AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #141 Del Skrevet 15. januar 2023 Lønn Kolleger Ansvaret jeg har. Er høyt sikkerhetsklarert for denne jobben. Frihet til å feks lese bok, spille kort, strikke eller se filmer. Stort sett snakke med kolleger hele vakten igjennom. Noen ganger så gjør vi ting hver for oss, men sitter i samme rom alle sammen. Jeg liker meg på jobb og kommer ikke til å slutte før jeg blir pensjonist. Anonymkode: e0381...a7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bålkaffe Skrevet 15. januar 2023 #142 Del Skrevet 15. januar 2023 Lønna. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #143 Del Skrevet 15. januar 2023 Han derre der🥰 Anonymkode: c116b...184 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #144 Del Skrevet 15. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er jo egentlig mer synd på folk som ikke liker fritiden sin, enn de som ikke liker jobben sin. Hva skal de som ikke fatter hva man skulle gjort uten jobb, finne på når de blir pensjonister? Anonymkode: 0afd5...e01 Godt poeng. Jeg fatter det ikke. Det er jo så hinsides mye en kan finne på. Anonymkode: f2da9...7fc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 15. januar 2023 #145 Del Skrevet 15. januar 2023 Skulle ønske jeg kunne si lønna, men med 400.000 i året blir jo det litt rart. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #146 Del Skrevet 15. januar 2023 Akkurat nå, ingen ting. 😭 Anonymkode: af658...037 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #147 Del Skrevet 15. januar 2023 Kompetanse. Menneskene. Mestring. Anonymkode: dfc73...4cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #148 Del Skrevet 16. januar 2023 Mestringsfølelse. Jeg koser meg på jobb og drar ekstra tidlig for å kunne jobbe noen timer alene før resten av gjengen kommer på jobb. Det er imidlertid lønna som får meg til å bli mer enn seks timer om dagen. Anonymkode: c370a...f77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andro Skrevet 16. januar 2023 #149 Del Skrevet 16. januar 2023 Har valgt meg et yrke jeg er genuint interessert i, og går på jobb av motivasjon for å gjøre en god jobb. Det jeg driver med er interessant og spennende, og jeg får gode tilbakemeldinger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FunnyBoy123 Skrevet 17. januar 2023 #150 Del Skrevet 17. januar 2023 Jeg pleier som regel å gå til jobb. Går akkurat samme rute som jeg gjorde da jeg var liten, med en stor drøm om å bli pilot. Eneste forskjellen er at jeg har på pilot-uniformen den dag i dag og lever drømmen.✈️ 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar #151 Del Skrevet 11. februar Motiveres av å jobbe for å nyte fritida mi, være seg helger som ferier. Og lønn. Hadde lett funnet på mye annet å bruke tida mi på om det ikke var for at jeg må jobbe for å tjene til livets opphold. Anonymkode: e5bea...b07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 21:42 #152 Del Skrevet mandag kl 21:42 Lønn og ha en jobb å gå til. Det sosiale sammen med kollegaer. Jeg har vært uten jobb, og det var kjedelig. Anonymkode: 3f4a3...99b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 21:45 #153 Del Skrevet mandag kl 21:45 Å hjelpe pasientene mine til å ha en så god hverdag som mulig. Anonymkode: 3346c...00e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 05:52 #154 Del Skrevet tirsdag kl 05:52 1. Økonomisk trygghet. Tak over hodet og mat på bordet. 2. Følelsen av å være til nytte. 3. Voksenkontakt Utenom det er det faktisk ingenting annet akkurat nå. Det er så surt arbeidsmiljø at du vil ikke tro det. Men, å leve som aleneforsørger uten sosialt liv ellers som følge av barn som strever gjør at all voksenkontakt gir ekstra krefter selv om dette trekker ned på mange områder også. Anonymkode: 58401...241 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 06:25 #155 Del Skrevet tirsdag kl 06:25 Plikt Anonymkode: 8f400...7b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet tirsdag kl 06:38 #156 Del Skrevet tirsdag kl 06:38 Gjest Lija skrev (På 12.1.2023 den 22.05): Jeg tenker jo også først lønn😂 Men alle dere som svarer lønn… Andelen unge uføre o.l. skyter i været.. Hva er det som gjorde at du ikke endte som umotivert ung voksen?. Som en som falt «utenfor» og nå mangler motivasjon/tiltak til å gå, eller holde på jobb. (Man får jo «lønn» om man står utenfor jobb også, så noe mer enn penger er det jo som gjør at folk møter opp på jobben.) Visste ikke at det var noe man kunne velge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 08:53 #157 Del Skrevet tirsdag kl 08:53 exictence skrev (2 timer siden): Visste ikke at det var noe man kunne velge Jo, det er velkjent at de som snylter til seg trygd velger det. Anonymkode: f2da9...7fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet tirsdag kl 08:55 #158 Del Skrevet tirsdag kl 08:55 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jo, det er velkjent at de som snylter til seg trygd velger det. Anonymkode: f2da9...7fc Det tror jeg er de færreste Og om noen har klart å få det til med å late som, så tror jeg neppe de har et kvalitativt liv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 09:03 #159 Del Skrevet tirsdag kl 09:03 exictence skrev (5 minutter siden): Det tror jeg er de færreste Og om noen har klart å få det til med å late som, så tror jeg neppe de har et kvalitativt liv Ingen vet hvor mange dette dreier seg om. Jeg vil tro de har det helt fint, all den tid det er dette de har valgt å gå for. Men hovedpoenget var altså at folk kan velge det selv, som du ikke visste. Anonymkode: f2da9...7fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet tirsdag kl 12:38 #160 Del Skrevet tirsdag kl 12:38 Det som motiverer meg er rett og slett at jeg trives med den jobben jeg har og at vi har ett godt arbeidsmiljø, jeg gruer meg aldri til å dra på jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå