Gå til innhold

Skal være barnevakt for første gang. Hvordan gjøre en god jobb?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Søstera mi har en venn som har barn jeg skal være barnevakt for. Jeg er 26 år og føler jeg burde vite hvordan gjøre en god jobb, men jeg vil ikke skuffe.  Jeg er veldig glad i barn. Og tar oppdraget veldig serriøst. Barna er 3 og 6 år. Hva kan jeg aktivisere de med? Hva pleier å slå ann liksom? Det skal være på dagtid, så de kommer til å være våkne

Anonymkode: 80e4d...c6a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta de med på lekeplass, lage noe gøy hjemme men først og fremst spørre foreldrene hva deres forventninger er.

Anonymkode: d9206...b89

• Liker 1
Skrevet

Være ute :) 

Anonymkode: de6e6...39d

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Søstera mi har en venn som har barn jeg skal være barnevakt for. Jeg er 26 år og føler jeg burde vite hvordan gjøre en god jobb, men jeg vil ikke skuffe.  Jeg er veldig glad i barn. Og tar oppdraget veldig serriøst. Barna er 3 og 6 år. Hva kan jeg aktivisere de med? Hva pleier å slå ann liksom? Det skal være på dagtid, så de kommer til å være våkne

Anonymkode: 80e4d...c6a

Puslespill, lese bok, bygge duplo/ togbane om de har det. Ut å leke hvis det er greit vær, typ lekeplass. Hvis det er på helg kan du ta de med i en barnehage i nærheten å leke 😊 Eller pakke en sekk med matpakke og drikke, ta de med på tur i skogen (eller ut i akebakke om de har akebrett og det er nok snø, spør foreldrene om de får lov å ake og om de pleier å bruke hjelm).

Anonymkode: 24c39...674

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...