AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #1 Skrevet 12. januar 2023 Søstera mi har en venn som har barn jeg skal være barnevakt for. Jeg er 26 år og føler jeg burde vite hvordan gjøre en god jobb, men jeg vil ikke skuffe. Jeg er veldig glad i barn. Og tar oppdraget veldig serriøst. Barna er 3 og 6 år. Hva kan jeg aktivisere de med? Hva pleier å slå ann liksom? Det skal være på dagtid, så de kommer til å være våkne Anonymkode: 80e4d...c6a
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #2 Skrevet 12. januar 2023 Ta de med på lekeplass, lage noe gøy hjemme men først og fremst spørre foreldrene hva deres forventninger er. Anonymkode: d9206...b89 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #4 Skrevet 12. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Søstera mi har en venn som har barn jeg skal være barnevakt for. Jeg er 26 år og føler jeg burde vite hvordan gjøre en god jobb, men jeg vil ikke skuffe. Jeg er veldig glad i barn. Og tar oppdraget veldig serriøst. Barna er 3 og 6 år. Hva kan jeg aktivisere de med? Hva pleier å slå ann liksom? Det skal være på dagtid, så de kommer til å være våkne Anonymkode: 80e4d...c6a Puslespill, lese bok, bygge duplo/ togbane om de har det. Ut å leke hvis det er greit vær, typ lekeplass. Hvis det er på helg kan du ta de med i en barnehage i nærheten å leke 😊 Eller pakke en sekk med matpakke og drikke, ta de med på tur i skogen (eller ut i akebakke om de har akebrett og det er nok snø, spør foreldrene om de får lov å ake og om de pleier å bruke hjelm). Anonymkode: 24c39...674
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå