AnonymBruker Skrevet 13. januar 2023 #101 Del Skrevet 13. januar 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Lønn, må jo ha pæng. Og tanken på at det er bedre å ha jobb man hater, men frihet i livet uten om den, enn å havne i klørne på nav som kontrollerer hele ditt liv. Anonymkode: 9fdba...97c Som å høre meg selv. I starten var motivasjonen helt klart lønn,kunne endelig være selvstendig og var nysgjerrig på om bransjen var noe for meg. Har funnet ut at det ikke er for meg på lang sikt, men nå når jeg kjenner kollegaene mine er de motivasjonen min i tillegg til lønna. Er utrolig mye rot i det firmaet vi jobber for men alle de flinke medarbeiderne gjør at dagen allikevel som oftest blir bra. Anonymkode: eaff5...648 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2023 #102 Del Skrevet 13. januar 2023 Iallfall ikke den nærmeste lederen..... Pasientene ❤️ Anonymkode: ab0c8...093 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2023 #103 Del Skrevet 13. januar 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Lønn. Treffe folk jeg digger. Pynte meg. Flørte. Ha igjen for mastergraden. Ha noe å være stolt av. Gjøre verden ørlite bedre. Få tilbakemelding på at det jeg gjør betyr noe. Fylle tiden. Anonymkode: ed812...2cd Nysgjerrig, hvilken jobb?😍 Anonymkode: eaff5...648 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2023 #104 Del Skrevet 13. januar 2023 AnonymBruker skrev (På 12.1.2023 den 22.34): Jeg er ikke ufør og søker derfor ikke ufør. Jeg er ikke arbeidsledig, og søker derfor ikke arbeidsledighetstrygd. Men om borgerlønn fantes ville jeg søkt det. Jeg har den jobben og utdannelsen jeg ønsker når verden først er sånn at noen av oss må jobbe. Men jeg hadde ikke valgt jobb om man fikk lønn uansett. Anonymkode: 0afd5...e01 Hva ville du gjort om du hadde borgerlønn og ikke måtte jobbe? Hvordan ville du fylt dagene, ukene, månedene, årene og livet? Anonymkode: 1ceb7...86c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2023 #105 Del Skrevet 13. januar 2023 50 minutter siden, AnonymBruker said: Hva ville du gjort om du hadde borgerlønn og ikke måtte jobbe? Hvordan ville du fylt dagene, ukene, månedene, årene og livet? Anonymkode: 1ceb7...86c Med alt det som jeg ellers fyller fritiden med. Reiser, hobbyer, teater, kino, idrett, møte venner, gå tur med hunden, se på serier, lage mat. Og hadde nok sovet et par timer ekstra i døgnet. Anonymkode: 0afd5...e01 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amossa Skrevet 13. januar 2023 #106 Del Skrevet 13. januar 2023 At jeg føler at det er behov for meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2023 #107 Del Skrevet 13. januar 2023 Arbeidsoppgavene mine. Jeg liker jobben min og trives godt med kollegaer og pasienter. Jobbcrushet mitt - litt flørting i hverdagen hjelper på humøret 😄 Lønn. Anonymkode: 1b553...27a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2023 #108 Del Skrevet 13. januar 2023 Å gjøre en forskjell for elevene jeg får møte og hjelpe med ulike felter innen spesialpedagogikk. Har jobbet med barn i barnehage og skole i 25 år nå og er fortsatt motivert og engasjert. Gode kollegaer som støtter, utfordrer og engasjerer. Håper jeg får fortsette i 18 år til. Anonymkode: 23cba...dce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2023 #109 Del Skrevet 13. januar 2023 Jobben og kollegaene! Dritkul og spennende jobb! Anonymkode: 90307...fe5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
c_buk Skrevet 14. januar 2023 #110 Del Skrevet 14. januar 2023 Arbeidsoppgavene. Jobber med noe jeg synes er gøy og interessant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2023 #111 Del Skrevet 14. januar 2023 Lija skrev (På 12.1.2023 den 22.05): Jeg tenker jo også først lønn😂 Men alle dere som svarer lønn… Andelen unge uføre o.l. skyter i været.. Hva er det som gjorde at du ikke endte som umotivert ung voksen?. Som en som falt «utenfor» og nå mangler motivasjon/tiltak til å gå, eller holde på jobb. (Man får jo «lønn» om man står utenfor jobb også, så noe mer enn penger er det jo som gjør at folk møter opp på jobben.) Man biter det i seg og går på jobb selvfølgelig. Kan man få ung ufør av å nekte å jobbe? Jeg trenger penger for å ha et sted å bo, mat å spise og for å være med på sosiale aktiviteter og hobbier. Anonymkode: 10018...67f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2023 #112 Del Skrevet 14. januar 2023 Regningene er det som motiverer meg til å dra meg på jobb. Men i det store og hele er det jo også fint å oppleve mestringsfølelse og omgås med folk (har vært arbeidsledig før og det var ikke sunt for helsa). Anonymkode: 7a938...307 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2023 #113 Del Skrevet 14. januar 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hva ville du gjort om du hadde borgerlønn og ikke måtte jobbe? Hvordan ville du fylt dagene, ukene, månedene, årene og livet? Anonymkode: 1ceb7...86c Jeg skjønner meg ikke på folk som spør om dette 😂 Jeg hadde selvfølgelig gjort ting som gav livet mitt mening. Det er ikke akkurat mangel på hobbier og prosjekter jeg kunne ramset opp. Og jeg hadde hatt mer tid med familien og vennene mine. Jobb suger livsgnisten ut av en, ihvertfall for meg. Anonymkode: 10018...67f 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løkbolle Skrevet 14. januar 2023 #114 Del Skrevet 14. januar 2023 Lønna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2023 #115 Del Skrevet 14. januar 2023 Jeg har null motivasjon for å dra på jobb, det er kun disiplin for å få utbetalt penger jeg trenger for å leve. Jeg hater å jobbe, hater forpliktelser og at andre kan diktere over min tid, hater trafikk til og fra jobb og å måtte møte kolleger og kunder. Anonymkode: 02ff8...e53 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2023 #116 Del Skrevet 14. januar 2023 Lønn er selvsagt hovedårsaken. Tror særdeles få hadde fortsatt i sin normale jobb om de plutselig vant 100 millioner i lotto og kunne være fri resten av livet. Så er det selvsagt veldig greit at man trives på jobb når man først er der. Anonymkode: 1155b...8d5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2023 #117 Del Skrevet 14. januar 2023 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Lønn er selvsagt hovedårsaken. Tror særdeles få hadde fortsatt i sin normale jobb om de plutselig vant 100 millioner i lotto og kunne være fri resten av livet. Så er det selvsagt veldig greit at man trives på jobb når man først er der. Anonymkode: 1155b...8d5 Jo, det hadde jeg. Den gir meg mye. Etter å ha lest andres svar i tråden legger jeg på en ting; mestringsfølelse, det å føle seg vellykket. Jeg gikk hjemme noen måneder (frivillig på grunn av mannens jobb), og ting føles mye flatere på alle måter. Uansett hvor tunge bøker jeg leste, eller språkkurs jeg tok, så erstattet det ikke å være en del av et miljø der man stadig fikk utfordret fag, intellekt og kommunikasjonsegenskaper. Anonymkode: de643...d24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2023 #118 Del Skrevet 14. januar 2023 Lønn. Drit lei jobben min. Alle dager er like. Anonymkode: be135...df5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2023 #119 Del Skrevet 14. januar 2023 Elevene❤️ Elsker jobben min! Anonymkode: 68e55...299 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 14. januar 2023 #120 Del Skrevet 14. januar 2023 (endret) Syns det ser stusselig ut folk går på jobb kun for lønn?? Jeg går på jobb for at jeg trives. Syns det er stort sett gøy. Selvsagt lønn og. Treffe alle hyggelige, artige og snåle kollegene mine. Treffe på hyggelige ukjente folk. Skolebarna mine, tulle og fjase med sjefen. Ja jobbe er en lek nesten .. ingen dag er like. Og at jeg bidrar i samfunnet jeg betaler gladelig skatt for fellesskapet. Endret 14. januar 2023 av GrønnNellik68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå