Cuddlegirl Skrevet 12. januar 2023 #1 Del Skrevet 12. januar 2023 Hva synes dere? Jeg mener det burde vært strengt forbudt! Bruke barn i reklame, rett og slett kvalmt. De har ingenting der å gjøre, hvorfor er dette som skal få inn inntekten til familien? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gladidagogså Skrevet 12. januar 2023 #2 Del Skrevet 12. januar 2023 Nyhus blunker frenetisk og anstrenger seg svært med å holde smilet på plass. De har ikke ET eneste godt argument å komme med. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wednesday Addams Skrevet 12. januar 2023 #3 Del Skrevet 12. januar 2023 (endret) Jeg synes synd på barn som vokser opp med at livet deres er brettet ut på internett, og attpåtil at foreldrene bruker barna sine for å få inntekter. Er det så farlig å ha en "normal" jobb? Hadde heller tatt den mest ydmykende jobben jeg kunne tenke meg, framfor å noen gang eksponere mine egne - hypotetiske - barn for økonomisk gevinst. Grøss. Endret 12. januar 2023 av Vixella 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuddlegirl Skrevet 12. januar 2023 Forfatter #4 Del Skrevet 12. januar 2023 Synes Iris kom dårlig ut av det, snakket så utydelig og rotete. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kathrina Skrevet 12. januar 2023 #5 Del Skrevet 12. januar 2023 Cuddlegirl skrev (1 time siden): Synes Iris kom dårlig ut av det, snakket så utydelig og rotete. Hun virket levende opptatt av det hun snakket om- synes jeg. Ikke så glatt og tilgjort .😊 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MorTil2 Skrevet 13. januar 2023 #6 Del Skrevet 13. januar 2023 Synes Nyhus tok kaken da hun sa at hennes tredje barn, som nyfødt, har følgere. Og da han, igjen som nyfødt, ble innlagt på intensiven, valgte de å ikke det dele "fordi om han har følgere". Tenk så prisverdig - de "beskyttet" barnet som i sin unge alder av en eller annen merkelig grunn allerede har følgere. Og så må hun selvsagt fortelle om det på NRK TV! Oi! Fikk barnet flere følgere nå???? Hvordan får et nyfødt barn følgere? Jo - fordi mamma og pappa eksponerer barnet! Tror den damen dere må tenke litt mindre på penger, og litt mer på hva denne pengemaskinen koster barna. 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå