AnonymBruker Skrevet 13. januar 2023 #81 Del Skrevet 13. januar 2023 Det sosiale i å ha gode/kjekke kollegaer, har ikke så alt for mye sosial omgang utenfor jobb så det hadde blitt kjedelig å gå hjemme. Jobben i seg selv er helt ok, men der er mange andre mer spennende ting jeg kunne tenkt meg å gjort. Hadde det ikke vært så mange kjekke folk her hadde jeg nok slutta for lenge siden, har jobba her i 18 år nå. Kjekke kollegaer og et godt arbeidsmiljø veier i mine øyner tyngre en selve jobben. Anonymkode: f1d6a...73d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2023 #82 Del Skrevet 13. januar 2023 Ingenting annet enn penger. Anonymkode: f2fcf...93d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2023 #83 Del Skrevet 13. januar 2023 - Penger - Samfunnsnytten - Hvor deppa jeg blir hvis jeg ikke gjør noe Anonymkode: 99d7b...063 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2023 #84 Del Skrevet 13. januar 2023 Jeg trives veldig godt med oppgavene og kollegaene. Selv om det kan være veldig faglig og strategisk krevende, føler jeg det er veldig utviklende. Og føler meg ofte mer tilfreds og lykkelig på kvelden enn om jeg bare har daffet hjemme en dag. Økonomisk kunne jeg både trappet ned, eller byttet til noe mindre intensivt. Men ville gjort det samme selv uten lønn. Anonymkode: de643...d24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrot Skrevet 13. januar 2023 #85 Del Skrevet 13. januar 2023 Lija skrev (17 timer siden): Sånn innerst inne.. penger til å betale for å gjøre det som er gøy.. 🏍️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solerin Skrevet 13. januar 2023 #86 Del Skrevet 13. januar 2023 Det som motiverer meg er variasjonen jeg har på jobben min. Ingen dager er like, og jeg har helt supre arbeidskollegaer som jeg verdsetter høyt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2023 #87 Del Skrevet 13. januar 2023 Lønn er en stor motivasjon men jeg trives også veldig godt på jobb,både med kollegaer, arbeidsoppgaver, pasienter og å ha rutiner. Har i hvertfall aldri gruet meg til å dra på jobb i den jobben jeg har nå, og dagene går fort. Jobber over 400 timer overtid i tillgg til min 100 prosent stilling og ble fortsatt ikke lei.. Anonymkode: 8ce5e...427 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2023 #88 Del Skrevet 13. januar 2023 Just now, AnonymBruker said: Lønn er en stor motivasjon men jeg trives også veldig godt på jobb,både med kollegaer, arbeidsoppgaver, pasienter og å ha rutiner. Har i hvertfall aldri gruet meg til å dra på jobb i den jobben jeg har nå, og dagene går fort. Jobber over 400 timer overtid i tillgg til min 100 prosent stilling og ble fortsatt ikke lei.. Anonymkode: 8ce5e...427 Jobbet ifjor*** Anonymkode: 8ce5e...427 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2023 #89 Del Skrevet 13. januar 2023 Penger. Ferie og/eller avspasering. Kollegaer. Rutine. Anonymkode: f093f...f9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 13. januar 2023 #90 Del Skrevet 13. januar 2023 (endret) At jeg kan gjøre en forskjell, at jeg får lov til å være en viktig del av barns liv og forme dem, være god og trygg voksen. I tillegg er jeg et omsorgsmenneske som liker å jobbe med barn. Å være lærer er ikke bare noe jeg har utdannet meg til å bli, men det er noe jeg er født til å gjøre. Det er et kall. Endret 13. januar 2023 av SPOCA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2023 #91 Del Skrevet 13. januar 2023 Alternativet Anonymkode: 0ae8c...698 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2023 #92 Del Skrevet 13. januar 2023 Jeg fikk først jobbglede i årene med hjemmekontor. Aldri hatt så motivert og effektiv på jobb som da. Og med de resultatene jeg oppnådde under pandemien så fikk jeg også bedre lønnsbetingelser. Nå når alle i min bedrift må være på kontoret så har motivasjonen falt drastisk. Har lang reisevei, og er sliten av å jobbe i kontorlandskap. Men jeg sparker meg bak og tvinger meg gjennom det fordi lønnen er god. Så per i dag er det min eneste motivasjon. Anonymkode: 6184b...09c 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2023 #93 Del Skrevet 13. januar 2023 Mange sier lønn. Men jeg kan ikke jobbe hvor som helst for lønn ser jeg. Så jeg jobber også for trivsel, hyggelige kollegaer med lønn. Anonymkode: d2767...565 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2023 #94 Del Skrevet 13. januar 2023 Lønn! Anonymkode: ce603...257 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Theresecsk Skrevet 13. januar 2023 #95 Del Skrevet 13. januar 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Mange sier lønn. Men jeg kan ikke jobbe hvor som helst for lønn ser jeg. Så jeg jobber også for trivsel, hyggelige kollegaer med lønn. Anonymkode: d2767...565 Enig og fordi jeg elsker det jeg gjør😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2023 #96 Del Skrevet 13. januar 2023 Lønn er største motivasjon. Om jeg vant x antall millioner så hadde jeg sluttet å jobbe ev. 80-50%. Anonymkode: 6c3fa...620 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2023 #97 Del Skrevet 13. januar 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg fikk først jobbglede i årene med hjemmekontor. Aldri hatt så motivert og effektiv på jobb som da. Og med de resultatene jeg oppnådde under pandemien så fikk jeg også bedre lønnsbetingelser. Nå når alle i min bedrift må være på kontoret så har motivasjonen falt drastisk. Har lang reisevei, og er sliten av å jobbe i kontorlandskap. Men jeg sparker meg bak og tvinger meg gjennom det fordi lønnen er god. Så per i dag er det min eneste motivasjon. Anonymkode: 6184b...09c Veldig rart at de ser at det blir mer effektivt hjemme, men samtidig ikke ønsker å fortsette med det. Jeg ble lønnstaper under pandemien, men fortsatt hjemmekontor veier opp for det. Anonymkode: 0afd5...e01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2023 #98 Del Skrevet 13. januar 2023 Lønn, må jo ha pæng. Og tanken på at det er bedre å ha jobb man hater, men frihet i livet uten om den, enn å havne i klørne på nav som kontrollerer hele ditt liv. Anonymkode: 9fdba...97c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2023 #99 Del Skrevet 13. januar 2023 5 minutter siden, AnonymBruker said: Lønn, må jo ha pæng. Og tanken på at det er bedre å ha jobb man hater, men frihet i livet uten om den, enn å havne i klørne på nav som kontrollerer hele ditt liv. Anonymkode: 9fdba...97c Ja, du kan godt si at tanken på å slippe jobbintervjuer får en til å sette mer pris på jobben sin. Anonymkode: 0afd5...e01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2023 #100 Del Skrevet 13. januar 2023 Lønn. Treffe folk jeg digger. Pynte meg. Flørte. Ha igjen for mastergraden. Ha noe å være stolt av. Gjøre verden ørlite bedre. Få tilbakemelding på at det jeg gjør betyr noe. Fylle tiden. Anonymkode: ed812...2cd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå