Snedig Skrevet 12. januar 2023 #61 Del Skrevet 12. januar 2023 Lønn er ikke i tankene mine engang når jeg står opp om morgenen for å gå på jobb. Arbeidsoppgavene for tiden er helt ok, jeg er ikke så kravstor der. Men jeg liker bare rutinen med å komme meg ut av huset hver dag, treffe folk og glede meg til å dra hjem igjen. Og noen ganger i mnd får jeg en følelse av takknemlighet for at jeg har en trygg, godt betalt jobb med svært gode utviklingsmuligheter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #62 Del Skrevet 12. januar 2023 Jeg er ikke motivert for jobben, jobb er sånn man bare må gjøre uansett, som å pusse tenner og dra på trening. Anonymkode: e2607...4d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #63 Del Skrevet 12. januar 2023 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Lønn, og selve jobben. Arbeidsmiljøet er helt forferdelig, så det dreper all motivasjon. Men er avhengig av inntekt, så inntil videre, må jeg stå alt for tidlig opp om morgenen og forberede meg for mulig dritt fra sjefen og forskjellsbehandling Ja, leter etter ny jobb..... Anonymkode: 272b5...158 Hørres ut som du jobber på min arbeidsplass 🥵har det nett på samme måte… Anonymkode: 650eb...de1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eneri Skrevet 12. januar 2023 #64 Del Skrevet 12. januar 2023 Verdigheten i og nødvendigheten av å kunne forsørge meg selv og mine barn. At jeg får brukt utdannelsen min som jeg har brukt mye tid, innsats og penger på. Får brukt evnene og kunnskapen, samholdet og interaksjonen med kollegaer, samfunnsoppdraget arbeidsplassen min utfører (skole) , å være med på å holde samfunnshjulene i gang, være et eksempel for mine barn på at så sant man har arbeidshelse skal man bidra. Grunnene er mange, og jeg er takknemlig for jobben jeg har. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #65 Del Skrevet 12. januar 2023 Lønn, arbeidsmiljøet, mestring og det å kunne gjøre en forskjell for pasientene mine. Anonymkode: 125e1...dfe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss91 Skrevet 12. januar 2023 #66 Del Skrevet 12. januar 2023 Mestringsfølelse, utfordringer, fantastiske kollegaer, kule eventer, personlig utvikling, mye gøy på jobb 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2023 #67 Del Skrevet 13. januar 2023 Lønnen og det sosiale. Har vært arbeidsledig og det var absolutt ikke gøy. Anonymkode: 4e857...5af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2023 #68 Del Skrevet 13. januar 2023 Pengene enkelt og greit. Har en jobb jeg syns er helt ok, men hadde ikke jobbet (uansett yrke) en eneste dag til i livet viss jeg ikke trengte pengene. Anonymkode: a4b55...0ce 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 13. januar 2023 #69 Del Skrevet 13. januar 2023 Lønna mi 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2023 #70 Del Skrevet 13. januar 2023 Lønn mest, men også det å kunne hjelpe kundene mine i sine prosjekter. Anonymkode: f4dcc...2f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millaz Skrevet 13. januar 2023 #71 Del Skrevet 13. januar 2023 Lønn, eneste grunnen til å jobbe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charlotte0 Skrevet 13. januar 2023 #72 Del Skrevet 13. januar 2023 Motivasjonen er lønnen først og fremst, selv om den heller ikke er spesielt høy. Men trenger pengene for å forsørge familien, og for at vi skal ha en noenlunde grei hverdag. Nå er alt blitt så dyrt også, så det er umulig å jobbe litt redusert. Presser meg heller til å jobbe overtid når jeg klarer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charlotte0 Skrevet 13. januar 2023 #73 Del Skrevet 13. januar 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Pengene enkelt og greit. Har en jobb jeg syns er helt ok, men hadde ikke jobbet (uansett yrke) en eneste dag til i livet viss jeg ikke trengte pengene. Anonymkode: a4b55...0ce Samme her! 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2023 #74 Del Skrevet 13. januar 2023 Lønn, gode kollegaer (ja, vii er bare kvinner!). Anonymkode: fd6b6...bcd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2023 #75 Del Skrevet 13. januar 2023 Lønn. Hvis jeg jobbet med noe jeg var veldig interessert i så hadde det vært en motivasjon også. Hadde jeg vunnet noen millioner hadde jeg sluttet i jobben og startet noe eget:) Anonymkode: e80cc...1c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppiluppi84 Skrevet 13. januar 2023 #76 Del Skrevet 13. januar 2023 Penger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2023 #77 Del Skrevet 13. januar 2023 Før barn: penger. Etter barn: at det er utrolig deilig å komme meg vekk fra mann og barn og hus og heim og familien AS, få bruke hjernen min, prate med voksne folk om noe annet enn bleier og snørr og barnehagelogistikk. Anonymkode: 51d10...772 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2023 #78 Del Skrevet 13. januar 2023 Lønn og penger inn på pensjonskontoen. Frister jo ikke å leve som minstepensjonist når jeg går av ved aldersgrensen. Anonymkode: 299e0...dee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2023 #79 Del Skrevet 13. januar 2023 Lønn, må ha penger for å leve. Anonymkode: 9aa3e...cbc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reign Skrevet 13. januar 2023 #80 Del Skrevet 13. januar 2023 Lønn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå