 

Anonymkode: 8c593...0d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 6 måneder senere...

Annonse

AnonymBruker skrev (På 3.11.2023 den 19.02):

Jeg gjorde det i fjor :) Å er veldig fornøyd med resultatet nå over et år etter. De satt inn 280ml fett i hvert bryst, var ikke plass til mere, og syns de enda er store, men krympet litt i forhold til rett etter operasjonen. De ser helt naturlige ut, myke og fine :) Det man burde tenke på er at man er i sin idealvekt når man tar inngrepet. 

Anonymkode: 8c593...0d3

Hvor gjorde du det hen? Og er du fortsatt fornøyd? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...